Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

duze spalanie gazu passat b4 1,8 ABS 90KM

kamilostefan 17 Lut 2010 12:02
  • #1 17 Lut 2010 12:02
    kamilostefan
    Poziom 12  

    witam. Posiadam vw passata b4 1,8 ABS 90KM+ lpg brc parownik brc 100kw
    Mam problem z dosc duzym spalaniem gazu w granicach 18l na 100km w cyklu mieszanym. Jaka moze byc tego przyczyna?? Gdy reguluje spalanie gazu to moc strasznie spada a i tak pali nadal 18l. Regulacja na srubie.
    foto parownika:

    duze spalanie gazu passat b4 1,8 ABS 90KM

  • #2 17 Lut 2010 17:39
    mitusm
    Poziom 20  

    Polecam servis lpg, zapłacisz 30zł, podepną sonde spalin i kompa pod sterownik, może się okazać że reduktor do wymiany lub regeneracji.
    Miałem to samą z astra 1.8, nakreciłem się śrubą a nic to nie dawało.
    Koleś pobawił się regulacją 20min a samochód później jak nowy, 8-10l/100l moc wóciła.

  • #3 17 Lut 2010 19:36
    stanley20
    Poziom 8  

    najczęściej jest tak że membrana jest uszkodzona i dlatego dużo pali , al eteż ma duże znaczenie filtr powietrza musi być czysty i wtedy regulacja widzę że masz instalacje typu blitz to do analizatora spalin najlepiej wyregulować

  • #4 17 Lut 2010 19:47
    kamilostefan
    Poziom 12  

    Jeszcze takie pytanie odnosnie parownika czy 100kw nie jest za mocny do 90KM???

  • #5 17 Lut 2010 20:14
    rengers
    Poziom 12  

    Witam !!
    Pierwsza podstawowa rzecz , to filtr powietrza , potem filtr gazu no i oczywiście sprawdzony, sprawny i wydolny zapłon ( świece i przewody )
    Pozdrawiam !!

  • #6 18 Lut 2010 08:49
    kamilostefan
    Poziom 12  

    Co do swiec i przewodow to sa nowe wiec to raczej odpada.

  • #7 18 Lut 2010 21:31
    bryczek11
    Poziom 11  

    stawiam na reduktor pewnie ma przejechane 50-70 tyś membrany są sztywne i reduktor nie pracuje płynnie - wymień na lovato i po kłopocie a jak zejdziesz ze spalaniem do 10-12 l to i tak inwestycja ci się zaraz zwróci

  • #9 19 Lut 2010 18:45
    bryczek11
    Poziom 11  

    lepiej lovato
    trwalszy i do regeneracji dobry i prosty
    zestaw naprawczy w granicach 50 zł i śmiga jak nowy następne 100 120 tyś

  • #10 22 Lut 2010 00:09
    erabe1
    Poziom 9  

    tez polecam lovato
    miałem go w astrze i podobny problem
    z tym ze u mnie membrana peknieta była i do wymiany poszła i po problemie
    prosto,szybko i wygodnie

  • #11 26 Lut 2010 09:17
    MAJKEL_901
    Poziom 8  

    Membrana reduktora , prawdopodobnie jest zużyta i struchlała. Proponuję regenerację parownika lub jak koledzy wyżej , wymianę parownika na odpowiedni.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty