X

SAMSUNG PS42B430 wbudowany tuner DVB-T

30 Dec 2009 16:27 WOwojt-w7
  • #1 30 Dec 2009 16:27
    wojt-w7
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam!
    Jak widac jestem początkującym spawaczem,wiec z góry przepraszam jezeli robie cos nie tak:)
    Mam problem z telewizorem SAMSUNG PS42B430, tzn jako sam TV jest ok,ale z odbiorem są problemy. Wszystko przez to,ze tv ma wbudowany tuner DVB-T a kablówka z której korzystam nadaje w systemie DVB-C ,wiec zamiast cieszyc sie z nowej plasmy wyrywam resztkę włosów z głowy:(
    Oglądane programy niczym nie różnią sie od odbioru z anteny siatkowej z dość słabym zasięgiem:(
    Pytałem w pewnym sklepie i sprzedawca twierdził, ze gdybym wziął nawet N-telewizje, Cyfrowy Polsat,C+ to odbiór nadal bedę miał taki sam-wiec troche mnie załamał po czym stwierdził,ze mozna na necie kupic jakiś dekoder poprzez który zdobędę cyfrową jakość.
    Czy ktoś wie co w tym przypadku zrobic?
    Jaki dekoder trzeba kupic,aby kablówka była w cyfrowym wydaniu?
    za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuje:)
    pozdrawiam Wojt-w7
  • #2 30 Dec 2009 16:42
    ssss
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Nie jestem w kraju wiec nie orientuje sie czy u was kablowka nadaje sygnal DVB-C Jezeli kolega bedzie mian telewizje N lub cyfre+ Polsat . To oni nadaja digital.
  • #3 30 Dec 2009 19:26
    wojt-w7
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Kablówka z której korzystam na 100% nadaje w DVB-C
  • #4 31 Dec 2009 08:30
    ssss
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Kolega ma DVB-T a Nie DVB-C w telewizorze wiec przykro ale nie bedzie kolega odbieral digital .Ratuje tylko telewizja N cyfra lub polsat.
  • #5 20 Nov 2011 11:39
    ducall
    Level 7  
    Helpful post? (0)