Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

mercedes vito 112 cdi nie zapala

dudek1987 02 Sty 2010 14:25
  • #1 02 Sty 2010 14:25
    dudek1987
    Poziom 9  

    Witam! mam problem z mercedesem vito auto zgaslo podczas jazdy, 0 bledów w komputerze, podczas rozruchu cisnienie na listwie 27 Mpa, obroty szczytuje. pozdrawiam

  • #2 02 Sty 2010 17:01
    Rolandos
    Poziom 18  

    za niskie ciśnienie na rurze. Wygląda to na pompę wysokiego ciśnienia.

  • #3 02 Sty 2010 17:07
    dudek1987
    Poziom 9  

    samochod chodzi tylko na plaku i wtedy cisniene wzrasta do 54MPa. ale po chwili gasnie.

  • #4 03 Sty 2010 17:14
    mariuszek1978
    Poziom 14  

    czy na wyświetlaczu między zegarami nie wyświetla Ci się start error?

  • #5 03 Sty 2010 19:07
    dudek1987
    Poziom 9  

    nie zapala sie. na poczatku pojawia sie zasilanie na wstryskach dochodzi do 24 V i je oddcina. wczoraj zmienilem tez komputer i jest to samo.

  • #6 03 Sty 2010 19:53
    autoas
    Poziom 41  

    dudek1987 napisał:
    nie zapala sie. na poczatku pojawia sie zasilanie na wstryskach dochodzi do 24 V i je oddcina. wczoraj zmienilem tez komputer i jest to samo.

    Dopasowałeś immo aby spróbowac czy zapali???
    A np. zawór ciśnienia, oring, przelewy wtrysków itp.

  • #7 03 Sty 2010 20:05
    dudek1987
    Poziom 9  

    tak imo zgrane, ciśnienie jest około 30MPa, czujnik wałka tez podkładałem, zawór ciśnienia na drugi wymieniłem. Podczs próby rozruchu przez okolo 10 sekund pojawia się zasilanje na wtryskach do 24v i auto próbuje zapalić, następnie napięcie na wtryskach zanika.

  • #8 03 Sty 2010 20:12
    autoas
    Poziom 41  

    Bo brak ciśnienia....
    Jeszcze czujnik, przelewy, a jak nie to pompa "gwiazda"

  • #9 03 Sty 2010 20:28
    dudek1987
    Poziom 9  

    sprawdzałem na sprinterze 313cdi odpala jak ciśnienie jest około 20MPa. Próbowałem na plakao dpalić vitka ciśnienie wzrosło do 54MPa. Auto pracowało, obroty 1200, napięcia na wtryskach brak.

  • #10 03 Sty 2010 20:35
    autoas
    Poziom 41  

    A żadnych błędów np. synchronizacja "góry z dołem"?

  • #11 03 Sty 2010 22:39
    dudek1987
    Poziom 9  

    Jak długo kręci to wpisuje się brak synchronizacji, dlatego też sprawdzałem wiązke i zmieniałem czujnik. Spawdzałem też na innym vito synchronizacja pojawiła się dopiero jak odpalił.Błędów żadnych.

    Dodano po 1 [godziny] 54 [minuty]:

    Jeśli miałby ktoś jeszcze pomysł to zapraszam, moje się już skończyły. Pozdrawiam

  • #12 25 Sty 2010 18:50
    sebaa123
    Poziom 2  

    czy wyłancza ci silnik podczas jazdy ?np jak mu depniesz

  • #13 25 Sty 2010 19:10
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    jak 27 MPa jest za mało, jak do odpalenia wystarczy 12MPa?
    Podstawy, jak pali na samostarcie to sprawdz powroty z wtrysków. najlepiej jeszcze wykrec wtryski i zobacz czy nie sa koncówki zatkane. poprostu podłacz je na zewnatrz i zobacz czy je przebija.

  • #14 26 Sty 2010 16:15
    Rolandos
    Poziom 18  

    Jak już napisałem wcześniej za niskie ciśnienie.

  • #15 28 Sty 2010 16:44
    dudek1987
    Poziom 9  

    przepraszam ze nie odpisywalem ale zajety troche bylem. wiec wracajac do vitka. bylem u kolesia przestawil synchro walka o "doslownie pol zeba" i auto odpaliło ale dochodzi do 1200 obrotow i gasnie. dzisiaj wymienilem napinacz lancucha. i auto nadal nie chodzi. co to moze byc ?? powoli trace cierpliowsc do tego auta. pozdrawiam

  • #16 02 Mar 2010 03:07
    dudek1987
    Poziom 9  

    zagadka rozwiazana, auto juz jezdzi, przyczyna bylo uszkodzone kolo foniczne i przez to zle szczytywal obroty walu korbowego, i przez to pojawial sie blad synchronizacji. po wymnianie dwumasy i sprzegla. auto odpalilo bez problemu. dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty