Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Auto Electronics and Electrical -> Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie
Author
Message
szpon79
Poziom 8
Poziom 8


Joined: 31 May 2006
Posts: 28
Location: Mińsk Mazowiecki

Post#1 Post from the author of the topic 30 Nov 2009 22:42   

Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Witam, Zwracam się z pytaniem do kolegów po fachu. Pracuje nad pewnym autem już dwa dni i nie mogę wykluczyć usterki. Samochód przerywa pracę silnika na wolnych obrotach i szarpie podczas jazdy. Momentami łapie moc i wyrywa z siedzenia by za chwilę znów się przydławić.
Ciśnienie sprężania po 15 na każdym cylindrze,
Ciśnienie paliwa powyżej 3 at.
Świece nowe NGK 3 elektrodowe dedykowane do tego auta
Przewody WN nowe Beru
Rozrząd sprawdzony OK wszystko na OT
Błędów w pamięci sterownika brak
Temp .silnika i czujnik OK
Przepływomierz 4 pinowa wtyczka badany miernikiem w różnych położeniach ok , odłączana wtyczka brak reakcji
Sonda Lambda prawie stoi , odłączana brak reakcji,
Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v
Dawka wtrysku waha się od 1,5 do 3
kąt zapłonu podobnie zmienny
Objawy jakby silnik miał zle ustawiony zapłon ale zmieniany i ustawiany za pomocą Lampy stroboskopowej . Idzie włosy z głowy wyrwać a nie chce facetowi wymienić całego samochodu. Panowie podrzućcie jakis pomysł . Swiece czarne wskazują na bogatą mieszankę czy to wszystko wina sondy ?

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 30 Nov 2009 22:42   





Back to top
   
ArtHurO1
Poziom 15
Poziom 15


Joined: 31 Aug 2005
Posts: 231
Location: z Polski

Post#2 30 Nov 2009 22:54   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Jak sonda nie oscyluje to zacznij od jej wymiany - z przyczyn obcowania z AUDI wiem, że nie toleruje zamienników, w szczególności niewiadomej jakości.
Jakie oznaczenie silnika? 4ro czy 5cio garnkowiec? Wtrysk elektroniczny czy mechaniczny?

Helpful message? + -

Back to top
   
Pawel wawa
Admin grupy Samochody
Admin grupy Samochody


Joined: 12 Nov 2005
Posts: 13623
Location: Warszawa

Post#3 01 Dec 2009 02:56   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


szpon79 wrote:

Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v....


Jeszcze czegoś szukasz?

Dodano po 49 [sekundy]:

Patrz zasilania.

Helpful message? + -

Back to top
   
szpon79
Poziom 8
Poziom 8


Joined: 31 May 2006
Posts: 28
Location: Mińsk Mazowiecki

Post#4 Post from the author of the topic 01 Dec 2009 07:45   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


z rańca sprawdzam jeszcze zasilania sterownika i masy , wahania zasilania odczytałem Bosch-em (KTS) w momencie sprawdzania wartości rzeczywistych , a co do sondy to mam NTK z oryginalną wtyczką jeśli wykluczę sterownik to to ją zamontuję. Jeśli sterownik bedzie uszkodzony to jest możliwość wymiany na drugi - co należy zrobić z immo Dzięki za podpowiedzi

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 01 Dec 2009 07:45   





Back to top
   
szpon79
Poziom 8
Poziom 8


Joined: 31 May 2006
Posts: 28
Location: Mińsk Mazowiecki

Post#5 Post from the author of the topic 01 Dec 2009 16:49   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Usterka znaleziona : przyczyną był przekaźnik główny - sterownik był błędnie zasilany stąd i wahania napięcia w samym sterowniku i problemy z autem, Właściciel zadowolony bo jak stwierdził od kiedy pamięta samochód szarpał. Dzięki za pomoc

Helpful message? + -

Back to top
   
Pawel wawa
Admin grupy Samochody
Admin grupy Samochody


Joined: 12 Nov 2005
Posts: 13623
Location: Warszawa

Post#6 01 Dec 2009 17:09   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Proszę bardzo, sam znalazłeś przyczynę, ja tylko pomogłem Ci ją wyłowić Wink

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 01 Dec 2009 17:09   





Back to top
   
Wojtekdom1974
Poziom 1
Poziom 1


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 1
Location: Lubin

Post#7 05 Jan 2010 22:37   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Jeżeli nie jest to ściśle tajne / pounfe to proszę podaj mi numer tego przekaźnika.
Mam podobny problem z moim Audi.
W aucie wszystkie podstawowe części ekspoatacyjne zostały wymienione (świece, przewody, aparat zapłonowy, czujnik Halla itp.) a problem szarpania przy ruszaniu i spadku mocy pozostał.
Vag nie pokazuje żadnych błędów.
Przepływomierz przełożyłem od auta w którym wszystko jest OK i dalej to samo.
Proszę o pomoc

Helpful message? + -

Back to top
   
narcyz b4
Poziom 1
Poziom 1


Joined: 12 Jan 2010
Posts: 1
Location: gizycko

Post#8 23 Jan 2010 18:01   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość Sad

Dodano po 23 [minuty]:

narcyz b4 wrote:
koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość Sad
piszcie do mnie na gg 6713774

Dodano po 4 [minuty]:

narcyz b4 wrote:
koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość Sad
piszcie do mnie na gg 6713774

Helpful message? + -

Back to top
   
bambor7
Poziom 1
Poziom 1


Joined: 21 Jul 2010
Posts: 1
Location: oleszyce

Post#9 21 Jul 2010 22:55   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


witam. Panowie mam podobny problem z szarpaniem w audi b4 wielopunkt 93 r. z tym ze szarpanie ma miejsce przy gwałtownym dodawaniu gazu przy jakis 3500 tys obrotow i wyzej do tego szarpanie zaczyna sie dopiero gdzy silnik jest rozgrzany czyli zazwyczaj po przejechaniu mniej wiecej 30 km. dodam ze ostatnio wymienilem filtr powietrza a siwiece i przewody 2 lat temu. prosze o porade

Helpful message? + -

Back to top
   
patlapucio23
Poziom 1
Poziom 1


Joined: 10 May 2010
Posts: 1
Location: Krosno

Post#10 14 Oct 2010 16:45   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Mam to samo z silnikiem 1.6 ada 101km audi 80 b4

już mnie krew zalewa. Do tego zaczął osttanio sie wydobywać ten dziwny dzwięk zgrzytanie , piszczenie gdy silnik jest mocno zagrzany.

proszę o kontakt gg 9591786 lub prosze o prywatna wiadomosc na forum

Helpful message? + -

Back to top
   
konik9
Poziom 10
Poziom 10


Joined: 10 Jan 2006
Posts: 47
Location: sandomierz

Post#11 03 Jan 2011 19:45   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale może komuś moje pytanie pomoże.

Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

"Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

Bo ja też mam audi 80 ABK 2.0 i mi szarpie jak jadę, a na postoju potrafi zgasnąć?

Helpful message? + -

Back to top
   
lukmos1
Poziom 3
Poziom 3


Joined: 25 Oct 2011
Posts: 6

Post#12 25 Oct 2011 19:36   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Witam!
Rozwiązał już ktoś zagadkę "przekaźnika głównego na sterownik"

Helpful message? + -

Back to top
   
kosowiak
Poziom 2
Poziom 2


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 3

Post#13 18 Nov 2011 14:16   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


a co chesz rozwiazywac pisze jasno przekaznik w silniku ABK wystepuje o nr 30 znajduje sie pod kierownica musisz pulke odkrecic i dalej juz znajdziesz

Dodano po 1 [minuty]:

konik9 wrote:
Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale może komuś moje pytanie pomoże.

Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

"Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

Bo ja też mam audi 80 ABK 2.0 i mi szarpie jak jadę, a na postoju potrafi zgasnąć?


u ciebie moze byc problem czujnika halla jezeli gasnie

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 18 Nov 2011 14:16   





Back to top
   
lukmos1
Poziom 3
Poziom 3


Joined: 25 Oct 2011
Posts: 6

Post#14 18 Nov 2011 15:39   

Re: Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie


Ciekawe. Przeczytaj może od początku ten temat i to najlepiej dwa razy. Wszystkim chodzi o tą samą usterke
Quote:
Usterka znaleziona : przyczyną był przekaźnik główny - sterownik był błędnie zasilany stąd i wahania napięcia w samym sterowniku i problemy z autem, Właściciel zadowolony bo jak stwierdził od kiedy pamięta samochód szarpał.

Quote:
Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

"Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

Od razu powiem ze przekaznik 30 u mnie jest ok a szarpanie dalej wystepuje. Ten temat byl tez walkowany o przekazniku nr 30.

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Auto Electronics and Electrical -> Audi 80 B4 2.0 wielopunkt przerywa prace szarpie
Page 1 of 1
Similar topics
Audi A4 B5 1.8T - szarpie, przerywa, brak mocy (10)
Audi A4 Tiptronic EBV problem ze wstecznym, szarpie,przerywa (1)
Audi A4 B5 1.6 AHL - Po rozgrzaniu silnika szarpie, przerywa, strzela z wydechu (11)
Audi 80 2.0 ABK 94 r. wielopunkt (digifant) - wolne obroty. (5)
Laguna - szarpie i przerywa (14)
civic przerywa, szarpie na gazie (8)
Polonez abimex przerywa i szarpie (18)
passat 2.0 2e auto szarpie i przerywa (4)
SAAB 900 2.3 - przerywa i szarpie (3)
Golf II zimny przerywa i szarpie (1)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.044 seconds

elektroda.pl topic RSS feed