Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Szukam serwisu gwarancyjnego LG w Krakowie

LiutenetMaria 01 Gru 2009 20:10
  • #1 01 Gru 2009 20:10
    LiutenetMaria
    Poziom 28  

    Mam LG L227WT pojawił mi się po lewej stronie w odległości około 2,5cm od lewego brzegu pasek koloru czerwonego, tak jakby co drugi piksel. Pasek zaczyna się od samego dołu i kończy 2,5 cm od górnego brzegu ekranu. Mam go półtora roku i widać będę musiał oddać do serwisu. Zna ktoś może solidny serwis w Krakowie, gdzie dokonano by naprawy gwarancyjnej?

  • #2 01 Gru 2009 22:48
    ziomus90210
    Poziom 35  

    Krakow ul. Lea np.
    A google to zablokowane ma Pan?

  • #3 02 Gru 2009 10:02
    LiutenetMaria
    Poziom 28  

    część stron mam zablokowane, a skoro pytam, to oczekuje odpowiedzi popartej np doświadczeniem. Nie jest sztuką oddać do serwisu, i po 2 tygodniach odebrać orzeczenie o braku możliwości naprawy. szukam rzetelnego serwisu, w którym mogę liczyć na pewną naprawę.

  • #4 02 Gru 2009 13:11
    Adrianek10
    Poziom 9  

    Ja miałem podobny problem ze swoim monitorem, po lewej stronie na całej wysokości była cieniutka niteczka, wyglądało to jak margines. Było to już ponad rok temu, więc nie wiem jak obecnie jest z tym serwisem LG. Wówczas monitory w ramach gwarancji robił centralny serwis w Warszawie. Przyjeżdżał kurier zabierał monitor i po paru dniach przywoził naprawiony. W odpowiedzi napisali mi, że żadnej usterki nie stwierdzili, ale paseczka już na ekranie nie było i do dzisiaj wszystko działa jak trzeba. Trzeba wejść na ich stronę http://pl.lge.com/support/support.jsp i poczytać, tam wszystko pisze, są podane też telefony.

  • #5 06 Gru 2009 21:59
    thePink
    Poziom 10  

    Serwis LG jest na Lea 203, tel. 012 6324398

    Robiłem tam coś, generalnie byłem zadowolony.

    tP

  • #6 07 Gru 2009 20:13
    LiutenetMaria
    Poziom 28  

    Najgorsze że czasem pasek widoczny jest na czarnym tle a czasem na czarnym niewidoczny.

  • #7 08 Gru 2009 09:44
    nouki
    Poziom 25  

    Witam.
    Serwis serwisem a czy jest pewność że naprawiają tam gdzie sie oddaje?
    W Łodzi oddając drukarkę Samsung w wyznaczone kartą gwarancyjną miejsce wysyłają do Wa-Wy na naprawę.

    p.s a na karcie gwarancyjnej nie ma adresów lub telefonu infolini ?? Czy lenistwo dopada już wszystkich przed świętami:)

  • #8 08 Gru 2009 17:18
    LiutenetMaria
    Poziom 28  

    jeśli lenistwem jest nie jechać 150 km specjalnie po kartę gwarancyjną, to jestem leniem...

  • #9 20 Sty 2011 20:48
    Tichy
    Poziom 11  

    LiutenetMaria napisał:
    Mam LG L227WT pojawił mi się po lewej stronie w odległości około 2,5cm od lewego brzegu pasek koloru czerwonego, tak jakby co drugi piksel. Pasek zaczyna się od samego dołu i kończy 2,5 cm od górnego brzegu ekranu. Mam go półtora roku i widać będę musiał oddać do serwisu. Zna ktoś może solidny serwis w Krakowie, gdzie dokonano by naprawy gwarancyjnej?


    Witam!

    Mały dopisek z mojej strony, aby post był kompletny ;-) Dzielę się zawsze chętnie własnymi doświadczeniami, jeśli to komuś może pomóc.

    Serwis LG w Krakowie jest, jak ktoś wcześniej napisał, na Lea 203, ale co do solidności... miałem z nimi przejścia, proponuję z całej siły serwis centralny LG, a nie ten w Krakowie. Centralny serwis jest dobry, to chyba jedyne, co dobre w LG ;-) Wybaczcie, ale wszystko, co miałem ja (lub moi bliscy) marki LG psuło się non-stop. Ale póki była gwarancja, to nie narzekałem, bo serwis mają fantastyczny. Trzeba zadzwonić do LG na infolinię i dogadać sposób i termin wysyłki.

    Pozdrawiam!

  • #10 11 Cze 2011 20:17
    kbc_seba
    Poziom 13  

    Osobiście nie korzystałem z tego serwisu (ul. Lea) w ramach gwarancyjnych/pogwarancyjnych.

    Mogę ich jednak polecić, gdyż mają możliwości zamówień wielu akcesoriów do LG.
    Mnie padł zasilacz do monitora LCD, zamówiłem - przyszedł i wszystko oki :)
    Jakieś 1,5 roku temu pracowała tam taka miła Pani - nie wiem jak jest teraz, ale pasuje mi zamówić drugi taki sam zasilacz :) Trzeba zadzwonić :)

  • #11 22 Lip 2011 14:00
    zbigsal
    Poziom 1  

    Miałem "przyjemność" dwa razy rozmawiać telefonicznie z pracownikami serwisu na Lea,po tym jakie mądrości usłyszałam szczerze odradzam.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty