X

Problem z Neostradą- zrywa połaczenie

23 Nov 2009 22:49 DEdeczka85
  • #1 23 Nov 2009 22:49
    deczka85
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Witam kolegów mam taki problemik, korzystam z internetu przez neostrade. Czesto internet zawiesza sie, zrywa poprostu połączenie. Czy to wina Modemu, moze linii? Pomozcie
  • #2 23 Nov 2009 22:55
    DriverMSG
    Admin grupy komputery
    Helpful post? (0)
    A może uchyl rąbka tajemnicy i podaj nam niezbędne dane:
    -Model routera.
    -Rodzaj zainstalowanego systemu.
    -Model płyty gł.
    -Deklarowana prędkość łącza na umowie.
    -Orientacyjna odległość do centrali tel.
  • #3 23 Nov 2009 22:57
    Creator20
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Witam!
    Ja miałem podobny problem kiedyś - zrywało połączenie, linię sprawdzali i było wszystko OK.
    Okazało się, że w gnieździe głównym telefonicznym siedział kondensator przeciwzakłuceniowy elektrolityczny, podłączony równolegle. Po jego wypatroszeniu problemy z połączeniem jak ręką odjął.
    Nie wiem jakie masz gniazdo telefoniczne, ale jak problem jest od początku to sprawdź ten wątek również.
    Pozdrawiam.
  • #4 24 Nov 2009 22:07
    deczka85
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    model to ZXDSL 852 orginalny od Neostrady. łącze to 512 na umowie. W gniezdzie są 2 wejsci do jednego podłączony jest tel a do drugiego internet przez jakąs przeciwzakłuceniówke tez załacziną w zestawie. Internet czasmi chodzi 2 min czasami 2 godz i po jakims czasie sie zrywa połaczenie i wiesza sie komp.
  • #5 24 Nov 2009 22:12
    DriverMSG
    Admin grupy komputery
    Helpful post? (0)
    Filtr przeciwzakłóceniowy podłącza się na kablu telefonu, modem ma być podłączony bezpośrednio.
  • #6 24 Nov 2009 22:49
    dipol
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    Są aktualnie filtry które wkładasz do gniazdka a w filtrze jest wyjście na telefon i modem. Generalnie do pomiarów cała linia do ciebie, pomiary i jeszcze raz pomiary !! Mam zestawiona do siebie linię z internetem 6MB/s i IPTV na 5 km śmiga bez problemów. Sam miałem możliwość przemierzenia i sprawdzenia linii i zestawienia. Meger do sprawdzenia izolacji, miernik do pomiaru tłumienności, generator sygnałowy,oraz CableSHARK.-trzeba wiedzieć także do czego te przyrządy służą hi..Glowery spięte,zrównoleglenia słupków kablowych gniazd telefonicznych do wyeliminowania. Na sygnał w kablu należy patrzeć jak na WCZ !! i trzymać się zasady jak się postępuje z takim sygnałem . Instalacja w domu ekranowana. Jak sam internet zwora od strony stacyjnęj na półce DSL -ab. Tylko komu się chce tak sprawdzić linię i wykonać!!!, firmy zewnętrzne -nieporozumienie -kpl nie czują tematu.-kto ich miał nauczyć.
    73!
    Ps. nowe filtry z takimi się spotkałem jak wepniesz do telefonu blokują internet kondensator w filtrze zwiera sygnał DSL-tj wcz.- montujemy tylko w gniazdku telefonicznym ,trzeba oglądać filtry a różnych typów i producentów jest bez liku hi-chińskich hi.W gniazdku siedział zawsze kondensator monolityczny bezindukcyjny elektrolit na pewno nie !
  • #7 24 Nov 2009 22:52
    DriverMSG
    Admin grupy komputery
    Helpful post? (0)
    deczka85 wrote:
    a do drugiego internet przez jakąs przeciwzakłuceniówke


    Więc... Taki stan połączenia jest nieprawidłowy.
  • #8 25 Nov 2009 10:21
    deczka85
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Sorki pomyliłem kable. Filtr jest podłączony do telefonu. Wygląda to tak: jest mała puszka z jednym gniazdem, do tego jest włożony rozgałęźnik na 2 wyjścia. Do jednego podłączony jest kabel do Neostrady, a do drugiego filtr i do niego kabel do telefonu.

    Moderated By DriverMSG

    Ten post poprawiłem. Proszę poprawić swoje, poprzednie wypowiedzi.
    Regulamin pkt. 11 i 15.

  • #9 25 Nov 2009 13:06
    slvestr
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    Może być problem z modemem jeden drugiemu nie równy, a może być problem linii. Tak czy inaczej pierwsze to kontakt z TP i prośba o sprawdzenie linii bo nie działa internet tak jak jest zagwarantowane w umowie. Choć jak masz możliwość pożyczyć od kogoś inny modem to zrób tak na próbę (nie musi być taki jak masz, może być to nawet ruter z modemem).
  • #10 26 Nov 2009 14:34
    meschif
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    Jak zwykle w takich przypadkach może być wszystko i nic. Na początek odłącz telefon z filtrem i sprawdź czy będzie OK ( filtry dostarczane przez TP są kiepskiej jakości czasami należy zakupić inny w najbliższym sklepie komputerowym).Rozprowadzenie kabli TP w mieszkaniu domu ( czy aby ten do kompa nie jest uszkodzony gdzieś pod panelami, przejściach miedzy pokojami ) Zmień modem pożycz wymień się i sprawdź czy aby jest sprawny. Jak wszystko powyżej nie przyniesie efektu to walcz z TPSA pomoc techniczna , zgłoszenie awarii plus reklamacja usługi.
  • #11 29 Nov 2009 17:20
    deczka85
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dzieki za pomoc bede sprawdzał modem filtry i kabel
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products