Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Mechanika ->Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
gvw
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Miasto: Józefów

gvw
Poziom 15
Post#1 03 Gru 2009 23:43  Autor tematu   

Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Passat 3C 2007r. 3,2(AXZ) 4motion DSG wersja europejska, w autku spalił się bak paliwa wraz z całym tylnym podwoziem. Tylny most kwalifikuje się do wymiany i tu moje pytanie, jak bardzo znaczące są rożnice między mostem z wersji 3,2 a 3,6(BLV) ?? Przede wszystkim interesuje mnie jak bardzo odczuwalna będzie różnica w jeździe/osiągach/spalaniu po zamontowaniu takiego mostu, być może nie ma nad czym się zastanawiać?

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
romoo
Użytkownik obserwowany
Użytkownik obserwowany


Dołączył: 28 Cze 2003
Posty: 6717
Miasto: Małopolska

romoo
Użytkownik obserwowany
Post#2 04 Gru 2009 15:09    

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


A przełożenie jest takie samo?

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
gvw
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Miasto: Józefów

gvw
Poziom 15
Post#3 05 Gru 2009 00:15  Autor tematu   

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Wiem tylko tyle, że mechanizm różnicowy i sprzęgło haldex w tych silnikach różniły się numerem części, sama przekładnia główna to podobno identyczny element niezależnie od rodzaju silnika(to by wskazywało ze przelozenie to samo). Znajomy(oczywiście nigdy nie robił takiego zabiegu) stwierdził ,ze haldex z 3,6BLV nie koniecznie musi sie "dogadywać" z ABS/ESP 3,2AXZ ponieważ jest sterowany elektronicznie, z możliwością diagnostyki zatem też na pewno kodowany do tego innym kodowaniem niz te z 3,2 i bardzo możliwe ze jedynym sposobem na zakodowanie do wersji 3,2 jest wsad ze sterownika haldexa z tego wlasnie silnika, itp... Moim zdaniem elektronika to nie problem, poniewaz steruje tylko cisnieniem oleju, informuje o polozeniu pedalu gazu, obrotach silnika itd wiec nie wymaga kodowania po montazu... Licze na potwierdzenie informacji czy most główny to ten sam element w obydwu tych silnikach? Ewentualnie jezeli sie myle prosze o jakies naprowadzenie...

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
xmikolajx
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 18 Mar 2004
Posty: 23

xmikolajx
Poziom 7
Post#4 14 Paź 2010 16:46    

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Witam,

Czy kwestia została rozwiązana?
Czy udała się podmiana tylnego mostu?

Dziękuję,
Mikołaj

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
wojto73
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 28
Miasto: Bielsko-Biała

wojto73
Poziom 8
Post#5 17 Paź 2010 13:42    

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


koledzy ja osobiscie robiłem coś takiego ale w golfie wymieniłem dyfer wraz ze sterownikiem (były inne końcówki numerów)wszystko działa ok

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
xmikolajx
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 18 Mar 2004
Posty: 23

xmikolajx
Poziom 7
Post#6 28 Paź 2010 09:04    

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


@wojto73:

Jaki miałeś pierwotnie problem z napędem?
Ja już od bardzo długiego czasu próbuję rozwiązać kwestię braku komunikacji ze sterownikiem Haldex w moim aucie.
Po włączeniu zasilania z Haldexu dochodzi następujący dzwięk: http://www.youtube.com/watch?v=CCOkVg1b2dU
Z tego co ustaliłem to silnik elektrycznej pompy oleju tak się zachowuje i nie wygląda to na uszkodzenie mechaniczne.

Dzięki,
Mikołaj

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Ad


Ad


Ad


Powrót do góry
wojto73
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 28
Miasto: Bielsko-Biała

wojto73
Poziom 8
Post#7 29 Paź 2010 21:52    

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Moim pierwotnym problemem było to że sterownik podawał olej na docisk sprzęgieł stale ,co skutkowało stałym dołączeniem napędu na tył,idąc dalej nie dało się jezdzić z powodu braku międzyosiowego mechanizmu różnicowego.Po wymianie sterownika jest ok,koniecznie zastosuj olej dedykowany przez VW w przeciwnym wypadku będą dochodzić od sprzęgieł dziwne pojękiwania (przerobiłem na własnej skórze różne oleje, najtaniej w aso)W samochodzie wszystkie systemy korzystające z czujników prędkości kół muszą być sprawne.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Mechanika -> Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana
Strona 1 z 1
Podobne tematy
sharan motion tylny napęd (2)
polonez tylny most (38)
Lublin I- pytanie tylny most (3)
skrzynia biegów i tylny most (2)
Zgrzyta tylny most star 66 (41)
Most tylny iveco 2.3 hpi (9)
tylny most w ursus c-330 przekładnia główna (8)
Polonez ATU nie jedzie - tylny most? (12)
Jak skrócić tylny most od stara 266 (6)
Tylny most Sprinter 212. 2,9. 1999r blokada. (16)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.081 seconds

elektroda.pl temat RSS