Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Aktywacja Karty Cyfrowego Polsatu

thornx 22 Gru 2009 23:09
  • #1 22 Gru 2009 23:09
    thornx
    Poziom 13  

    22.12.09r g.17:00 Podłączenie tunera "mini" do prądu . Ustawiłem wszystko jak ma być. Kanały niekodowane działają . Sygnał 100%, jakość 80%. Na kanałach kodowanych mam napis " Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" . Mam kupioną ful opcje bez HD. Jak aktywować tą kartę, Jedni piszą, że zostawić na kanale dla abonentów 21, inni piszą że na 11 polsat sport. w boku każą czekać do 72h. No i czekam i nie oglądam. Sam już nie wiem w końcu na którym kanale aktywuje się karta.

  • #2 22 Gru 2009 23:13
    gruby1
    Poziom 29  

    Zarejestruj się w ICOK polsatu i sam możesz wznowić połączenie z satelitą. A dekoder na kanał "dla abonentów" ustaw.

  • #3 24 Gru 2009 21:54
    thornx
    Poziom 13  

    Zestaw dostałem w prezencie i nie mogę się zarejestrować w ICOK bo nie znam Pesla na kogo był wzięty zestaw. Dalej mam wszystko zakodowane, a osobę która mi to podarowała będę widział za miesiąc. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić.

  • Pomocny post
    #4 24 Gru 2009 22:14
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

    Telefon 222127222, potem 1, potem 6, następnie numer karty (wybieranie tonowe).
    Do 3 godzin sprawa załatwiona.
    Warunek: opłacony abonament.

    Wesołych Świąt.

  • #5 24 Gru 2009 22:29
    thornx
    Poziom 13  

    Dzięki wielkie jutro sprawdzę to.
    Abonament mam 6 miesięcy gratis, a potem trzeba płacić.

    Wesołych świąt

  • Pomocny post
    #6 24 Gru 2009 22:37
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

    thornx napisał:
    Dzięki wielkie jutro sprawdzę to.
    Abonament mam 6 miesięcy gratis, a potem trzeba płacić.

    Wesołych świąt



    Czemu chcesz czekać do jutra?
    Dzwoń, podaj numer karty, włącz kanał 21...

  • #7 25 Gru 2009 00:10
    Sien
    Poziom 14  

    Nie trzeba dzwonić!

    Cyfrowy Polsat wysyła uprawnienia odbioru sam. Należy podłączyć tuner do anteny, uruchomić i pozostawić na kanale nr. 21 "Dla Abonentów". Do dwóch godzin pojawiają się programy.

  • #8 25 Gru 2009 09:17
    dzac4
    Warunkowo odblokowany

    Sien napisał:
    Nie trzeba dzwonić!

    Cyfrowy Polsat wysyła uprawnienia odbioru sam. Należy podłączyć tuner do anteny, uruchomić i pozostawić na kanale nr. 21 "Dla Abonentów". Do dwóch godzin pojawiają się programy.



    Tym co rozwiązali umowę też wysyłają uprawnienia?
    Mam parę nie aktywnych może wejdą uprawnienia? Jak sądzisz!
    I nie wypisuj takich bajek więcej!:D
    Wesołych świąt.

  • #9 25 Gru 2009 09:22
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Ja też tak miałem kupiłem aktywowany ale chyba z 8 dni leżał w pudełku i okazało się że po zamontowaniu nie poszedł i po telefonie na infolinie okazało sie że należy go zamontować w przeciągu 24h od aktywacji bo oni wtedy z satelity spuszczają coś do dekodera.

  • #10 25 Gru 2009 10:37
    Sien
    Poziom 14  

    dzac4 - romoo potwierdził moje słowa... Informacje o nowej umowie trafiają do systemu CP i wysyłanie uprawnień odbioru następuje automatycznie. W N-ce zastosowali podobną technikę. Wszystko to dlatego, że okres przedświąteczny to masakra, jeśli chodzi o próby dodzwonienia się do Centrum Obsługi Klienta. Poszli w ten sposób ludziom na rękę, aby nie okupowali linii z pierdołami.
    Ja bajek nie opowiadam. Ty zaś widocznie już dawno nie instalowałeś nic żadnemu klientowi, skoro nie wiesz jakie zmiany zaszły...
    Wesołych, wesołych... I wzajemnie z tymi bajkami, kolego... :wink:

  • #11 25 Gru 2009 11:25
    dzac4
    Warunkowo odblokowany

    Sien napisał:
    dzac4 - romoo potwierdził moje słowa... Informacje o nowej umowie trafiają do systemu CP i wysyłanie uprawnień odbioru następuje automatycznie. W N-ce zastosowali podobną technikę. Wszystko to dlatego, że okres przedświąteczny to masakra, jeśli chodzi o próby dodzwonienia się do Centrum Obsługi Klienta. Poszli w ten sposób ludziom na rękę, aby nie okupowali linii z pierdołami.
    Ja bajek nie opowiadam. Ty zaś widocznie już dawno nie instalowałeś nic żadnemu klientowi, skoro nie wiesz jakie zmiany zaszły...
    Wesołych, wesołych... I wzajemnie z tymi bajkami, kolego... :wink:


    Nikt nic nie potwierdził.
    O tym że od chwili podpisania umowy przez 24h. wysyłana jest aktywacja do danej karty to dobrze wiem.
    Ale nie do wszystkich jak opisujesz!:D
    To co ja instaluje,komu i kiedy to moja wiedza.
    Nie domniemaj bo jesteś za malutki.
    Zmiany jakie zaszły w polsacie to masakra dla klientów!
    Takiego bałaganu już dawno tam nie było.
    Będzie jeszcze większy jak wprowadzą psełdo internet.:D

  • #12 25 Gru 2009 11:36
    Sien
    Poziom 14  

    Dziwne... W ciągu ostatniego tygodnia montowałem 6 CP i nigdy żadnych utrudnień nie było. Widać Tobie się one trafiają...
    Co do zmian, to nie są one żadną masakrą dla klientów. Bałagan? Hyh... W Cyfrze+ jest większy...

  • #13 25 Gru 2009 11:40
    hobbysta
    Poziom 9  

    Sien napisał:
    Nie trzeba dzwonić!

    Cyfrowy Polsat wysyła uprawnienia odbioru sam. Należy podłączyć tuner do anteny, uruchomić i pozostawić na kanale nr. 21 "Dla Abonentów". Do dwóch godzin pojawiają się programy.


    Ja miałem tak samo tylko że mi powiedziano co mam zrobić od razu przy kupnie dekodera.
    Pozdrawiam
    Rafał

  • #14 25 Gru 2009 11:45
    dzac4
    Warunkowo odblokowany

    Sien napisał:
    Dziwne... W ciągu ostatniego tygodnia montowałem 6 CP i nigdy żadnych utrudnień nie było. Widać Tobie się one trafiają...
    Co do zmian, to nie są one żadną masakrą dla klientów. Bałagan? Hyh... W Cyfrze+ jest większy...

    6 zleceń to ja mam w ciągu jednego dnia a w tygodniu łatwo policzyć.
    Cyfra przy pisaniu umowy aktywuje kartę i to trwa 1 min. a bałaganu jeszcze tam nie widziałem w porównaniu do tego co jest w CP.
    Wesołych świąt.

  • Pomocny post
    #15 25 Gru 2009 18:58
    KIEROWCA_VW
    Poziom 35  

    Sien napisał:
    dzac4 - romoo potwierdził moje słowa... Informacje o nowej umowie trafiają do systemu CP i wysyłanie uprawnień odbioru następuje automatycznie. W N-ce zastosowali podobną technikę. Wszystko to dlatego, że okres przedświąteczny to masakra, jeśli chodzi o próby dodzwonienia się do Centrum Obsługi Klienta. Poszli w ten sposób ludziom na rękę, aby nie okupowali linii z pierdołami.
    Ja bajek nie opowiadam. Ty zaś widocznie już dawno nie instalowałeś nic żadnemu klientowi, skoro nie wiesz jakie zmiany zaszły...
    Wesołych, wesołych... I wzajemnie z tymi bajkami, kolego... :wink:


    Kolego, jak widać na przykładzie autora nie jest tak jak piszesz.
    Wspominasz o problemach z dodzwonieniem się po aktywację. Bzdura: cała procedura trwa maksymalnie minutę, no może dwie jak ktoś ma małe klawisze w telefonie.
    Dzwonisz na podany wyżej numer, po połączeniu wybierasz 1 potem 6 następnie numer karty, automat potwierdza i tyle. Więc nie wiem jakie "pierdoły" masz na myśli.

  • #16 25 Gru 2009 19:17
    thornx
    Poziom 13  

    Witam.
    Informuję że polsat po 4 dniach sam nie ruszył . Dopiero zrobiłem jak napisał kolega "KIEROWCA_VW". Zadzwoniłem i po pół godzinie ruszyło wszystko . Szkoda, że to pakiet minimalny :( . Z dodzwonieniem nie było problemów i trwało to niecałą minutę. Ale działa . Dzięki wielkie za pomoc.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty