FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po dom

Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Network, Internet -> The Internet - Access -> Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po dom
Author
Poziom 5
Poziom 5

Post#1 Post from the author of the topic 17 Mar 2010 00:01   

Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po dom

Witam!
Mam taki problem otóż:
Mam dostęp do darmowego internetu radiowego. :) Ale muszę sobie kupić własny sprzęt żeby go odbierać. :D I tu zaczyna się problem bo w tym temacie jestem laikiem. :D Dlatego proszę was o pomoc. :D
Mam już antenę(tubę) :D teraz potrzebuje tylko AP tyle iż nie wiem jaki model jest dobry i w ogóle. :) A i mam takie pytanie czy wiecie może czy istnieje router który może odbierać internet Radiowo, a potem nadawać go u mnie w domu też radiowo ? Czy nie ma takiego routera lub jest drogi i musze mieć drugi router do nadawania wi fi po domu?
Pozdro i czekam na odpowiedź :D

Popraw niechlujstwo językowe w swoich wypowiedziach! Dostępny jest przycisk "Pisownia" Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po dom.
Zdania zaczynamy z wielkiej litery, kończymy znakiem interpunkcyjnym, a nie uśmieszkiem. Regulamin pkt. 8.1, 15. [DriverMSG]

Poprawiłem pisownię! :)
Back to top

niuniu7
Poziom 15
Poziom 15

Post#2 17 Mar 2010 01:16   

Re: Odbiór internetu radiowego w domu i dalsze rozsyłanie po

Ja mam AP OvisLink sprawdza się 2 lata.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 17 Mar 2010 01:16   

Back to top

przerabiarka
Poziom 17
Poziom 17

Post#3 17 Mar 2010 08:56   

taki router kosztuje w granicach 200-300zł.
np Linksys wrt54g lub blackbox.
z funkcją reapeter albo 'bridge to multipoint' - nie pamiętam dokładnie jak się w nich to nazywa.
Back to top

andreooo
Poziom 15
Poziom 15

Post#4 17 Mar 2010 09:00   

Routerem którego potrzebujesz jest OVISLINK AirLive G.DUO i kosztuje prawie 200zł.