Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Golf II 1.3 pełny wtrysk obroty silnika

martin84 13 Sty 2010 22:02
  • #1 13 Sty 2010 22:02
    martin84
    Poziom 2  

    Witam!!
    Mam Golfa II 1.3 na wielo punkcie w którym są bardzo wysokie wolne obroty silnika. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co może by przyczyną?? Druga sprawa to zapalająca się kontrolka oleju nie zależnie kiedy często na zakrętach ale na równej drodze też gaśnie kiedy jej się podoba często również jak wjeżdżam w zakręt a raz nawet jak zmieniałem światła z mijania na drogowe.
    Bardzo proszę o pomoc!!

  • #2 14 Sty 2010 00:26
    kwok
    Poziom 38  

    obroty to zawór termiczny/obejściowy jest na rurze powrotnej do pompy wodnej pod kolektorem ssącym - jeśli obroty "wiszą" wysoko czasami albo niezawsze to się blokuje albo nie ma zasilania elektr. - wymyć wypłukać i może na jakiś czas pomoże i sprawdzić czy dochodzi do niego prąd podczas pracy silnika
    olej jeśli na zakrętach to niski stan - może miarkę masz wsadzoną od innego silnika, w każdym razie w silniku ma być ponad 3 l oleju (przy zmianie zakręcasz suchy filter i wlewasz 3,5l oleju i po odpaleniu i obcieknięciu na miarce ma być max - tak mówi instrukcja) a jeśli to w porządku to problemy z elektryką (masa licznika) ale dla pewności manometr w kabinie do sprawdzenia by się przydał

  • #3 14 Sty 2010 01:22
    rnb_bolii
    Poziom 31  

    Witam. Czy obroty silnika są wysokie nadal jak silnik już ciepły? Jeżeli tak to regulacja obrotów jest na śrubie z prawej strony gaźnika- widać wkręt na płaski śrubokręt. Może się zdarzyć że jest źle wyregulowana mieszanka na przepływomierzu (wtedy by falowały nieco obroty)- za filtrem powietrza, zaślepiona lub już nie, bo ktoś kręcił- ale to potem jak co.
    A i warto sprawdzić szczelność gumowych elementów całego układu gaźnika. Każde "lewe" powietrze robi zamęt. Pozdrawiam.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty