Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 11 Lut 2010 17:07
    prymusnmr
    Poziom 8  

    Witam.
    Potrzebuję schematu do wymiany paska rozrządu w silniku ahf.
    Wymienialem juz w małolitrażowych silnikach benzynowych i chce spróbować swoich sił w wyżej wymienionym autku.

  • #4 11 Lut 2010 19:03
    prymusnmr
    Poziom 8  

    *HaKeR* dzieki za starania lecz owy plik ktory chce sciagnac nie istnieje juz tylko jest manual do toledo mk 1 a tam chyba nie bylo takich silnikow.

  • #5 14 Lut 2010 00:04
    prymusnmr
    Poziom 8  

    Patelak dzieki wielkie ,lecz jeszcze mam male pytanko czym zablokowac pape wtryskowa obywajac sie bez specjalistycznych narzedzi,moze macie jakies swoje ciekawe porady??Autko juz jest przygotowane do zrzucenia paska i wole sie wszystkiego dowiedziec co mnie trapi zeby potem nie pluc w brode,pozdrawiam.

  • Pomocny post
    #6 14 Lut 2010 11:05
    wojtek250590
    Poziom 19  

    pompę wtryskową blokujesz kołkiem ustaw tak żeby pierwsza krzywka na wałku była ostrym do góry i wtedy pokryje ci się otwór w kole pompy z otworem w obudowie

  • #7 14 Lut 2010 11:13
    prymusnmr
    Poziom 8  

    Panowie dzis bedzie decydujacy dzien wiec zobaczymy czy bede jezdzil czy bede pchal na warsztat hehe.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty