Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Windows XP nie działa i nie reaguje na nic...

sebodrogomysl 04 Lut 2010 19:35
  • #1 04 Lut 2010 19:35
    sebodrogomysl
    Poziom 2  

    Witam...
    Mam ogromny (dla mnie) problem z PC-tem...
    Zainstalowałem oryginalnego Windows XP...
    Po starcie systemu wyskakuje komunikat, że przed zalogowaniem do systemu
    należy zarejestrować produkt (w innym przypadku logowanie nie jest możliwe)... klikam TAK po czym wyskakuje okno WYSTĄPIŁ PROBLEM Z APLIKACJĄ MICROSOFT FEEDS SYNCHRONIZATION I ZOSTANIE ONA ZAMKNIĘTA... Na pulpicie nie wyświetla się nic prócz tapety (nie rozwija się pasek START-u ... po prostu go nie ma)
    poza tym komputer nie reaguje na nic
    alt+ctrl+del nie reaguje
    Włożenie płyty z Windowsem też nie reaguje
    nic totalna katastrofa....

  • #2 04 Lut 2010 20:15
    matelektronik
    Poziom 17  

    Jeśli masz oryginalną dystrybucję Windowsa to masz również wsparcie techniczne Microsoftu. Więc dzwoń pod infolinię MS.

  • #3 04 Lut 2010 20:23
    Matuzalem
    Poziom 43  

    Po pierwsze rejestracja nie jest obowiązkowa, chyba że mowa o aktywacji.
    Po drugie co ma moduł rss do tej procedury nie mogę się domyśleć. Po trzecie może by było warto gdybyś, sebodrogomysl, podał konfigurację sprzętową, a przy okazji i to jaki to dokładnie XP (z którym SP).

    Do rana wystarczy.

    PS.

    matelektronik - ani pora specjalna na kontakt z Microsoftem (chyba, że się chce z automatem "pogadać"), ani wsparcie tak oczywiste jeżeli to wersja OEM systemu.

  • #4 04 Lut 2010 20:44
    sebodrogomysl
    Poziom 2  

    Jeżeli chodzi o konfiguravję sprzętową to lipa bo nie mam jak sprawdzić...
    Windows z SP3 Professional (for students....)

    Dodano po 8 [minuty]:

    Acha grafika Geforce 8400gs 512 PCI Express
    Procek Intel Celeron D pamięć 512 ram
    Ogólnie to jestem laikiem jeżeli chodzi o te sprawy (Matuzalem)

  • #5 07 Lut 2010 17:53
    SevenPL
    Poziom 13  

    Mogę ci dać telefon do Microsoft-u(r):
    0 801 308 801 lub 22 43 11 999
    ___________________________________________________________
    Stawiam jeszcze na twój procesor(Intel Celeron Dual Core 512 MB Cache)

  • #6 08 Lut 2010 18:16
    sebodrogomysl
    Poziom 2  

    Dzwoniłem do Microsoftu zanim napisałem ten temat iiiiii lipa ... nie mają pojęcia co jest...

  • #7 08 Lut 2010 19:01
    mrsebolo
    Poziom 25  

    sebodrogomysl napisał:
    Dzwoniłem do Microsoftu zanim napisałem ten temat iiiiii lipa ... nie mają pojęcia co jest...


    To pozostaje tylko reinstalacja systemu. Jaki system taki support...

  • #9 08 Lut 2010 20:05
    stroggo81717
    Poziom 31  

    Czeka cię format dysku i reinstalacja systemu. Takie są problemy... niektóre programowe problemy rozwiązuje się samodzielnie, ale w tym wypadku niestety - format dysku i reinstalacja systemu.

    mrsebolo napisał:
    sebodrogomysl napisał:
    Dzwoniłem do Microsoftu zanim napisałem ten temat iiiiii lipa ... nie mają pojęcia co jest...


    To pozostaje tylko reinstalacja systemu. Jaki system taki support...

    Też miałem problem, który wymagał dodzwonienia się do support Microsoft (Polski support), chodziło o aktywację systemu Windows Vista po tym, jak brat skasował system. Jeden numer był zły, a drugi cały dzień zajęty :lol:.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty