FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Zakup rejestratora Samsung SVR-1680

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Stationary Security -> Zakup rejestratora Samsung SVR-1680
Author
Poziom 3
Poziom 3

Post#1 Post from the author of the topic 15 Mar 2010 20:24   

Zakup rejestratora Samsung SVR-1680

Witam dodam na wstępie iż jestem laikiem w tej dziedzinie. Chce zakupić rejestrator do hotelu na 16 kamer. Potrzebna jest mi rejestracja video jak i audio. Myślałem nad Samsungiem SVR-1680. Jest teraz niby w promocji gdzieś tak kolo 8500. Co myślicie nad tym wyborem. Pracował ktoś kiedyś z takim rejestratorem(jakość, awaryjność)?

Pozdrawiam
Back to top

MPO Osmy
Poziom 9
Poziom 9

Post#2 23 Mar 2010 23:52   

Re: Zakup rejestratora Samsung SVR-1680

NIEE. Tyle kasy :( proponuję lepiej BCS. Koszt około 2 tys., a działa tak samo. Jak będziesz chciał namiary lub dane techniczne napisz.

Pozdr
Back to top

crunky
Poziom 21
Poziom 21

Post#3 24 Mar 2010 00:26   

MPO Osmy wrote:
[..] proponuję lepiej BCS. Koszt około 2 tys., a działa tak samo. [...]

Nie żartuj sobie. Na przeciw BCSa można postawić znacznie tańsze urządzenia od samsunga i nie będą działać tak samo. Miałeś do czynienia z tym sprzętem czy tylko karty katalogowe sprawdzałeś?
Back to top

Gutek1512
Poziom 11
Poziom 11

Post#4 24 Mar 2010 07:01   

Kolego zależy co chcesz osiągnąć tym Samsungiem, jeżeli 16 kanałów audio to chyba jeden z nielicznych wyborów, jeżeli starczą 4 kanałki dźwięku to zerknij na Novusa z serii 4600, klasa porównywalna, a cena mniejsza.
Co do 1680 to tego modelu nie montowałem, montowałem kilka sztuk niższych (głównie 1645), chodzą stabilnie, problemy miałem jedynie w konfiguracji 3xDVR i 2xklawiatura (klawiatura podrzędna raz chodziła a raz robiła jaja i trzeba było mastera restartować) ale to nie tyczyło się samych rejestratorów tylko klawiatur do nich. Wydaje mi się że z wyboru powinieneś być zadowolony.
Pozdrawiam.
Back to top