Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 02 Mar 2010 10:50
    w.endriu
    Poziom 19  

    Potrzebuje informacji jak wygląda usterka z uszkodzonym czujnikiem optycznym.A mianowicie silnik ok na zimnym na ciepłym też pali lecz gubi jeden cylinder.Wymieniona kopułka ,palec,przewody ,świece pozostała ta optyka .Błędów żadnych na komputerze no poza tym od klimy.Tematów było mnóstwo ale nie ma konkretnie powiedziane jak z tą optyką czy w momencie usterki będzie ten błąd czy nie.(używałem szukaj)

  • #2 02 Mar 2010 10:52
    1078231
    Usunięty  
  • #3 02 Mar 2010 10:53
    damdam

    Poziom 32  

    sprawdź czy jest iskra wtedy kiedy jest problem, a luzy zaworowe ok?

  • #4 02 Mar 2010 14:47
    mariuszek1978
    Poziom 14  

    jakiś czas temu też walczyłem z takim problemem, zimny chodził dobrze, ciepły stopniowo wywalał jeden cylinder aż w końcu gasł... na zimnym jeden błąd 1500, na ciepłym dwa - 1500 i 0340... wymieniłem wspomniany czujnik optyczny i auto jeździ. Pozdrawiam

  • #5 02 Mar 2010 19:35
    ub40
    Poziom 9  

    Może rzeczywiście zacznij od sprawdzenia luzów - matiz jest na to wrażliwy, czasami lubił odpaść ślizg na popychaczu zaworowym, zdarzały się też kłopoty z wtryskiwaczami.
    czujnik raczej chodzi, lub na ciepłym silniku -pada - osobliwie lubi zgasnąć na światłach przed skrzyżowaniem :D

  • #6 02 Mar 2010 20:32
    1078231
    Usunięty  
  • #7 03 Mar 2010 14:54
    w.endriu
    Poziom 19  

    Na ciepłym nie gaśnie lecz nierówno pracuje gubi jakby jeden cylinder można jeździć lecz wiadomo ciężko.

  • #8 05 Mar 2010 09:50
    leinadzs
    Poziom 27  

    W matizach są dwa rodzaje tych czujników (Manta i Dac) i jest możliwość że jest zamieniony i mogą się takie cuda też dziać, może też być tarczka pokrzywiona. Najlepiej to sprawdź sygnał oscyloskopem i będziesz wtedy wiedział czy wtedy co pracuje nierówno jest to spowodowane brakiem sygnału z tego czujnika

  • #9 05 Mar 2010 10:49
    kbigos
    Poziom 10  

    W tamtym roku padł mi czujnik optyczny. Od nowości był Mando, teraz od 8 miesięcy jest Dac. Na zimnym silniku było OK, jak się silnik rozgrzał, to zaczynał nierówno pracować /może rzeczywiście tak jakby gubił 1 cylinder/, zapalała soie kontrolka CHECK i gasła. Po podpięciu kompa wyrzucał sławetny błąd 320, ale chyba też właśnie 340, choc do końca nie jestem tego pewny. Wymieniłem czujnik /kompletny/ w ASO na Dac / jakość Dac'a tragiczna - dopiero 4 ty! czujnik był OK i na nim jeździ - niby wszystko "oryginał" a dziadostwo. Zmierzam do tego, że jesli możesz to kup na szrocie kompletny czujnik z rozbitego Mietka i zmień / 2 śruby/. Ja po tych przejściach kupiłem za 80 zł na szrocie mando i tak dla lepszego samopoczucia leży w garażu.
    Tak Ci jeszcze napiszę, że przy wymianie 3 Dac'a po podłaczeniu kompa nie pokazywał błędu czujnika optycznego tylko błąd imobilaizera /wszyscy byli zaskoczeni - numeru już nie pamietam/ i wtedy po wymianie czujnika zapalił odrazu.
    Pozdrawiam

  • #10 05 Mar 2010 13:37
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Może ktoś napisać w czym aparaty DAC sa lepsze od MANDO?
    Że je ludzie kupują.

  • #11 05 Mar 2010 21:16
    jurekk55
    Poziom 34  

    romoo napisał:
    Może ktoś napisać w czym aparaty DAC sa lepsze od MANDO?
    Że je ludzie kupują.


    Trochę trwalszy i tylko trochę,poza tym palec i kopułka(cena):D

  • #12 05 Mar 2010 21:29
    WITEK1952
    Poziom 28  

    Witam serdecznie. Kiedyś miałem wątpliwą przyjemność zajmować się czymś takim. Było jak pisze kolega motronic. Umyłem paskudztwo ekstrakcyjną i pomogło. Pozdrawiam.

  • #13 06 Mar 2010 12:01
    kbigos
    Poziom 10  

    romoo napisał:
    Może ktoś napisać w czym aparaty DAC sa lepsze od MANDO?
    Że je ludzie kupują.


    Nie tyle są lepsze, a w ASO, czy hurtowniach są prawie tylko DAC. Dac jest trochę tańszy od Mando. Nowe Mando ciężko kupić. Jak pamietam cena Mando to ok. 600 zł

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty