Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie
Autor
Wiadomość
szpon79
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 28
Miasto: Mińsk Mazowiecki

Post#1 Post autora tematu 30 Lis 2009 23:42   

Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Witam, Zwracam się z pytaniem do kolegów po fachu. Pracuje nad pewnym autem już dwa dni i nie mogę wykluczyć usterki. Samochód przerywa pracę silnika na wolnych obrotach i szarpie podczas jazdy. Momentami łapie moc i wyrywa z siedzenia by za chwilę znów się przydławić.
Ciśnienie sprężania po 15 na każdym cylindrze,
Ciśnienie paliwa powyżej 3 at.
Świece nowe NGK 3 elektrodowe dedykowane do tego auta
Przewody WN nowe Beru
Rozrząd sprawdzony OK wszystko na OT
Błędów w pamięci sterownika brak
Temp .silnika i czujnik OK
Przepływomierz 4 pinowa wtyczka badany miernikiem w różnych położeniach ok , odłączana wtyczka brak reakcji
Sonda Lambda prawie stoi , odłączana brak reakcji,
Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v
Dawka wtrysku waha się od 1,5 do 3
kąt zapłonu podobnie zmienny
Objawy jakby silnik miał zle ustawiony zapłon ale zmieniany i ustawiany za pomocą Lampy stroboskopowej . Idzie włosy z głowy wyrwać a nie chce facetowi wymienić całego samochodu. Panowie podrzućcie jakis pomysł . Swiece czarne wskazują na bogatą mieszankę czy to wszystko wina sondy ?
Powrót do góry
   
ArtHurO1
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 235
Miasto: z Polski

Post#2 30 Lis 2009 23:54   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Jak sonda nie oscyluje to zacznij od jej wymiany - z przyczyn obcowania z AUDI wiem, że nie toleruje zamienników, w szczególności niewiadomej jakości.
Jakie oznaczenie silnika? 4ro czy 5cio garnkowiec? Wtrysk elektroniczny czy mechaniczny?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 30 Lis 2009 23:54   





Powrót do góry
   
Pawel wawa
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 12550
Miasto: Warszawa

Post#3 01 Gru 2009 03:56   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


szpon79 napisał:

Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v....


Jeszcze czegoś szukasz?

Dodano po 49 [sekundy]:

Patrz zasilania.
Powrót do góry
   
szpon79
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 28
Miasto: Mińsk Mazowiecki

Post#4 Post autora tematu 01 Gru 2009 08:45   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


z rańca sprawdzam jeszcze zasilania sterownika i masy , wahania zasilania odczytałem Bosch-em (KTS) w momencie sprawdzania wartości rzeczywistych , a co do sondy to mam NTK z oryginalną wtyczką jeśli wykluczę sterownik to to ją zamontuję. Jeśli sterownik bedzie uszkodzony to jest możliwość wymiany na drugi - co należy zrobić z immo Dzięki za podpowiedzi
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 01 Gru 2009 08:45   





Powrót do góry
   
szpon79
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 28
Miasto: Mińsk Mazowiecki

Post#5 Post autora tematu 01 Gru 2009 17:49   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Usterka znaleziona : przyczyną był przekaźnik główny - sterownik był błędnie zasilany stąd i wahania napięcia w samym sterowniku i problemy z autem, Właściciel zadowolony bo jak stwierdził od kiedy pamięta samochód szarpał. Dzięki za pomoc
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 01 Gru 2009 17:49   





Powrót do góry
   
Pawel wawa
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 12550
Miasto: Warszawa

Post#6 01 Gru 2009 18:09   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Proszę bardzo, sam znalazłeś przyczynę, ja tylko pomogłem Ci ją wyłowić ;)
Powrót do góry
   
Wojtekdom1974
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1
Miasto: Lubin

Post#7 05 Sty 2010 23:37   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Jeżeli nie jest to ściśle tajne / pounfe to proszę podaj mi numer tego przekaźnika.
Mam podobny problem z moim Audi.
W aucie wszystkie podstawowe części ekspoatacyjne zostały wymienione (świece, przewody, aparat zapłonowy, czujnik Halla itp.) a problem szarpania przy ruszaniu i spadku mocy pozostał.
Vag nie pokazuje żadnych błędów.
Przepływomierz przełożyłem od auta w którym wszystko jest OK i dalej to samo.
Proszę o pomoc
Powrót do góry
   
narcyz b4
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1
Miasto: gizycko

Post#8 23 Sty 2010 19:01   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość :(

Dodano po 23 [minuty]:

narcyz b4 napisał:
koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość :(
piszcie do mnie na gg 6713774

Dodano po 4 [minuty]:

narcyz b4 napisał:
koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość :(
piszcie do mnie na gg 6713774
Powrót do góry
   
bambor7
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 1
Miasto: oleszyce

Post#9 21 Lip 2010 22:55   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


witam. Panowie mam podobny problem z szarpaniem w audi b4 wielopunkt 93 r. z tym ze szarpanie ma miejsce przy gwałtownym dodawaniu gazu przy jakis 3500 tys obrotow i wyzej do tego szarpanie zaczyna sie dopiero gdzy silnik jest rozgrzany czyli zazwyczaj po przejechaniu mniej wiecej 30 km. dodam ze ostatnio wymienilem filtr powietrza a siwiece i przewody 2 lat temu. prosze o porade
Powrót do góry
   
patlapucio23
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 1
Miasto: Krosno

Post#10 14 Paź 2010 16:45   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Mam to samo z silnikiem 1.6 ada 101km audi 80 b4

już mnie krew zalewa. Do tego zaczął osttanio sie wydobywać ten dziwny dzwięk zgrzytanie , piszczenie gdy silnik jest mocno zagrzany.

proszę o kontakt gg 9591786 lub prosze o prywatna wiadomosc na forum
Powrót do góry
   
konik9
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 47
Miasto: sandomierz

Post#11 03 Sty 2011 20:45   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale może komuś moje pytanie pomoże.

Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

"Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

Bo ja też mam audi 80 ABK 2.0 i mi szarpie jak jadę, a na postoju potrafi zgasnąć?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 03 Sty 2011 20:45   





Powrót do góry
   
lukmos1
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 6

Post#12 25 Paź 2011 19:36   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Witam!
Rozwiązał już ktoś zagadkę "przekaźnika głównego na sterownik"
Powrót do góry
   
kosowiak
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 3

Post#13 18 Lis 2011 15:16   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


a co chesz rozwiazywac pisze jasno przekaznik w silniku ABK wystepuje o nr 30 znajduje sie pod kierownica musisz pulke odkrecic i dalej juz znajdziesz

Dodano po 1 [minuty]:

konik9 napisał:
Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale może komuś moje pytanie pomoże.

Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

"Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

Bo ja też mam audi 80 ABK 2.0 i mi szarpie jak jadę, a na postoju potrafi zgasnąć?


u ciebie moze byc problem czujnika halla jezeli gasnie
Powrót do góry
   
lukmos1
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 6

Post#14 18 Lis 2011 16:39   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Ciekawe. Przeczytaj może od początku ten temat i to najlepiej dwa razy. Wszystkim chodzi o tą samą usterke
Cytat:
Usterka znaleziona : przyczyną był przekaźnik główny - sterownik był błędnie zasilany stąd i wahania napięcia w samym sterowniku i problemy z autem, Właściciel zadowolony bo jak stwierdził od kiedy pamięta samochód szarpał.

Cytat:
Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

"Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

Od razu powiem ze przekaznik 30 u mnie jest ok a szarpanie dalej wystepuje. Ten temat byl tez walkowany o przekazniku nr 30.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Audi A4 B5 1.8T - szarpie, przerywa, brak mocy (10)
Audi A4 Tiptronic EBV problem ze wstecznym, szarpie,przerywa (1)
Audi A4 B5 1.6 AHL - Po rozgrzaniu silnika szarpie, przerywa, strzela z wydechu (11)
Audi 80 2.0 ABK 94 r. wielopunkt (digifant) - wolne obroty. (5)
Laguna - szarpie i przerywa (14)
civic przerywa, szarpie na gazie (8)
Polonez abimex przerywa i szarpie (18)
passat 2.0 2e auto szarpie i przerywa (4)
SAAB 900 2.3 - przerywa i szarpie (3)
Golf II zimny przerywa i szarpie (1)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.083 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony