Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prosty i tani modding komputera.

dragopyrusa.onet.eu 05 Sty 2010 22:53 12138 26
  • #1 05 Sty 2010 22:53
    dragopyrusa.onet.eu
    Poziom 8  

Mam zamiar zrobić modding mojej obudowy komputera, najlepiej od najprostszych rzeczy. I jest mały problem - zupełnie nie mam pomysłu, a chciałbym, żeby ta obudowa jakoś lepiej wyglądała, chciałbym uwzględnić że jestem początkujący w elektronice i po prostu proszę o jakieś pomysły, porady jak zrobić to tanim kosztem, chodzi bardziej o tuning wizualny. Dodam że szukałem w google i na stronach, ale na nic nie mogę się zdecydować.
    Za każdą odp dziękuję serdecznie. Proszę o pomoc

Dodano po 3 [godziny] 49 [minuty]:

Pomoże ktoś!!! Proszę o pomoc w tej sprawie :D

• #3 10 Sty 2010 21:29
    dragopyrusa.onet.eu
    Poziom 8  

o to foty mojego kompa ale chciałbym dodac ze interesuje mnie modding wizualny obudowy domowym sposobem :)

Prosty i tani modding komputera. Prosty i tani modding komputera. Prosty i tani modding komputera. Prosty i tani modding komputera.

• #4 10 Sty 2010 21:33
    polonez15
    Poziom 32  

Najpierw porządne czyszczenie z kłaków kurzu ;];]

• #5 10 Sty 2010 22:01
    dragopyrusa.onet.eu
    Poziom 8  

no co to moj stary komp :) zaniedbałem go i chce go odnowic zeby był tylko do neta i na wyglad i tam w jakos gierke od czasu do czasu pograc heh mam nowke lepszy sprzet i bardziej zadbany heheh
    ok pomozecie mi go jakoś ulepszyć wizualnie :)

Dodano po 23 [minuty]:

pomoze ktoś

• Pomocny post
    #6 10 Sty 2010 23:29
    _haker_1
    Poziom 32  

Nie zeby takich tematow bylo 100. W sumie jakie 100 - z 1000 przynajmniej.