Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 28 Lut 2010 18:07
    turbo1235
    Poziom 14  

    Witam, przed napisaniem tego postu przeszukałem prawie wszystkie fora i multum godzin poświęciłem z zabawa z gaźnikiem i nadal wszystko na marne.
    Proszę o poradę jak dobrze ustawić?
    Opiszę tutaj mój sposób jaki próbowałem :
    rozgrzałem silnik postawiłem motor na stopkach (tylne koło troszkę wyżej od ziemi podłożyłem klocek ) i śrubą od obrotów ustawiłem na największe obroty, później śrubą od składu mieszanki ustawić tak żeby obroty były najwyższe i wszystko ok udaje się, dodam gazu wszystko ok płynnie się wkręca na obroty również płynnie je traci. Rzecz ma się inaczej gdy spuszczę motor ze stopki obroty nagle spadają , płynność pozostaje ale gdy jadę to max prędkość jaką osiągam to 50 km\h zryw i szybkie wkręcenie do 50 następuje ale czy to nie za mało ? takie prędkości osiągałem przy cylindrze 50 cmm a terz jest 80cmm
    Jest to skuter 2t zipp quantum , oryginalny filtr powietrza , automatyczne ssanie
    Pozdrawiam i proszę o pomoc

  • #2 01 Mar 2010 07:51
    BANANvanDYK
    Poziom 35  

    Masz gaźnik Teikei (TK) czy jakąś podróbę typu "Mokini, Minkui"? W Teikei śrubę składu mieszanki biegu jałowego ustaw wykręconą o 1.5 obrotu. Regulacja tą śrubą nie zmieni Ci składu mieszanki przy pełnym obciążeniu. Musisz zmienić dyszę główną na większą, poza tym przy tuningowym cylindrze konieczna jest wymiana wydechu oraz zestrojenie przekładni na dużo wyższe obroty.
    Napisz jakiej średnicy jest cylinder bo nie ma do nich cylindrów o pojemności 80 cm3.

  • #3 01 Mar 2010 12:41
    turbo1235
    Poziom 14  

    Posiadam gaźnik Mikuni, oczywiście wydech sportowy, Technigas, sportowy wariator, rolki 4,5 g, cylinder dokładnie ma 72 cm3.

  • #4 01 Mar 2010 23:46
    kamilxd256
    Poziom 2  

    4,5 gramowe rolki to rraczej troche za cięzkie,a poza tym rozgżej silnik śrubkę od powietrza zakręc na maksa i wykręc o 1.5 obrotu .śrubkę od obrotów wykręc do końca ustaw obroty a pużniej zdejmij skuter z nużek i naciśnij przedni chamulec i dodaj gazu ,potem zwiększaj ilośc powietrza i obserwój kiedy będzie najlepiej.Ja ze skuterka o pojemności 50ccm wyciagam 80 km/h. ty masz pojemnośc 80ccm powinien on byc troche szybszy od mojego ale nieznacznie na pewno jest za to dużo silniejszy

    Moderowany przez Błażej:

    Jeszcze jeden tak okrutnie napisany post i zostaną wyciągnięte konsekwencje regulaminowe. Za pomocą funkcji ZMIEŃ i PISOWNIA popraw resztę swoich postów.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty