Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jaka ładowarka do akumulatorków w cenie do 50 zł, (wybór)

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Inne Serwis -> Zasilacze, ładowarki -> Jaka ładowarka do akumulatorków w cenie do 50 zł, (wybór)
Autor
Wiadomość
lowermann
Poziom 16
Poziom 16

Miasto: Lublin

Post#1 Post autora tematu 05 Gru 2009 09:58   

Witam panowie, potrzebuję stosunkowo dobrej ładowarki do akumulatorków różnego typu, interesuje mnie cena/jakość, ale max do 50 zł, wybrałem kilka typów z allegro, niestety sam nie umiem sobie pomóc, nie znam się na ładowarkach, chciałbym żeby można było ładować nią różne rodzaje akumulatorków, np GP, Energizer, Duracel itp, ładowanie AA oraz AAA, ładowanie osobno 4 komór, na szybkości ładowania aż tak mi nie zależy, ważne żeby akumulatorki służyły w miarę długo chociaż jeżeli ładowarka ładuje szybko i nie wpływa zbytnio na kondycję akumulatorków to też jestem zainteresowany. Oczywiście wszelkie zabezpieczenia mile widziane oraz bezpieczeństwo, żeby mi się dom nie spalił od marnej jakości ładowarki. Wydaje mi się że najlepszym dla mnie rozwiązaniem byłaby
ŁADOWARKA PENTAGRAM 444 P 8201 za 36,99 ale niech już wypowiedzą się na ten temat osoby które się na tym znają. Poniżej przedstawiam kilka ładowarek z allegro wybranych przeze mnie. Wszystkim z góry dziękuję za pomoc.

ŁADOWARKA PENTAGRAM 444 P 8201 (numer 839037934)

Cena 36,99 zł

Inteligentne ładowanie...
Inteligentne ładowanie, automatyzacja pracy, test ogniwa i pełna kontrola procesu ładowania, to tylko niektóre cechy nowej ładowarki PENTAGRAM Secure Charger 444. Ładowarka obsługuje niklowo-wordorkowe (Ni-MH) oraz niklowo-kadowe (Ni-Cd) ogniwa AA oraz AAA.