Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1.8 16V 85KW wysokie obroty na biegu jałowym

tafit 17 Gru 2009 20:39 8858 6
  • #1 17 Gru 2009 20:39
    tafit
    Poziom 14  

    Witam, w mojej astrze problem pojawił się po wyczyszczeniu przepustnicy, mianowicie gdy silnik sie już nagrzeje obroty utzrymują sie na wysokim poziomie. Odkręciłem osłone silnika i lekko palcem odciągnąłem ramię z linką od pedału gazu i obroty spadły, silnik pracował z odpowiednią prędkością. Jak poprawic siłę odbicia linki gazu?? wymienic sprężynę?nasmarowac? jak myślicie?

    pzd

  • #2 17 Gru 2009 22:03
    THEjohny010
    Poziom 2  

    Naciągnięcie może nic nie dać, bo po czasie wróci do poprzedniego stanu, ja proponuję wymianę. Nie są to duże pieniądze.

  • #3 17 Gru 2009 23:19
    tafit
    Poziom 14  

    jak odczepilem linke od pedału gazu klapka przepustnicy ładnie sie zamykała, linka w pancerzu chodzi bardzo lekko, problemem będzie zbyt krótka linka, mozna ją doregulować, tak jak np. linke od przerzutek w rowerze?

  • #4 17 Cze 2011 11:52
    T.I.R.
    Poziom 12  

    Witam !!!

    I jak rozwiazales problem z tym oplem, mam identyczny przypadek i nie wiem sam co mam robic, wszystko wymienione i dalej to samo. Jak samochod sie nagrzeje do ok 95 stopni, podnosi obroty do ok 1500 i tak trzyma caly czas. Po zgaszeniu i odpaleniu po jakis 3-5 minutach jest ok, poki nie wzrosnie temperatura. A pozniej znowu obroty ida na 1500.


    Pozdrawiam T.I.R.

  • #5 25 Cze 2011 10:03
    mody1
    Poziom 16  

    wygląda na krokowy,spróbuj ściągnąć kleme akumulatora na min.30 min. i potem odpal samochód na czas aż sie załączy wentylator chłodnicy.
    Może być też tak ,że jak czyściłeś przepustnicę dałeś starą uszczelkę i ciągnie lewe powietrze,cienkie wloty-podciśnienia też udrożniłeś?
    Ja po czyszczeniu krokowca po raz kolejny,musiałem już go wymienić,ponieważ trzymał na zimnym ok 2000 obrotów-czas był na niego.
    Jeśłi kolega powyżej zrzuci linkę i jest ok z obrotami,to jest tam regulacja naciągu linki,gumka z zawleczką,prawdopodobnie za mały luz na lince i nie schodzi przepustnica do rządanej pozycji.Nie pamiętam też czy w tych silnikach jest adaptacja przez komp biegu jałowego,bo tez można sprobować wyuczyć na nowo,ale numer z akumulatorem,powinien też zadzaiłać

  • #6 25 Cze 2011 10:44
    T.I.R.
    Poziom 12  

    Witam !!!

    Uporalem sie z ta usterka. Okazalo sie ze po nagrzaniu komuter gazu (Autronic AL-700) wysylal pasozytniczy sygnal na tps oraz zle emulowana byla sonda lambda. Po odlaczeniu komputera gazu i zmostkowaniu przewodow od sondy lambda (fioletowy i szary) autko zaczelo poprawnie pracowac. Wyslalem klienta to gazownika, zobaczymy w poniedzialek co gazownik powie.


    Pozdrawiam T.I.R.

  • #7 13 Lis 2011 10:23
    jacek070707
    Poziom 1  

    Witam,
    Odgrzewam temat, ponieważ probelm mam podobny jak koledzy powyżej...
    Tydzień temu wyczyściłem w aucie przepustnicę. Wymieniłem też uszczelkę. Po złożeniu auto podbija wolne obroty do niemal 2tys. W zasadzie na zimnym i ciepłym jest podobnie. Próbowałem szukac lewego powietrza, ale na razie zero wyniku. Przewody podciśnienia - te, które znalazłem... sa w porządku. Co ciekawe, po zdjęciu kanału za przepływomierzem obroty wracają do normy. Wraca kanał... wraca problem. Macie jakis pomysł?
    PS.
    Zafira A 1.8 '99
    pozdrawiam,
    JaceK

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME