Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 04 Lut 2010 19:19
    adi_wrc
    Poziom 1  

    Co ile powinno się wymieniać pasek rozrządu w Passacie B6 2.0TDI 103kW 2006 rok produkcji. W książce serwisowej jest info, że co 120tyś km. Proszę o fachowe informacje.

  • #2 04 Lut 2010 19:28
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Niby co 90tyś ale wiedząc co dzisiaj się wyprawia w temacie nie ryzykował bym takich przebiegów.

  • #3 05 Lut 2010 11:49
    borrysek
    Warunkowo odblokowany

    Proponował bym 60 -90 tyś bo czekanie na 120 może przypadkiem skończyć się remontem silnika.

  • #4 12 Lut 2010 22:53
    pawcio1988
    Poziom 2  

    w książce do nauki zawodu mechanik pojazdów samochodowych piszą (ogólny przebieg wszystkich modeli i marek) 80 000km. myślę że warto się tego trzymać...

  • #5 17 Lut 2010 16:51
    Drapek_skate
    Poziom 13  

    Ja wymieniam rozrządy po 60 000km i wszyscy moi znajomi też w takich granicach (55-70 000km). Tego nie wymienia się codziennie a lepiej nie czekać aż pasek się zerwie itp. Są silniki tzw "bezkolizyjne" (starsze 8V na monowtrysku - głównie VAG i opel) w których zerwanie paska nie robi żadnego ambarasu, ale większość (jak nie wszystkie) teraz produkowanych są kolizyjne - krzywią zawory itp. Także lepiej nie ryzykować bo potem może być za późno a często po takiej kraksie nie opłaca się remontować silnika.

  • #6 17 Lut 2010 23:47
    witekrad
    Poziom 9  

    czy ktoś wie jaki jest koszt wymiany paska rozrządu 2.0 tdi w serwisie vw

  • #7 20 Lut 2010 14:03
    Matze
    Poziom 1  

    Witam,
    pasek rozrzadu wymienia sie 2.0 TDI 103 kw do modelu 2006 co 120 tkm a od modelu 2007 co 150 tkm koszta okolo 2000 zl.
    Pozdrawiam

  • #8 04 Mar 2010 00:01
    mortalbird
    Poziom 15  

    mozes wymieniac co 120tkm ale ne zalecam proponuje 60-80
    a co do ceny w serwisie 2000 a u mechanika połowa

  • #9 08 Mar 2010 00:00
    MiKev
    Poziom 9  

    mortalbird napisał:
    mozes wymieniac co 120tkm ale ne zalecam proponuje 60-80
    a co do ceny w serwisie 2000 a u mechanika połowa
    producent podajac 120kkm nie podal napewno gornej granicy mozliwosci. nie widze sensu zeby wymieniac po 60kkm no chyba ze nie masz co z kasa robic.
    wazne jest zeby wymienic na czesci dobrych firm i kazdy jeden element rozrzadu.
    Polecam rolki, pompa wodna SKF, pasek GATES
    sprawdz jak poskladali przod po wymianie bo caly przedni pas bedzie trzeba zwalic, razem z lampami i zderzakiem

  • #10 09 Mar 2010 00:03
    mortalbird
    Poziom 15  

    kolega zadał pytanie wiec wielu odpowiedziało niby MiKev dobrze pisze ale juz widziałem kilka autek które nie dojechały do 120 niby pierwszy rozrzad jest najmocniejszy bo robił go fabryka natomiast rok temu robiłem paska 97tys miał i pekł 1własciciel i awaria ciezko doradzic robiłem w listopadzie vektre miała 52tys i też padł fakt 9lat ja osobiscie w 2000 roku kupiłem{1200zł} golfaII 1.6TD z przebiegiem 160tys {niby} jezdził nim kto chciał{taki warsztatowy} do 2005r miał ok330,000 mozecie wieżyc nie robiłem rozrzadu nie zalezało mi tak ze sami widzicie jak to jest w tym przypadku wszyscy koledzy opisujący posty wyrzej mają moze racje moze to ja sie myle

  • #11 17 Mar 2010 03:09
    MiKev
    Poziom 9  

    mortalbird napisał:
    kolega zadał pytanie wiec wielu odpowiedziało niby MiKev dobrze pisze ale juz widziałem kilka autek które nie dojechały do 120 niby pierwszy rozrzad jest najmocniejszy bo robił go fabryka natomiast rok temu robiłem paska 97tys miał i pekł 1własciciel i awaria ciezko doradzic robiłem w listopadzie vektre miała 52tys i też padł fakt 9lat ja osobiscie w 2000 roku kupiłem{1200zł} golfaII 1.6TD z przebiegiem 160tys {niby} jezdził nim kto chciał{taki warsztatowy} do 2005r miał ok330,000 mozecie wieżyc nie robiłem rozrzadu nie zalezało mi tak ze sami widzicie jak to jest w tym przypadku wszyscy koledzy opisujący posty wyrzej mają moze racje moze to ja sie myle
    zdazaja sie i takie sytuacje, czasem kupisz zarowke nowa w sklepie i tez nie dziala. ja w audi wymienialem dopiero gdy miala 106KMil i do tego czasu wytrzymal, teraz mam nowa fieste i producent podaje ze wymiana paska po 100KMil i nie widze sensu zeby wymieniac po 50000. czasem ten nowy wymieniony pasek jest gorszy od oryginalu.

  • #12 20 Mar 2010 19:49
    basstec
    Poziom 34  

    http://vwszrot.pl/

    To tak apropo 2.0 TDI, jak masz pozniejszy model to nie masz co sie martwic ale warto przeczytac.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty