Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki -> Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift
Autor
Wiadomość
bmwe46
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 65
Miasto: Maszewy

Post#1 Post autora tematu 12 Mar 2010 19:19   

Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam
kupiłem nie dawno Case David Brown 1494 ze skrzynią Hydra Shift. Mam taki problem, gdy włączę bieg to czuję jakby się on ślizgał. Im wyższy bieg włączę na przyspieszaczu (półbiegach), tym bardziej się on ślizga. Może to być spowodowane złą pompą hydrauliczną czy trzeba wymieniać tarczki w skrzyni. Sprzęgło na pewno się nie ślizga bo by śmierdziało.
Może ktoś się z czymś takim już spotkał to prosił bym o pomoc.
Z góry wielkie dzięki.
Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#2 13 Mar 2010 16:26   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam, prawdopodobnie slizgają sie hamulce przekładni planetarnych.(jesli to traktor z lat 80-tych. Naciągnij tasme.Rear (Front) planetary unit.Power schift.Power train. Tego szukaj w:www.messicks.com/nhparts

Dodano po 1 [minuty]:

Albo podaj maila i rok traktora (numer) to wyslę rysunki...
Powrót do góry
   
bmwe46
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 65
Miasto: Maszewy

Post#3 Post autora tematu 13 Mar 2010 18:28   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Case 1494
rok 1986
nr seryjny 11518868

mój mail w850i(malpa)wp.pl
Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#4 13 Mar 2010 23:42pomocny post - solucja   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift

Dodano po 17 [minuty]:

A więc tak: najpierw sprawdz filtr oleju pompy power shifta-rys 1 element nr.1 Jesli nadal nadal nie ma poprawy rys 4 -popuszczasz rurki nr 32 i 33(srubunki nr 36 na rys.) i sprawdzasz cisnienie(musisz włączac nadbieg w gore i w doł) bo tylko wtedy jest tam cisnienie. Niestety nie pamietam która rurka jest w góre a która w doł. Sam do tego dojdzesz .... Jeżeli na obu jest jednakowe cisnienie(na oko) a nadal nie działa to napinasz taśmy hamulców-rys.2-śruba 32(pod kapslem nr33-34 i rys3-śruba 31.NIestety nie pamietam która taśma jest w góre a która w doł...W pracy bede dopiero we wtorek a tylko tam mam dostęp do dokumentacji. Naciągnij obie po dwa obroty nakretek i bedzie poprawa.Poslizg jest jak dasz nadbieg w góre czy na dół też?

Dodano po 3 [minuty]:

Slizgac się moze jeszcze z powodu tarczki 10 i 12 ale jeżeli w skrzyni był olej to nie ma prawa by nie działały. \Są z brązu i jeszcze nie spotkałem sie by miały ślady zużycia.No chyba ze skrzynia była by sucha...

Dodano po 16 [minuty]:

Na rys 5 el.33 i 35 w małym okienku-widac różnice,była zmiana na cylinderki o większym skoku bo własnie byly problemy ze slizganiem się...tasmy hamulca szybko sie wyciągały i dano dłuższy skok naciagacza hydr.by nie trzeba było regulowac nakretkami....

Dodano po 7 [minuty]:

Cisnienie dla power shifta reguluje sie srubą12 z rys 4 Sprawdz czy sie nie wykręciła. I na wszelki wypadek wkręc z jeden obrót....
Powrót do góry
   
bmwe46
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 65
Miasto: Maszewy

Post#5 Post autora tematu 14 Mar 2010 09:23   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Wielkie dzięki tego właśnie szukałem

W razie problemów jeszcze się odezwę

Jeszcze raz wielkie dzięki

Dodano po 2 [minuty]:

A może wiesz czy ta skrzynia jest zsynchronizowana czy zwykła bo w czasie jazdy jak zmieniam biegi to ,,trzeszczy" w skrzyni???

A może ma ktoś katalog tego właśnie ciągnika???
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 14 Mar 2010 09:23   





Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#6 14 Mar 2010 10:14   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Skrzynia nie jest synchronizowana.Działa to podobnie jak biegi w naszych motorowerach Komar. Tuleja przesuwna ze specjalnym wewnętrznym zazębieniu. Jak zapewnie wiesz w Komarkach raczej nie zgrzytało bo biegi wskakiwały ,,gwałtownie,, własnie dzięki specjalnie dobranym zazębieniu tuleji...Jak sprzęgło dobrze wyregulowane nie ma prawa zgrzytać.Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift
Powrót do góry
   
bmwe46
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 65
Miasto: Maszewy

Post#7 Post autora tematu 16 Mar 2010 15:27   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


czy żeby napiąć napinacz taśmy to muszę zdjąć kabinę bo nie mogę tego znaleźć i czy żeby dojść do tej śrubki od zwiększania ciśnienia też muszę ją tą kabinę czy ta pokazana skrzynia jest inna bo sam już nie wiem
Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#8 17 Mar 2010 20:46   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Skrzynia jest z tego traktora... Jedna śruba po prawej stronie skrzyni(za zbiornikiem paliwa) druga na górze lekko po lewej . Podnieś wykładzinę w kabinie,powinna tam być blacha do odkręcenia w podłodze.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 17 Mar 2010 20:46   





Powrót do góry
   
bmwe46
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 65
Miasto: Maszewy

Post#9 Post autora tematu 29 Mar 2010 18:41   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


witam ponownie, podniosłem kabinę do góry, porozkręcałem wszystko i nic tam nie ma. Tam gdzie reguluje się ciśnienie nie ma czym to wyregulować, żadnej śrubki ani nic takiego. Tej taśmy też nie ma ni u góry ni u dołu skrzyni. Nie ma żadnych dekielków żeby odkręcić. Mogę wysłać pare zdjęć tej skrzyni bo zrobiłem w razie potrzeby.
Powrót do góry
   
zetor5211
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 40
Miasto: okolice Poznania

Post#10 29 Mar 2010 21:07   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam mam pytanie czy te powyższe schematy dotyczą tez case 1694 czy jest przy nim jakiś inny typ skrzyni?
Ponieważ mam problem z biegami przełączanymi bez sprzęgła.
i nie załączają się tylko 2 i 4 zakres 1 i 3 działają bez zarzutu.
proszę o pomoc
Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#11 30 Mar 2010 09:03   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam,
Case ma skrzynie biegów w tzw. trumnie.To znaczy że wszystko jest zmontowane w obudowie i ta dopiero jest wsunięta do bloku skrzyni(obudowy)którą widać z zewnątrz.Dlatego część elementów regulacyjnych może się znajdować na,,trumnie,,Nie mam niestety takiego ciągnika teraz na warsztacie a w książce nie jest to jednoznacznie opisane.Skanuje ją i postaram się umieścić na Elektrodzie.Trochę to potrwa bo czasu mało...

Dodano po 7 [minuty]:

Zetor5211 -Case 1694 -traktor o takim symbolu nie występuje w spisie Case który posiadam....
Dodano po 3 [minuty]:

Generalnie wszystkie te ciągniki mają te biegi (bez sprzęgłowe) oparte na przekładniach planetarnych z hamowanymi obudowami przez pasy...
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 30 Mar 2010 09:03   





Powrót do góry
   
bmwe46
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 65
Miasto: Maszewy

Post#12 Post autora tematu 30 Mar 2010 19:26   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


to czekam na schemat bo nie mam pojęcia gdzie to może być.Proszę o jak najszybsze przesłanie tego schematu o ile to możliwe i będę wdzięczny za wszelką pomoc
Powrót do góry
   
mario-poz
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1
Miasto: Koźmin Wlkp.

Post#13 12 Kwi 2010 17:43   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam. Podobnie jak kolega bmwe46 posiadam case 1494. Również mam problemy z skrzynią hydrashift. W moim przypadku skrzynia działa cały czas na pierwszym biegu nie zależnie od ustawienia rozdzielacz. Podejrzewałem iż problemem są tylko tarczki ale teraz juz nie wiem. Po ściągnięciu obudowy i uruchomieniu silnika taśmy hamujące zaczeły zwalniać i kosze bardzo powoli zaczeły ruszać. W tej chwili zacząłem badać ciśnienie jakie występuję ma przewodach zasilających z rozdzielacza i wynosi ono dla 1 kosza przy ok 1300 obr./min ok 6,5 bara a w przypadku dwóch koszy ciśnienie dochodzi do 5 barów. W związku z tym mam pytanko jakie powinny być ciśnienie zasilania koszy tarczowych? Podejrzewam iż może być uszkodzona pompa gdyż nawet po zatamowaniu zaworu ciśnieniowego ciśnienie nie wzrasta. Będę wdzięczny za wszelka pomoc.
Powrót do góry
   
kolczak5
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 2
Miasto: mielec

Post#14 07 Maj 2010 22:51   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam:)
Ja też mam proble ze skrzynią HYDRA-SHIFT, otóż mój case 1394 nie chce jechać. Ciągnik do pewnego obciążenia zachowywał się całkiem normalnie, po przekroczeniu pewnego oporu przestawał jechać, silnik chodził, sprzęgło nie śmierdziało, tylko było słychać ze skrzyni taki szum, jakby coś w środku się ślizgało. Dostałem się do skrzyni i znalazłem przyczynie. Otóż drugie koło - przekładnia planetarna nie jest zatrzymana tylko obraca się, nie jest odpowiednio wyhamowana przez pas napinający. znalazłem regulację tego pasa i dokręcałem do momentu zatrzymania koła (dokręciłem do oporu, bo tyle było trzeba) - przekładni planetarnej przy dużym obciążeniu (traktor kręcił wszystkimi kołami na betonie). Niestety wtedy wystąpił nowy problem, pas który hamuje drugie koło planetarne nie popuszczał się, (wcześniej się popuszczał i zmieniało się przełożenie tak jak powinno). Przyczyną tego było to że dociągnąłem pas a co za tym idzie sprężynę, która już nie miała więcej skoku, po prostu zwoje sprężyny docisnęły się do siebie. Rozebrałem siłownik i teraz nie wiem co dalej. Czy sprężyna jest słaba bo nie da rady utrzymać koła ( może jest jakaś nieoryginalna, a czy sprężyna dociskająca pas przekładni planetarnej drugiej ma być tak samo mocna jak pierwszej? a może ma być mocniejsza? , może pas albo koło są już za bardzo wypracowane ( dodam że wizualnie nie wyglądają na zużyte), a może coś innego?
:( POMOCY
Powrót do góry
   
bmwe46
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 65
Miasto: Maszewy

Post#15 Post autora tematu 30 Maj 2010 12:24   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


A jak sie dostałeś do skrzyni, rozkręciłeś ją czy jak???
Powrót do góry
   
kolczak5
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 2
Miasto: mielec

Post#16 04 Cze 2010 22:13pomocny post - solucja   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


tak rozkręciłem, najpierw zdjąłem kabinę, górną pokrywę skrzyni biegów a następnie rozpołowiłem go i w ten sposób mam skrzynie na wierzchu:)
Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#17 05 Cze 2010 14:53   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam, trzeba regulowac oba końce taśm ! Jak bedziesz skrecał tylko przy sprezynie to w koncu bedzie tak długa sruba ze tłoczek nie wykona całego skoku.
Powrót do góry
   
zimny27
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 3

Post#18 14 Lis 2010 11:25   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Pytanie do wal-ker ciągnik Renault Ergos 105 podobne objawy jak wyregulować taśmy jeśli masz jakieś katalogi części do tego modelu proszę o pomoc ewentualnie namiary na serwis który by mi to zrobił sprawnie.
Pozdrawiam:?:
Powrót do góry
   
case1694new
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 20
Miasto: Kozienice

Post#19 08 Sty 2011 18:39   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam Panowie
Mam nadzieje ze ktoś tu zagląda jeszcze bo potrzebna pomoc.
W moim 1694(skrzynia prawie identyczna jak w 1494) zakleszczył mi się chyba wodzik od 1 i 3
2 i wsteczny lata luźno jakby nie było kulki ze sprężynką a 1 i 3 nie da rady ruszyć.
Hydra shift działa prawidłowo.
Jak to naprawić?
Powrót do góry
   
krzysiek_84
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 59
Miasto: Wlkp

Post#20 16 Sty 2011 10:46   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Podłączam się pod temat, tylko że ja mam problem z DB 1490.

1. gotuje mi się woda w silniku a w chłodnicy jest zimna, przypuszczam, że pompa wody do naprawy, czy coś jeszcze może być walnięte?
2. po dłuższym postoju mam problem z ruszeniem (prawdopodobnie hamulce trzymają) co ewentualnie może być przyczyną?
3. gdzie mogę kupić dmuchawę wraz z wiatrakiem? ktoś "pożyczył" ją
4. poszukuję zamienników filtrów powietrza oraz wspomagania
5. jakim olejem i gdzie uzupełnia się braki płynów w wspomaganiu?
6. gdzie jest filtr od skrzyni / pompy hydraulicznej?
7. gdzie uzupełnia się olej w skrzyni? gdzie się spuszcza olej ze skrzyni?
8. gdzie mogę kupić sprzęgło gumowe pomiędzy silnikiem a pompą hydrauliki przednią?

Wybaczcie ale w temacie DB jestem zielony ;)
Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#21 20 Sty 2011 00:01   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam,
1-raczej termostat a nie pompa.
2-raczej nie ma na początku cisniena oleju w skrzyni biegów .(zapchane filtry)
3- dopasuj cos z samochodów na szrocie.
4-nie wiem co teraz jest w Polsce. Filtr wspomagania sie nie brudzi....
5-możesz użyc hydraulicznego.Na pompie spomagania a własciwie na zbiorniku płynu(pompa jest w jego wnętrzu) jest wlew -odpowietrznik.
6- są dwa jeden pod pokrywką na kilka srub na dnie skrzyni a drugi z boku ,wykręcany pojemnik.Cos jak filtr paliwa w 60-tce tylko większy.Obydwa filtry to cartrige(wkłady)
7- nie przeginaj... obejżyj traktor.
8-nie wiem- nie widziałem traktora z taką pompą.

9- PRZEJŻYJ KATALOG ! Będziesz mądrzejszy....http://www.messicks.com/nhparts/CASE/139.aspx
10- Jesteś z południa wielkopolski?
Powrót do góry
   
szogunek1989
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 9

Post#22 20 Sty 2011 20:19   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam, pytanie do wal-ker, czy olej który wlewa sie przez korek który znajduje sie z tyłu ciągnika (takie kolanko) to olej hydrauliki i skrzyni czy tylko hydrauliki ?? i jesli chciałbym zmienić ten olej to czy musze wlać "HY-TRAN ULTRA" czy moge go zastąpić jakimś innym ?? . pozdro
Powrót do góry
   
krzysiek_84
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 59
Miasto: Wlkp

Post#23 20 Sty 2011 21:42   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


przeglądałem katalog już wcześniej,

1. termostatu nie ma woguke (chyba że w innym miejscu niż na rysunku), pompa rozebrana i przeczyszczona, trzymałem wirnik i kręciłem, nic się nie ślizga. Planuję jakimś środkiem chemicznym przeczyścić, nie mam przepływu przez nagrzewnicę, pytanie czy są tam jakieś zaworki, bo nic nie odszukałem
2. jak włączę bieg i jadę to ciężko ale rusza, olej niby czysty (filtra nie sprawdzałem)
3. muszę dogadać się z gościem bo ma całość od case 1490, wydaje mi się że powinno pasować
4. OK, dostałem od wózka widłowego ;)
5. OK
6. OK
7. OK
8. w załączniku fotka sprzęgła gumowego (METALASTIK) podziałowa 90 zewnętrzna 105 mm, spróbuję dorobić z gumy zbrojonej

10. spod konina

Załączniki:
Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#24 20 Sty 2011 21:44   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam
Tak to jest wlew do hydrauliki i skrzyni. Nie musi byc olej dedykowany do Case (HY-TRAN ULTRA) To naciąganie....Każdy olej hydrauliczno-przekładniowy np:Agrol U.
Dam przykład bezsensownosci stosowania oleju dedykowanego.Np. w Anglii większosć przyczep ma stałe burty boczne i kipruje się je do tyłu.Ponieważ są szczelne a tu ciągle pada zostawia się je lekko podniesione by woda spływała.. Siłownik ma srednice 25 cm.Jesli jest wysunięty tylko 0,5 m to jest w nim ok 15 l. oleju.Jeszcze wyzej zostawia się je podniesione gdy sie nimi cofa do parkowania(tylko wtedy coś widać z tyłu).W ciągnikach jest 50-75 l oleju. Po kilku przepięciach maszyn olej w skrzyni jest wszystkich możliwych marek.Na prawie wszystkich farmach gdzie serwisowałem maszyny używa sie uniwersalnego oleju .
Powrót do góry
   
szogunek1989
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 9

Post#25 20 Sty 2011 22:10   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


OK, dzieki za odpowiedź ;)
Powrót do góry
   
szogunek1989
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 9

Post#26 22 Sty 2011 11:17   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Wal-ker mam jeszcze takie pytanie
-na bagnecie sa dwie kreski,poziom oleju ma byc miedzy dalna a górną czy moze byc przy górnej ??
-oleju jest poniżej dolnej kreski i chce dolac oleju, czy jeśli doleje to nic sie nie bedzie działo ??
-czy na dolewke nadaje sie AGROL UTTO ??
-jaki olej polecasz do zwolnic ?? i ile go wchodzi do jednej ??
Powrót do góry
   
755wama
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 2

Post#27 27 Lut 2011 11:55   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Do wal-ker masz może kolego schemat układu hydraulicznego chodzi mi o podnośnik i kiprowanie do case international 1694. np. jak wykipruje przyczepę to póżniej nie działa podnośnik i czy mógłbyś wstawić fotki z góry serdeczne dzięki.
Powrót do góry
   
wal-ker
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 465
Miasto: Kepno, Cambridge

Post#28 27 Lut 2011 21:42   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam.
To że po wykiprowaniu przyczepy nie działa podnośnik to najcześciej jest spowodowane małą ilością oleju w skrzyni.Mam tu taki problem w Anglii niemal ze wszystkimi ciągnikami.Niektóre przyczepy angielskie potrzebują nawet 70 l. oleju do pełnego wywrotu. Nawet ciągniki z oddzielnym zbiornikiem oleju hydr. nie zawsze tyle go mają.A ponieważ przyczepy są tak skonstruowane że do opuszczenia także potrzebują ciśnienia by otwarł się zawór powrotny(zapobiega to gwałtownemu opuszczeniu np. w przypadku pęknięcia węża) to często jade do takiej sytuacji gdy ciągnik stoi z podniesioną przyczepą i nie da się opuscić. Dolewam 20l oleju do zbiornika i często po sprawie. Oczywiścvie w ciągnikach w których nie trzeba odpowietrzać hydrauliki.... inaczej godzina odpowietrzania i uku....nia się.
Mam książki warsztatowe na płytach cd do komputera.Można sobie wydrukować .... Podać adres na maila to wyśle z Polski bo akurat jade 10 marca. Stąd nie mam jak .Jeśli jeszcze komuś obiecałem to prosze o powtórne wysłanie adresów na maila (z typem ciągnika)
Prosze o adres poczty tradycyjnej!Moge wysłać tylko płyte. Nie da się wysłać mailem!
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 27 Lut 2011 21:42   





Powrót do góry
   
pestus123
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 2
Miasto: Chojnice

Post#29 28 Lut 2011 23:53   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Witam
Mój mail to pestus123(malpa)gazeta.pl
Miałbym parę pytań odnośnie tej skrzyni, byłbym wdzięczny za kontakt, na mail lub gg 5840761
Powrót do góry
   
755wama
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 2

Post#30 01 Mar 2011 20:46   

Re: Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift


Mój ad. 7552wama(malpa)wp.pl
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki -> Problem z Case David Brown 1494 Hydra Shift
Strona 1 z 2 Idź do strony 12  Następny
Podobne tematy
Czujnik temperatury silnika David Brown (2)
David Brown Case 1490 1394 - ktoś coś wie na jego temat? (87)
CASE/DAVID BROWN 1190 Po podniesieniu dziwny odgłos. (10)
Case 1494 pompa Hydro Shift (2)
Serwisówka David Brown,Case serii 90 i 94 (1)
case David brown 1490 problem z podnośnikiem.. (2)
Case 1494-David Brown(1394 1490 1594 1694)skrzynia hydra shift różnice-czesci (10)
Case1394 ze skrzynią Hydra Shift nie włączają się półbiegi. (4)
david brown 1490 - zapowietrzanie pompki paliwa (1)
David Brown 780, regulacja sprzęgła i hamulca skrzyni (4)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.097 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony