| Author |
qjas Poziom 13

|
22 Jul 2004 22:54 Cewki zap³onowe |
|
|
|
Witam.
Szukalem na forum podobnego tematu ale nic konkretnego nie znalazlem - az nie chce mi sie wierzyc.
Chcialbym zasiegnac informacji na temat impulsow z cewki podczas zaplonu w roznych modelach samochodow.
Wiem jak to wszystko wyglada w maluchu, cieniasie, wartburgu ... ale jesli chodzi o markowe modele jestem zielony.
We fiacie 125 jest 1 cewka ktora na 2 obroty walu strzela 4 razy czyli 2 razy podczas jednego obrotu. A jak to wyglada np. w peugeotach, fordach itp?
Obilo mi sie o uszy ze niektore samochody maja wiecej niz 1 cewke... a jezeli tak jest to jak one daja impulsy? Potrzebne mi sa te informacje do obliczenia np. obrotow silnika.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
22 Jul 2004 22:54 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
qjas Poziom 13

|
01 Aug 2004 12:07 Re: Cewki zap³onowe |
|
|
|
Ej haalo, nie wierze ze nikt nie wie o co chodzi :/ chociaz krotkie info, prosze ;]
|
|
| Back to top |
|
 |
Guest Poziom 26

|
01 Aug 2004 13:42 Re: Cewki zap³onowe |
|
|
|
Ale krótko-o co Ci chodzi?
O uk³ady typu DIS i EDIS?
Mo¿e sprecyzuj,czy interesuje ciê wykres oscyloskopowy po pierwotnej i wtórnej stronie cewki?
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
01 Aug 2004 13:42 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
sowa11 Poziom 13

|
01 Aug 2004 13:55 Re: Cewki zap³onowe |
|
|
|
O jak dla mnie to bardzo proszê o taki oscylogram je¶li kto¶ ma. S± mo¿e gdzie¶ dostêpne materiay na temat ukadów zaponowych? Mog± byæ w necie albo je¶li kto¶ poleci jak±¶ dobr± literaturkê. Chcê zrobiæ modu zaponowy do motocykla i dlatego temat mniê berdzo interesuje.
|
|
| Back to top |
|
 |
qjas Poziom 13

|
01 Aug 2004 14:07 Re: Cewki zap³onowe |
|
|
|
fakt, moze nie do konca sprecyzowalem pytanie, to dlatego ze jestem w tym temacie zielony.