Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Mechanika -> Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana
Autor
Wiadomość
gvw
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Miasto: Józefów

Post#1 Post autora tematu 03 Gru 2009 23:43   

Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Passat 3C 2007r. 3,2(AXZ) 4motion DSG wersja europejska, w autku spalił się bak paliwa wraz z całym tylnym podwoziem. Tylny most kwalifikuje się do wymiany i tu moje pytanie, jak bardzo znaczące są rożnice między mostem z wersji 3,2 a 3,6(BLV) ?? Przede wszystkim interesuje mnie jak bardzo odczuwalna będzie różnica w jeździe/osiągach/spalaniu po zamontowaniu takiego mostu, być może nie ma nad czym się zastanawiać?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 03 Gru 2009 23:43   





Powrót do góry
   
romoo
Użytkownik obserwowany
Użytkownik obserwowany


Dołączył: 28 Cze 2003
Posty: 6753
Miasto: Małopolska

Post#2 04 Gru 2009 15:09   

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


A przełożenie jest takie samo?
Powrót do góry
   
gvw
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 267
Miasto: Józefów

Post#3 Post autora tematu 05 Gru 2009 00:15   

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Wiem tylko tyle, że mechanizm różnicowy i sprzęgło haldex w tych silnikach różniły się numerem części, sama przekładnia główna to podobno identyczny element niezależnie od rodzaju silnika(to by wskazywało ze przelozenie to samo). Znajomy(oczywiście nigdy nie robił takiego zabiegu) stwierdził ,ze haldex z 3,6BLV nie koniecznie musi sie "dogadywać" z ABS/ESP 3,2AXZ ponieważ jest sterowany elektronicznie, z możliwością diagnostyki zatem też na pewno kodowany do tego innym kodowaniem niz te z 3,2 i bardzo możliwe ze jedynym sposobem na zakodowanie do wersji 3,2 jest wsad ze sterownika haldexa z tego wlasnie silnika, itp... Moim zdaniem elektronika to nie problem, poniewaz steruje tylko cisnieniem oleju, informuje o polozeniu pedalu gazu, obrotach silnika itd wiec nie wymaga kodowania po montazu... Licze na potwierdzenie informacji czy most główny to ten sam element w obydwu tych silnikach? Ewentualnie jezeli sie myle prosze o jakies naprowadzenie...
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 05 Gru 2009 00:15   





Powrót do góry
   
xmikolajx
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 18 Mar 2004
Posty: 23

Post#4 14 Paź 2010 16:46   

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Witam,

Czy kwestia została rozwiązana?
Czy udała się podmiana tylnego mostu?

Dziękuję,
Mikołaj
Powrót do góry
   
wojto73
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 28
Miasto: Bielsko-Biała

Post#5 17 Paź 2010 13:42   

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


koledzy ja osobiscie robiłem coś takiego ale w golfie wymieniłem dyfer wraz ze sterownikiem (były inne końcówki numerów)wszystko działa ok
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 17 Paź 2010 13:42   





Powrót do góry
   
xmikolajx
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 18 Mar 2004
Posty: 23

Post#6 28 Paź 2010 09:04   

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


@wojto73:

Jaki miałeś pierwotnie problem z napędem?
Ja już od bardzo długiego czasu próbuję rozwiązać kwestię braku komunikacji ze sterownikiem Haldex w moim aucie.
Po włączeniu zasilania z Haldexu dochodzi następujący dzwięk: http://www.youtube.com/watch?v=CCOkVg1b2dU
Z tego co ustaliłem to silnik elektrycznej pompy oleju tak się zachowuje i nie wygląda to na uszkodzenie mechaniczne.

Dzięki,
Mikołaj
Powrót do góry
   
wojto73
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 28
Miasto: Bielsko-Biała

Post#7 29 Paź 2010 21:52   

Re: Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana


Moim pierwotnym problemem było to że sterownik podawał olej na docisk sprzęgieł stale ,co skutkowało stałym dołączeniem napędu na tył,idąc dalej nie dało się jezdzić z powodu braku międzyosiowego mechanizmu różnicowego.Po wymianie sterownika jest ok,koniecznie zastosuj olej dedykowany przez VW w przeciwnym wypadku będą dochodzić od sprzęgieł dziwne pojękiwania (przerobiłem na własnej skórze różne oleje, najtaniej w aso)W samochodzie wszystkie systemy korzystające z czujników prędkości kół muszą być sprawne.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Mechanika -> Vw Passat 3C 4-motion Tylny Most-Wymiana
Strona 1 z 1
Podobne tematy
sharan motion tylny napęd (2)
polonez tylny most (38)
Lublin I- pytanie tylny most (3)
skrzynia biegów i tylny most (2)
Zgrzyta tylny most star 66 (41)
tylny most w ursus c-330 przekładnia główna (8)
Polonez ATU nie jedzie - tylny most? (12)
Jak skrócić tylny most od stara 266 (6)
Tylny most Sprinter 212. 2,9. 1999r blokada. (15)
Opel omega A kombi tylny most urwana podpora. (2)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.053 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony