| Author |
maxxiking Poziom 5

|
17 Mar 2010 00:01 Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po dom |
|
|
|
Witam!
Mam taki problem otóż:
Mam dostęp do darmowego internetu radiowego. :) Ale muszę sobie kupić własny sprzęt żeby go odbierać. :D I tu zaczyna się problem bo w tym temacie jestem laikiem. :D Dlatego proszę was o pomoc. :D
Mam już antenę(tubę) :D teraz potrzebuje tylko AP tyle iż nie wiem jaki model jest dobry i w ogóle. :) A i mam takie pytanie czy wiecie może czy istnieje router który może odbierać internet Radiowo, a potem nadawać go u mnie w domu też radiowo ? Czy nie ma takiego routera lub jest drogi i musze mieć drugi router do nadawania wi fi po domu?
Pozdro i czekam na odpowiedź :D
Popraw niechlujstwo językowe w swoich wypowiedziach! Dostępny jest przycisk "Pisownia" .
Zdania zaczynamy z wielkiej litery, kończymy znakiem interpunkcyjnym, a nie uśmieszkiem. Regulamin pkt. 8.1, 15. [DriverMSG]
Poprawiłem pisownię! :)
|
|
| Back to top |
|
 |
niuniu7 Poziom 15

|
17 Mar 2010 01:16 Re: Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po |
|
|
|
Ja mam AP OvisLink sprawdza się 2 lata.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
17 Mar 2010 01:16 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
przerabiarka Poziom 17

|
17 Mar 2010 08:56 Re: Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po |
|
|
|
taki router kosztuje w granicach 200-300zł.
np Linksys wrt54g lub blackbox.
z funkcją reapeter albo 'bridge to multipoint' - nie pamiętam dokładnie jak się w nich to nazywa.
|
|
| Back to top |
|
 |
andreooo Poziom 15

|
17 Mar 2010 09:00 Re: Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po |
|
|
|
Routerem którego potrzebujesz jest OVISLINK AirLive G.DUO i kosztuje prawie 200zł.
|
|
| Back to top |
|
 |
Stanley_P Poziom 19

|
|
| Back to top |
|
 |
maxxiking Poziom 5

|
18 Mar 2010 14:19 Re: Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po |
|
|
|