Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 30 Lis 2009 22:42
    szpon79
    Poziom 10  

    Witam, Zwracam się z pytaniem do kolegów po fachu. Pracuje nad pewnym autem już dwa dni i nie mogę wykluczyć usterki. Samochód przerywa pracę silnika na wolnych obrotach i szarpie podczas jazdy. Momentami łapie moc i wyrywa z siedzenia by za chwilę znów się przydławić.
    Ciśnienie sprężania po 15 na każdym cylindrze,
    Ciśnienie paliwa powyżej 3 at.
    Świece nowe NGK 3 elektrodowe dedykowane do tego auta
    Przewody WN nowe Beru
    Rozrząd sprawdzony OK wszystko na OT
    Błędów w pamięci sterownika brak
    Temp .silnika i czujnik OK
    Przepływomierz 4 pinowa wtyczka badany miernikiem w różnych położeniach ok , odłączana wtyczka brak reakcji
    Sonda Lambda prawie stoi , odłączana brak reakcji,
    Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v
    Dawka wtrysku waha się od 1,5 do 3
    kąt zapłonu podobnie zmienny
    Objawy jakby silnik miał zle ustawiony zapłon ale zmieniany i ustawiany za pomocą Lampy stroboskopowej . Idzie włosy z głowy wyrwać a nie chce facetowi wymienić całego samochodu. Panowie podrzućcie jakis pomysł . Swiece czarne wskazują na bogatą mieszankę czy to wszystko wina sondy ?

  • #2 30 Lis 2009 22:54
    ArtHurO1
    Poziom 17  

    Jak sonda nie oscyluje to zacznij od jej wymiany - z przyczyn obcowania z AUDI wiem, że nie toleruje zamienników, w szczególności niewiadomej jakości.
    Jakie oznaczenie silnika? 4ro czy 5cio garnkowiec? Wtrysk elektroniczny czy mechaniczny?

  • #3 01 Gru 2009 02:56
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    szpon79 napisał:

    Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v....


    Jeszcze czegoś szukasz?

    Dodano po 49 [sekundy]:

    Patrz zasilania.

  • #4 01 Gru 2009 07:45
    szpon79
    Poziom 10  

    z rańca sprawdzam jeszcze zasilania sterownika i masy , wahania zasilania odczytałem Bosch-em (KTS) w momencie sprawdzania wartości rzeczywistych , a co do sondy to mam NTK z oryginalną wtyczką jeśli wykluczę sterownik to to ją zamontuję. Jeśli sterownik bedzie uszkodzony to jest możliwość wymiany na drugi - co należy zrobić z immo Dzięki za podpowiedzi

  • #5 01 Gru 2009 16:49
    szpon79
    Poziom 10  

    Usterka znaleziona : przyczyną był przekaźnik główny - sterownik był błędnie zasilany stąd i wahania napięcia w samym sterowniku i problemy z autem, Właściciel zadowolony bo jak stwierdził od kiedy pamięta samochód szarpał. Dzięki za pomoc

  • #6 01 Gru 2009 17:09
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Proszę bardzo, sam znalazłeś przyczynę, ja tylko pomogłem Ci ją wyłowić ;)

  • #7 05 Sty 2010 22:37
    Wojtekdom1974
    Poziom 1  

    Jeżeli nie jest to ściśle tajne / pounfe to proszę podaj mi numer tego przekaźnika.
    Mam podobny problem z moim Audi.
    W aucie wszystkie podstawowe części ekspoatacyjne zostały wymienione (świece, przewody, aparat zapłonowy, czujnik Halla itp.) a problem szarpania przy ruszaniu i spadku mocy pozostał.
    Vag nie pokazuje żadnych błędów.
    Przepływomierz przełożyłem od auta w którym wszystko jest OK i dalej to samo.
    Proszę o pomoc

  • #8 23 Sty 2010 18:01
    narcyz b4
    Poziom 1  

    koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość :(

    Dodano po 23 [minuty]:

    narcyz b4 napisał:
    koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość :(
    piszcie do mnie na gg 6713774

    Dodano po 4 [minuty]:

    narcyz b4 napisał:
    koledzy tez mam problem z audi b4 2.0 abk po odpaleniu porannym jedzie ok i na benzynie i na gazie przejadę 15 km zgaszę i po kolejnym odpaleniu już zaczyna szarpać wymienione przewody świece kopułka czujnik ECU, proszę o pomoc bo już tracę Cierpliwość :(
    piszcie do mnie na gg 6713774

  • #9 21 Lip 2010 22:55
    bambor7
    Poziom 1  

    witam. Panowie mam podobny problem z szarpaniem w audi b4 wielopunkt 93 r. z tym ze szarpanie ma miejsce przy gwałtownym dodawaniu gazu przy jakis 3500 tys obrotow i wyzej do tego szarpanie zaczyna sie dopiero gdzy silnik jest rozgrzany czyli zazwyczaj po przejechaniu mniej wiecej 30 km. dodam ze ostatnio wymienilem filtr powietrza a siwiece i przewody 2 lat temu. prosze o porade

  • #10 14 Paź 2010 16:45
    patlapucio23
    Poziom 1  

    Mam to samo z silnikiem 1.6 ada 101km audi 80 b4

    już mnie krew zalewa. Do tego zaczął osttanio sie wydobywać ten dziwny dzwięk zgrzytanie , piszczenie gdy silnik jest mocno zagrzany.

    proszę o kontakt gg 9591786 lub prosze o prywatna wiadomosc na forum

  • #11 03 Sty 2011 19:45
    konik9
    Poziom 11  

    Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale może komuś moje pytanie pomoże.

    Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

    "Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

    Bo ja też mam audi 80 ABK 2.0 i mi szarpie jak jadę, a na postoju potrafi zgasnąć?

  • #12 25 Paź 2011 19:36
    lukmos1
    Poziom 6  

    Witam!
    Rozwiązał już ktoś zagadkę "przekaźnika głównego na sterownik"

  • #13 18 Lis 2011 14:16
    kosowiak
    Poziom 2  

    a co chesz rozwiazywac pisze jasno przekaznik w silniku ABK wystepuje o nr 30 znajduje sie pod kierownica musisz pulke odkrecic i dalej juz znajdziesz

    Dodano po 1 [minuty]:

    konik9 napisał:
    Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale może komuś moje pytanie pomoże.

    Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

    "Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

    Bo ja też mam audi 80 ABK 2.0 i mi szarpie jak jadę, a na postoju potrafi zgasnąć?


    u ciebie moze byc problem czujnika halla jezeli gasnie

  • #14 18 Lis 2011 15:39
    lukmos1
    Poziom 6  

    Ciekawe. Przeczytaj może od początku ten temat i to najlepiej dwa razy. Wszystkim chodzi o tą samą usterke

    Cytat:
    Usterka znaleziona : przyczyną był przekaźnik główny - sterownik był błędnie zasilany stąd i wahania napięcia w samym sterowniku i problemy z autem, Właściciel zadowolony bo jak stwierdził od kiedy pamięta samochód szarpał.

    Cytat:
    Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś

    "Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v "

    Od razu powiem ze przekaznik 30 u mnie jest ok a szarpanie dalej wystepuje. Ten temat byl tez walkowany o przekazniku nr 30.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty