X

Windows XP nie działa i nie reaguje na nic...

04 Feb 2010 19:35 SEsebodrogomysl
  • #1 04 Feb 2010 19:35
    sebodrogomysl
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam...
    Mam ogromny (dla mnie) problem z PC-tem...
    Zainstalowałem oryginalnego Windows XP...
    Po starcie systemu wyskakuje komunikat, że przed zalogowaniem do systemu
    należy zarejestrować produkt (w innym przypadku logowanie nie jest możliwe)... klikam TAK po czym wyskakuje okno WYSTĄPIŁ PROBLEM Z APLIKACJĄ MICROSOFT FEEDS SYNCHRONIZATION I ZOSTANIE ONA ZAMKNIĘTA... Na pulpicie nie wyświetla się nic prócz tapety (nie rozwija się pasek START-u ... po prostu go nie ma)
    poza tym komputer nie reaguje na nic
    alt+ctrl+del nie reaguje
    Włożenie płyty z Windowsem też nie reaguje
    nic totalna katastrofa....
  • #2 04 Feb 2010 20:15
    matelektronik
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Jeśli masz oryginalną dystrybucję Windowsa to masz również wsparcie techniczne Microsoftu. Więc dzwoń pod infolinię MS.
  • #3 04 Feb 2010 20:23
    Matuzalem
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    Po pierwsze rejestracja nie jest obowiązkowa, chyba że mowa o aktywacji.
    Po drugie co ma moduł rss do tej procedury nie mogę się domyśleć. Po trzecie może by było warto gdybyś, sebodrogomysl, podał konfigurację sprzętową, a przy okazji i to jaki to dokładnie XP (z którym SP).

    Do rana wystarczy.

    PS.

    matelektronik - ani pora specjalna na kontakt z Microsoftem (chyba, że się chce z automatem "pogadać"), ani wsparcie tak oczywiste jeżeli to wersja OEM systemu.
  • #4 04 Feb 2010 20:44
    sebodrogomysl
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Jeżeli chodzi o konfiguravję sprzętową to lipa bo nie mam jak sprawdzić...
    Windows z SP3 Professional (for students....)

    Dodano po 8 [minuty]:

    Acha grafika Geforce 8400gs 512 PCI Express
    Procek Intel Celeron D pamięć 512 ram
    Ogólnie to jestem laikiem jeżeli chodzi o te sprawy (Matuzalem)
  • #5 07 Feb 2010 17:53
    SevenPL
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Mogę ci dać telefon do Microsoft-u(r):
    0 801 308 801 lub 22 43 11 999
    ___________________________________________________________
    Stawiam jeszcze na twój procesor(Intel Celeron Dual Core 512 MB Cache)
  • #6 08 Feb 2010 18:16
    sebodrogomysl
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dzwoniłem do Microsoftu zanim napisałem ten temat iiiiii lipa ... nie mają pojęcia co jest...
  • #7 08 Feb 2010 19:01
    mrsebolo
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    sebodrogomysl wrote:
    Dzwoniłem do Microsoftu zanim napisałem ten temat iiiiii lipa ... nie mają pojęcia co jest...


    To pozostaje tylko reinstalacja systemu. Jaki system taki support...
  • #8 08 Feb 2010 19:26
    haskii007
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Format Kolego:)
  • #9 08 Feb 2010 20:05
    stroggo81717
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Czeka cię format dysku i reinstalacja systemu. Takie są problemy... niektóre programowe problemy rozwiązuje się samodzielnie, ale w tym wypadku niestety - format dysku i reinstalacja systemu.

    mrsebolo wrote:
    sebodrogomysl wrote:
    Dzwoniłem do Microsoftu zanim napisałem ten temat iiiiii lipa ... nie mają pojęcia co jest...


    To pozostaje tylko reinstalacja systemu. Jaki system taki support...

    Też miałem problem, który wymagał dodzwonienia się do support Microsoft (Polski support), chodziło o aktywację systemu Windows Vista po tym, jak brat skasował system. Jeden numer był zły, a drugi cały dzień zajęty :lol:.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products