X

Szukam serwisu gwarancyjnego LG w Krakowie

LiutenetMaria 01 Dec 2009 20:10
  • #1 01 Dec 2009 20:10
    LiutenetMaria
    Level 28  
    Helpful post? (0)
    Mam LG L227WT pojawił mi się po lewej stronie w odległości około 2,5cm od lewego brzegu pasek koloru czerwonego, tak jakby co drugi piksel. Pasek zaczyna się od samego dołu i kończy 2,5 cm od górnego brzegu ekranu. Mam go półtora roku i widać będę musiał oddać do serwisu. Zna ktoś może solidny serwis w Krakowie, gdzie dokonano by naprawy gwarancyjnej?
  • #2 01 Dec 2009 22:48
    ziomus90210
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Krakow ul. Lea np.
    A google to zablokowane ma Pan?
  • #3 02 Dec 2009 10:02
    LiutenetMaria
    Level 28  
    Topic author Helpful post? (0)
    część stron mam zablokowane, a skoro pytam, to oczekuje odpowiedzi popartej np doświadczeniem. Nie jest sztuką oddać do serwisu, i po 2 tygodniach odebrać orzeczenie o braku możliwości naprawy. szukam rzetelnego serwisu, w którym mogę liczyć na pewną naprawę.
  • #4 02 Dec 2009 13:11
    Adrianek10
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Ja miałem podobny problem ze swoim monitorem, po lewej stronie na całej wysokości była cieniutka niteczka, wyglądało to jak margines. Było to już ponad rok temu, więc nie wiem jak obecnie jest z tym serwisem LG. Wówczas monitory w ramach gwarancji robił centralny serwis w Warszawie. Przyjeżdżał kurier zabierał monitor i po paru dniach przywoził naprawiony. W odpowiedzi napisali mi, że żadnej usterki nie stwierdzili, ale paseczka już na ekranie nie było i do dzisiaj wszystko działa jak trzeba. Trzeba wejść na ich stronę http://pl.lge.com/support/support.jsp i poczytać, tam wszystko pisze, są podane też telefony.
  • #5 06 Dec 2009 21:59
    thePink
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Serwis LG jest na Lea 203, tel. 012 6324398

    Robiłem tam coś, generalnie byłem zadowolony.

    tP
  • #6 07 Dec 2009 20:13
    LiutenetMaria
    Level 28  
    Topic author Helpful post? (0)
    Najgorsze że czasem pasek widoczny jest na czarnym tle a czasem na czarnym niewidoczny.
  • #7 08 Dec 2009 09:44
    nouki
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Serwis serwisem a czy jest pewność że naprawiają tam gdzie sie oddaje?
    W Łodzi oddając drukarkę Samsung w wyznaczone kartą gwarancyjną miejsce wysyłają do Wa-Wy na naprawę.

    p.s a na karcie gwarancyjnej nie ma adresów lub telefonu infolini ?? Czy lenistwo dopada już wszystkich przed świętami:)
  • #8 08 Dec 2009 17:18
    LiutenetMaria
    Level 28  
    Topic author Helpful post? (0)
    jeśli lenistwem jest nie jechać 150 km specjalnie po kartę gwarancyjną, to jestem leniem...
  • #9 20 Jan 2011 20:48
    Tichy
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    LiutenetMaria wrote:
    Mam LG L227WT pojawił mi się po lewej stronie w odległości około 2,5cm od lewego brzegu pasek koloru czerwonego, tak jakby co drugi piksel. Pasek zaczyna się od samego dołu i kończy 2,5 cm od górnego brzegu ekranu. Mam go półtora roku i widać będę musiał oddać do serwisu. Zna ktoś może solidny serwis w Krakowie, gdzie dokonano by naprawy gwarancyjnej?


    Witam!

    Mały dopisek z mojej strony, aby post był kompletny ;-) Dzielę się zawsze chętnie własnymi doświadczeniami, jeśli to komuś może pomóc.

    Serwis LG w Krakowie jest, jak ktoś wcześniej napisał, na Lea 203, ale co do solidności... miałem z nimi przejścia, proponuję z całej siły serwis centralny LG, a nie ten w Krakowie. Centralny serwis jest dobry, to chyba jedyne, co dobre w LG ;-) Wybaczcie, ale wszystko, co miałem ja (lub moi bliscy) marki LG psuło się non-stop. Ale póki była gwarancja, to nie narzekałem, bo serwis mają fantastyczny. Trzeba zadzwonić do LG na infolinię i dogadać sposób i termin wysyłki.

    Pozdrawiam!
  • #10 11 Jun 2011 20:17
    kbc_seba
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Osobiście nie korzystałem z tego serwisu (ul. Lea) w ramach gwarancyjnych/pogwarancyjnych.

    Mogę ich jednak polecić, gdyż mają możliwości zamówień wielu akcesoriów do LG.
    Mnie padł zasilacz do monitora LCD, zamówiłem - przyszedł i wszystko oki :)
    Jakieś 1,5 roku temu pracowała tam taka miła Pani - nie wiem jak jest teraz, ale pasuje mi zamówić drugi taki sam zasilacz :) Trzeba zadzwonić :)
  • #11 22 Jul 2011 14:00
    zbigsal
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Miałem "przyjemność" dwa razy rozmawiać telefonicznie z pracownikami serwisu na Lea,po tym jakie mądrości usłyszałam szczerze odradzam.
  Search 4 million + Products
Browse Products