X

duze spalanie gazu passat b4 1,8 ABS 90KM

17 Feb 2010 12:02 KAkamilostefan
  • #1 17 Feb 2010 12:02
    kamilostefan
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    witam. Posiadam vw passata b4 1,8 ABS 90KM+ lpg brc parownik brc 100kw
    Mam problem z dosc duzym spalaniem gazu w granicach 18l na 100km w cyklu mieszanym. Jaka moze byc tego przyczyna?? Gdy reguluje spalanie gazu to moc strasznie spada a i tak pali nadal 18l. Regulacja na srubie.
    foto parownika:
    duze spalanie gazu passat b4 1,8 ABS 90KM
  • #2 17 Feb 2010 17:39
    mitusm
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Polecam servis lpg, zapłacisz 30zł, podepną sonde spalin i kompa pod sterownik, może się okazać że reduktor do wymiany lub regeneracji.
    Miałem to samą z astra 1.8, nakreciłem się śrubą a nic to nie dawało.
    Koleś pobawił się regulacją 20min a samochód później jak nowy, 8-10l/100l moc wóciła.
  • #3 17 Feb 2010 19:36
    stanley20
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    najczęściej jest tak że membrana jest uszkodzona i dlatego dużo pali , al eteż ma duże znaczenie filtr powietrza musi być czysty i wtedy regulacja widzę że masz instalacje typu blitz to do analizatora spalin najlepiej wyregulować
  • #4 17 Feb 2010 19:47
    kamilostefan
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Jeszcze takie pytanie odnosnie parownika czy 100kw nie jest za mocny do 90KM???
  • #5 17 Feb 2010 20:14
    rengers
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam !!
    Pierwsza podstawowa rzecz , to filtr powietrza , potem filtr gazu no i oczywiście sprawdzony, sprawny i wydolny zapłon ( świece i przewody )
    Pozdrawiam !!
  • #6 18 Feb 2010 08:49
    kamilostefan
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Co do swiec i przewodow to sa nowe wiec to raczej odpada.
  • #7 18 Feb 2010 21:31
    bryczek11
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    stawiam na reduktor pewnie ma przejechane 50-70 tyś membrany są sztywne i reduktor nie pracuje płynnie - wymień na lovato i po kłopocie a jak zejdziesz ze spalaniem do 10-12 l to i tak inwestycja ci się zaraz zwróci
  • #8 19 Feb 2010 09:19
    kamilostefan
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Ogolnie to pierwsza diagnoza byla taka ze to reduktor ma wina. Auto ma 230tys przebiegu a ile z tego na gazie to nie wiem gaz jakies 2,5 roku. Parownik dosc stary. Moge miec od kolegi cos takiego:
    http://allegro.pl/item927918_brc_at90e_reduktor_parownik_100kw_mtm.html
    moze byc czy lepiej lovato?Link



    Moderated By Sady

    Poprawiłem link

  • #9 19 Feb 2010 18:45
    bryczek11
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    lepiej lovato
    trwalszy i do regeneracji dobry i prosty
    zestaw naprawczy w granicach 50 zł i śmiga jak nowy następne 100 120 tyś
  • #10 22 Feb 2010 00:09
    erabe1
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    tez polecam lovato
    miałem go w astrze i podobny problem
    z tym ze u mnie membrana peknieta była i do wymiany poszła i po problemie
    prosto,szybko i wygodnie
  • #11 26 Feb 2010 09:17
    MAJKEL_901
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Membrana reduktora , prawdopodobnie jest zużyta i struchlała. Proponuję regenerację parownika lub jak koledzy wyżej , wymianę parownika na odpowiedni.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products