Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Duże obroty na biegu jałowym w golf III

szogun17 27 Gru 2009 12:12
  • #1 27 Gru 2009 12:12
    szogun17
    Poziom 11  

    Witam. Mam bardzo duży problem. Golf III 1996r 1.8 benzyna + LPG. Od paru dni po odpaleniu ma bardzo wysokie obroty około 3 tyś. Zarówno na gazie jak i benzynie. Zauważyłem że gaz blokuje silniczek krokowy od ssania automatycznego, przez to pedał jest lużny jakieś 3 cm i linka przy wtryskach też. Gdy sie rozgdzeje czasem spadną do prawidłowych a czasem cały czas tak chodzi. Co mogło sie stać ??? Czy da sie to naprawić bez większych kosztów???

    Moderowany przez ANUBIS:

    Temat odblokowano na prośbę Autora.

  • #2 27 Gru 2009 21:49
    rafcio363
    Poziom 30  

    Krokowy do przeczyszczenia + przepustnica.

  • #3 28 Gru 2009 07:29
    szogun17
    Poziom 11  

    Właśnie dziwne jest to że czasem jak stane to mu spadna obroty ale po 5 sekundach zaczynaja sie stopniowo podnosić aż do 2.5-3 tyś. Spróbuje to powyczyszczać i zobaczymy.

  • #4 28 Gru 2009 09:09
    rafcio363
    Poziom 30  

    Ewentualnie potem adaptacja przepustnicy vagiem jak wyczyścisz, jak się nie da to zrzuć klemy na pół godziny a potem się przejedź.

  • #5 28 Gru 2009 10:04
    kiniumaniek
    Poziom 9  

    Proponuję sprawdzić przewody podciśnieniowe sterujące dawkowanie benzyny lub gazu. Jeśli się przetarł któryś z nich to silnik będzie wariował łapiąc fałszywe powietrze. Z resztą warto sprawdzić wszystkie rureczki, a jest ich kilka.

  • #6 28 Gru 2009 14:36
    szogun17
    Poziom 11  

    Naprawiłem. Grzebałem przy regulatorze na przepustnicy i miernikiem badałem i całkiem inne wskazuje rezystancje niż w książce pisze ale gdy ściągnąłem te wtyczke zaczął pracować normalnie ale zauważyłem że przepustnica jest mocno zabrudzona przez gaz. Zadzwoniłem do znajomego mechanika, najlepszy w okolicy i powiedział że to wszystko przez jeżdżenie na gazie i żebym przepalił go na paliwie troche i kupił sobie płyn do czyszczenia gaźników i na wolnych obrotach wtryskiwał na przepustnicei ona sie wyczyści i bedzie działał i z ta wtyczka. Ale powiedział że spokojnie moge jęździć na wyciągniętej tej wtyczce od regulatora i nic sie nie stanie. Samochód narazie na wyciągniętej wtyczce śmiga bez zarzutów. Z góry dzięki za propozycje. Pozdro.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty