| Author |
almurik Poziom 7

|
24 Feb 2010 09:43 Alcatel OmniPCX Office - bilingi |
|
|
|
Witam
Mam w firmie centralkę Alcatel OmniPCX Office. Zaznaczam, że kompletnie nie znam się na tym sprzęcie i obsługuje ją dostawca usług tel. Potrzebuję wyciągać z niej bilingi rozmów ale niestety dostawca wierdzi, że trzeba w którymś telefonie zainstalować jakiś moduł etc etc. Moduł był ale się stracił z poprzednim informatykiem. Czy nie ma innego sposobu logowania połączeń ? Jest przecież PIMphony z którego korzystam, potrafi wyciągać takie dane i "monitorować" telefon, niestety 1 PIMphony - 1 logowany telefon.
Moje pytanie, czy jest jakieś oprogramowanie które by logowało rozmowy na wszystkich telefonach.
Pozdrawiam
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
24 Feb 2010 09:43 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Jack14 Poziom 23

Joined: 22 Aug 2005 Posts: 3342 Location: Zachodniopomorskie
|
24 Feb 2010 15:23 Re: Alcatel OmniPCX Office - bilingi |
|
|
|
Dobrze serwisant od centrali powiedział.
Do taryfikacji w tym systemie najczęściej stosuje się przystawkę 4093 którą podłącza się do dowolnego portu systemowego UA w centrali. Uzyskuje się w ten sposób standardowy port RS 232 z którego to dane można "przechwytywać" do dowolnego bufora z oprogramowaniem taryfikacyjnym czy nawet zwykłym Hyper terminalem.
Drugie rozwiązanie zdecydowanie droższe to wykupienie licencji na taryfikację po IP i programu OmniVista również z licencją i po podłączeniu do sieci LAN pobierać i przetwarzać dane o połączeniach.
|
|
| Back to top |
|
 |
almurik Poziom 7

|
24 Feb 2010 15:53 Re: Alcatel OmniPCX Office - bilingi |
|
|
|
ja wiem, że dobrze powiedział tylko nie powiedział nic o "OmniVista" . Jaki jest koszt tego oprogramowania i czy serwisant od centrali jest potrzebny czy instaluję, podaję IP centrali i mam te dane ?
ps. jakieś demo ?
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
24 Feb 2010 15:53 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Bonmis Poziom 19