X

Aktywacja Karty Cyfrowego Polsatu

thornx 22 Dec 2009 23:09
  • #1 22 Dec 2009 23:09
    thornx
    Level 13  
    Helpful post? (+1)
    22.12.09r g.17:00 Podłączenie tunera "mini" do prądu . Ustawiłem wszystko jak ma być. Kanały niekodowane działają . Sygnał 100%, jakość 80%. Na kanałach kodowanych mam napis " Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" . Mam kupioną ful opcje bez HD. Jak aktywować tą kartę, Jedni piszą, że zostawić na kanale dla abonentów 21, inni piszą że na 11 polsat sport. w boku każą czekać do 72h. No i czekam i nie oglądam. Sam już nie wiem w końcu na którym kanale aktywuje się karta.
  • #2 22 Dec 2009 23:13
    gruby1
    Level 29  
    Positive voted Helpful post? (+6)
    Zarejestruj się w ICOK polsatu i sam możesz wznowić połączenie z satelitą. A dekoder na kanał "dla abonentów" ustaw.
  • #3 24 Dec 2009 21:54
    thornx
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (-1)
    Zestaw dostałem w prezencie i nie mogę się zarejestrować w ICOK bo nie znam Pesla na kogo był wzięty zestaw. Dalej mam wszystko zakodowane, a osobę która mi to podarowała będę widział za miesiąc. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić.
  • Helpful post
    #4 24 Dec 2009 22:14
    KIEROWCA_VW
    Level 34  
    Helpful post? (+1)
    Telefon 222127222, potem 1, potem 6, następnie numer karty (wybieranie tonowe).
    Do 3 godzin sprawa załatwiona.
    Warunek: opłacony abonament.

    Wesołych Świąt.
  • #5 24 Dec 2009 22:29
    thornx
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dzięki wielkie jutro sprawdzę to.
    Abonament mam 6 miesięcy gratis, a potem trzeba płacić.

    Wesołych świąt
  • Helpful post
    #6 24 Dec 2009 22:37
    KIEROWCA_VW
    Level 34  
    Helpful post? (-1)
    thornx wrote:
    Dzięki wielkie jutro sprawdzę to.
    Abonament mam 6 miesięcy gratis, a potem trzeba płacić.

    Wesołych świąt



    Czemu chcesz czekać do jutra?
    Dzwoń, podaj numer karty, włącz kanał 21...
  • #7 25 Dec 2009 00:10
    Sien
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Nie trzeba dzwonić!

    Cyfrowy Polsat wysyła uprawnienia odbioru sam. Należy podłączyć tuner do anteny, uruchomić i pozostawić na kanale nr. 21 "Dla Abonentów". Do dwóch godzin pojawiają się programy.
  • #8 25 Dec 2009 09:17
    dzac4
    Warunkowo odblokowany
    Helpful post? (0)
    Sien wrote:
    Nie trzeba dzwonić!

    Cyfrowy Polsat wysyła uprawnienia odbioru sam. Należy podłączyć tuner do anteny, uruchomić i pozostawić na kanale nr. 21 "Dla Abonentów". Do dwóch godzin pojawiają się programy.



    Tym co rozwiązali umowę też wysyłają uprawnienia?
    Mam parę nie aktywnych może wejdą uprawnienia? Jak sądzisz!
    I nie wypisuj takich bajek więcej!:D
    Wesołych świąt.
  • #9 25 Dec 2009 09:22
    romoo
    Użytkownik obserwowany
    Helpful post? (-1)
    Ja też tak miałem kupiłem aktywowany ale chyba z 8 dni leżał w pudełku i okazało się że po zamontowaniu nie poszedł i po telefonie na infolinie okazało sie że należy go zamontować w przeciągu 24h od aktywacji bo oni wtedy z satelity spuszczają coś do dekodera.
  • #10 25 Dec 2009 10:37
    Sien
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    dzac4 - romoo potwierdził moje słowa... Informacje o nowej umowie trafiają do systemu CP i wysyłanie uprawnień odbioru następuje automatycznie. W N-ce zastosowali podobną technikę. Wszystko to dlatego, że okres przedświąteczny to masakra, jeśli chodzi o próby dodzwonienia się do Centrum Obsługi Klienta. Poszli w ten sposób ludziom na rękę, aby nie okupowali linii z pierdołami.
    Ja bajek nie opowiadam. Ty zaś widocznie już dawno nie instalowałeś nic żadnemu klientowi, skoro nie wiesz jakie zmiany zaszły...
    Wesołych, wesołych... I wzajemnie z tymi bajkami, kolego... :wink:
  • #11 25 Dec 2009 11:25
    dzac4
    Warunkowo odblokowany
    Helpful post? (0)
    Sien wrote:
    dzac4 - romoo potwierdził moje słowa... Informacje o nowej umowie trafiają do systemu CP i wysyłanie uprawnień odbioru następuje automatycznie. W N-ce zastosowali podobną technikę. Wszystko to dlatego, że okres przedświąteczny to masakra, jeśli chodzi o próby dodzwonienia się do Centrum Obsługi Klienta. Poszli w ten sposób ludziom na rękę, aby nie okupowali linii z pierdołami.
    Ja bajek nie opowiadam. Ty zaś widocznie już dawno nie instalowałeś nic żadnemu klientowi, skoro nie wiesz jakie zmiany zaszły...
    Wesołych, wesołych... I wzajemnie z tymi bajkami, kolego... :wink:


    Nikt nic nie potwierdził.
    O tym że od chwili podpisania umowy przez 24h. wysyłana jest aktywacja do danej karty to dobrze wiem.
    Ale nie do wszystkich jak opisujesz!:D
    To co ja instaluje,komu i kiedy to moja wiedza.
    Nie domniemaj bo jesteś za malutki.
    Zmiany jakie zaszły w polsacie to masakra dla klientów!
    Takiego bałaganu już dawno tam nie było.
    Będzie jeszcze większy jak wprowadzą psełdo internet.:D
  • #12 25 Dec 2009 11:36
    Sien
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Dziwne... W ciągu ostatniego tygodnia montowałem 6 CP i nigdy żadnych utrudnień nie było. Widać Tobie się one trafiają...
    Co do zmian, to nie są one żadną masakrą dla klientów. Bałagan? Hyh... W Cyfrze+ jest większy...
  • #13 25 Dec 2009 11:40
    hobbysta
    Level 9  
    Helpful post? (+1)
    Sien wrote:
    Nie trzeba dzwonić!

    Cyfrowy Polsat wysyła uprawnienia odbioru sam. Należy podłączyć tuner do anteny, uruchomić i pozostawić na kanale nr. 21 "Dla Abonentów". Do dwóch godzin pojawiają się programy.


    Ja miałem tak samo tylko że mi powiedziano co mam zrobić od razu przy kupnie dekodera.
    Pozdrawiam
    Rafał
  • #14 25 Dec 2009 11:45
    dzac4
    Warunkowo odblokowany
    Helpful post? (0)
    Sien wrote:
    Dziwne... W ciągu ostatniego tygodnia montowałem 6 CP i nigdy żadnych utrudnień nie było. Widać Tobie się one trafiają...
    Co do zmian, to nie są one żadną masakrą dla klientów. Bałagan? Hyh... W Cyfrze+ jest większy...

    6 zleceń to ja mam w ciągu jednego dnia a w tygodniu łatwo policzyć.
    Cyfra przy pisaniu umowy aktywuje kartę i to trwa 1 min. a bałaganu jeszcze tam nie widziałem w porównaniu do tego co jest w CP.
    Wesołych świąt.
  • Helpful post
    #15 25 Dec 2009 18:58
    KIEROWCA_VW
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Sien wrote:
    dzac4 - romoo potwierdził moje słowa... Informacje o nowej umowie trafiają do systemu CP i wysyłanie uprawnień odbioru następuje automatycznie. W N-ce zastosowali podobną technikę. Wszystko to dlatego, że okres przedświąteczny to masakra, jeśli chodzi o próby dodzwonienia się do Centrum Obsługi Klienta. Poszli w ten sposób ludziom na rękę, aby nie okupowali linii z pierdołami.
    Ja bajek nie opowiadam. Ty zaś widocznie już dawno nie instalowałeś nic żadnemu klientowi, skoro nie wiesz jakie zmiany zaszły...
    Wesołych, wesołych... I wzajemnie z tymi bajkami, kolego... :wink:


    Kolego, jak widać na przykładzie autora nie jest tak jak piszesz.
    Wspominasz o problemach z dodzwonieniem się po aktywację. Bzdura: cała procedura trwa maksymalnie minutę, no może dwie jak ktoś ma małe klawisze w telefonie.
    Dzwonisz na podany wyżej numer, po połączeniu wybierasz 1 potem 6 następnie numer karty, automat potwierdza i tyle. Więc nie wiem jakie "pierdoły" masz na myśli.
  • #16 25 Dec 2009 19:17
    thornx
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (-1)
    Witam.
    Informuję że polsat po 4 dniach sam nie ruszył . Dopiero zrobiłem jak napisał kolega "KIEROWCA_VW". Zadzwoniłem i po pół godzinie ruszyło wszystko . Szkoda, że to pakiet minimalny :( . Z dodzwonieniem nie było problemów i trwało to niecałą minutę. Ale działa . Dzięki wielkie za pomoc.
  Search 4 million + Products
Browse Products