Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

problem kierunkowskazy sprinter cdi

antek89 10 Sty 2010 16:36
  • #1 10 Sty 2010 16:36
    antek89
    Poziom 7  

    witam mam problem z kierunkowskazami bo i lewy i prawy pulsuje bardzo szybko tak jakby spalila sie zarowka a swiatla awaryjne pulsuja normalnie sprawdzalem zarowki i sa ok tzn 21w

  • #2 10 Sty 2010 16:46
    Ireneo
    Poziom 39  

    A jak włączysz to wszystkie migają?Może gniazdo zaśniedziało?

  • #3 10 Sty 2010 23:53
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    Mar-Aur napisał:
    naj częstszą przyczyną nie prawidłowego działania kierunków jest wypalenie się konsoli bespieczników pod kierownicą. A dokładnie sterownikuw kture znajdują się w środku.

    Co to jest "wypalenie się konsoli bespieczników"?
    Poza tym sugeruję dla przypomnienia ze dwa latka w niskiej klasie szkoły podstawowej (najlepiej w "oślej ławce") - bo tak dużej ilości błędów w tak krótkim tekście nie widziałem już dawno. :|

  • Pomocny post
    #5 11 Sty 2010 08:06
    zylax4
    Poziom 16  

    Skrzynka bezpiecznikowa tak może być przyczyną.Ale po drugie nie zapominajmy o przerywaczu mógł się przepalić :D Pozdrawiam

  • #6 11 Sty 2010 17:31
    antek89
    Poziom 7  

    auto hak ma ale od kilku lat i nie bylo problemow natomiast nie wiem czy przerywacz powinien dawac jednakowe impulsy na kierunki i awaryjne

  • #7 11 Sty 2010 17:45
    trans-serwis
    Poziom 39  

    A gdzie tam masz przerywacz?

  • #8 11 Sty 2010 21:14
    Mar-Aur
    Poziom 10  

    Przerywacz??? tam nie ma czegoś takiego jak przerywacz.
    tam jest przekaźnik wykonawczy, steruje nim sterownik ze skrzynki bezpiecznikowej,

  • #9 12 Sty 2010 08:12
    zylax4
    Poziom 16  

    Ale to jest jedno i to samo.Urządzenie robi przerwy przepływającego prądu.:D

  • #10 12 Sty 2010 08:31
    emeryt2
    Poziom 42  

    No , właśnie z tym "przepływającym " prądem jest problem , a dlatego Kolego Zylax , bo jest mróz - zrobił się "gęsty".

  • #11 17 Maj 2010 16:05
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Temat nie został zamknięty, a problem nadal pozostał i dotknął też i mnie, czy ktoś już wie co należy naprawić, wymienić i jak się za to zabrać?

  • #12 17 Maj 2010 17:17
    Ireneo
    Poziom 39  

    Sprawdzić przekaźnik od awaryjnych ewentualnie wymienić skrzynkę bezpieczników.

  • #13 17 Maj 2010 17:51
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Przekaźniki sprawne.
    Czy wymiana całej skrzynki bezpiecznikowej to jedyny ratunek?

  • #14 17 Maj 2010 18:13
    momik12
    Poziom 31  

    DriverMSG napisał:
    Przekaźniki sprawne.
    Czy wymiana całej skrzynki bezpiecznikowej to jedyny ratunek?

    Nie.

  • #15 17 Maj 2010 18:22
    wopor
    Poziom 32  

    witam, wymiana :D ale przełącznika zespolonego pod kierownicą, jest to przypadłość tych samochodów, są dwa typy z i bez sterowania tylna wycieraczką jest dostepny zamiennik cos około 250zł a orginał 750zł, trzeba zdjac kierownice (poduche po odłączeniu aku tak po około5min), zdjąć osłone bezpieków i odkrecić cały panel jest jedna śruba na 10 klucz i odsunąć (ta śruba go wciska we wtyk łączacy zespolony z bezpiekami)i wyjąć wyłącznik zespolony jest tyż przykrecony dwomy wkretami trza poszukać bo troszku schowany, a skrzynka z bezpiekami jest dość trwała,a tych wyłączników to wymieniam tak z 15 rocznie,powodzenia

  • #16 17 Maj 2010 18:29
    viper555
    spec od auto-elektro

    Coś się chyba koledze pomyliło ,co ma do tego przełącznik. Uszkodzony element na płytce w skrzynce bezpiecznikowej.P

  • #17 17 Maj 2010 19:24
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    No właśnie, jeszcze tego nie rozbierałem - czy ta płytka/sterownik jest czymś zabezpieczona? Czy można w niej wymieniać ewentualne elementy - nie wiem co na niej się znajduje, ale zgaduję że jakiś układ scalony odpowiedzialny za częstotliwość kierunkowskazów w zależności od obciążenia - czyt. sam samochód, lub samochód z przyczepą.
    Dodam że po podłączeniu przyczepy, kierunkowskazy pracują wiele wolniej - tak jak powinny.

  • #18 17 Maj 2010 19:59
    1078231
    Usunięty  
  • #19 17 Maj 2010 20:01
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    OK - być może jutro się za to wezmę, przegląd mi się skończył, a tak nie pojadę.
    Postaram się o dobre zdjęcia i odezwę się po demontażu.
    Na wszelkie inne sugestie nadal oczekuję.

  • #20 17 Maj 2010 21:16
    wopor
    Poziom 32  

    witam, skoro awaryjki działaja a przełacznik steruje stronami to stawiam na zespolony, pare razy tak miałem , tam jest podobne rozwiazanie jak kiedyś w kostce stacyjki we fiatach takie plastykowe bolce dociskaja styki i fiksacji dostaje jak styk jest niepełny, ale mozliwe jest uszkodzenie skrzynki ale mało prawdopodobne, powodzenia

  • #21 21 Maj 2010 14:24
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Dziś już z pośpiechu i potrzeby musiałem problem ominąć celem dokonania przeglądu.
    Wlutował w tylne lamy rezystory 100 Ohm 10W i tempo kierunkowskazów mam już prawidłowe (nie wiem z przyczepą), ważne by przegląd zrobić - później zajmę się dokładną naprawą lub poszukam sprawnej skrzynki na szrotach - nowa za droga.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty