| Author |
tracer_00 Poziom 3

|
15 Mar 2010 20:24 Zakup rejestratora Samsung SVR-1680 |
|
|
|
Witam dodam na wstępie iż jestem laikiem w tej dziedzinie. Chce zakupić rejestrator do hotelu na 16 kamer. Potrzebna jest mi rejestracja video jak i audio. Myślałem nad Samsungiem SVR-1680. Jest teraz niby w promocji gdzieś tak kolo 8500. Co myślicie nad tym wyborem. Pracował ktoś kiedyś z takim rejestratorem(jakość, awaryjność)?
Pozdrawiam
|
|
| Back to top |
|
 |
MPO Osmy Poziom 9

|
23 Mar 2010 23:52 Re: Zakup rejestratora Samsung SVR-1680 |
|
|
|
NIEE. Tyle kasy :( proponuję lepiej BCS. Koszt około 2 tys., a działa tak samo. Jak będziesz chciał namiary lub dane techniczne napisz.
Pozdr
|
|
| Back to top |
|
 |
crunky Poziom 21

|
24 Mar 2010 00:26 Re: Zakup rejestratora Samsung SVR-1680 |
|
|
|
| MPO Osmy wrote: |
[..] proponuję lepiej BCS. Koszt około 2 tys., a działa tak samo. [...]
|
Nie żartuj sobie. Na przeciw BCSa można postawić znacznie tańsze urządzenia od samsunga i nie będą działać tak samo. Miałeś do czynienia z tym sprzętem czy tylko karty katalogowe sprawdzałeś?
|
|
| Back to top |
|
 |
Gutek1512 Poziom 11

|
24 Mar 2010 07:01 Re: Zakup rejestratora Samsung SVR-1680 |
|
|
|
Kolego zależy co chcesz osiągnąć tym Samsungiem, jeżeli 16 kanałów audio to chyba jeden z nielicznych wyborów, jeżeli starczą 4 kanałki dźwięku to zerknij na Novusa z serii 4600, klasa porównywalna, a cena mniejsza.
Co do 1680 to tego modelu nie montowałem, montowałem kilka sztuk niższych (głównie 1645), chodzą stabilnie, problemy miałem jedynie w konfiguracji 3xDVR i 2xklawiatura (klawiatura podrzędna raz chodziła a raz robiła jaja i trzeba było mastera restartować) ale to nie tyczyło się samych rejestratorów tylko klawiatur do nich. Wydaje mi się że z wyboru powinieneś być zadowolony.
Pozdrawiam.
|
|
| Back to top |
|
 |
Stan-Mar Poziom 16

|
24 Mar 2010 19:02 Re: Zakup rejestratora Samsung SVR-1680 |
|
|
|