X

stihl ms 180 zbyt duże obroty...

17 Mar 2010 12:56 WFWFM-SHL-WSK
  • #1 17 Mar 2010 12:56
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam jestem tutaj nowy...

    Mam pytanie związane z moją pilarką ms 180,nie chce zejść z obrotów. Wszystkie regulacje były już ruszane, ale piła dalej nie ma wolnych obrotów. Piła także była parę razy rozbierana i najmniejszy szczegół był sprawdzany, który mógł by zakłócić prawidłową prace silnika. Wszystko wygląda taj jak było by w porządku,a nie jest...


    Pozdrawiam i proszę o pomoc....
  • #2 17 Mar 2010 14:25
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Prawidłowa regulacja gaźnika, sprawdzenie przepustnicy (może jest luźna) i cięgna, ewentualnie nieszczelność uszczelniaczy wału.
  • #3 18 Mar 2010 12:44
    WFM-SHL-WSK
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    Czytałem już regulację gaźnika ale nic to nie pomaga...wiec sam już nie wiem..cięgła też są w porządku...przepustnica też jest dobra...
    A może to być przyczyną ,świeca?
    Lub któraś z membran?

    Pozdrawiam
  • #4 18 Mar 2010 14:30
    helena33
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Membrama sterująca oczywiście może być przyczyną, ale również złe ustawienie dzwigienki, jak będzie za nisko może zubażać skład mieszanki co prowadzi do podwyższonych obrotów. Ale tez nieszczelność silnika, simeringi, sylikon (powinna być pasta DIRKO) łącznik często w tym modelu rozszczelnia się (przyczyna zsuwajaca sie opaska, powinno sie podgrzewać przed założeniem oba elementy) przewód paliwa, zapchany smoczek(filtr paliwa w zbiorniku) również nie szczelność pod świecą może powodować zasysanie lewego powietrza, duże zużycie tłoka również(powyżej 1mm tłok jest do wymiany) jest też tzw tulejka pod gaznikiem koloru białego znajduje sie ona między gaznikiem a łącznikiem gómowym, jej brak lub złe ustawienie spowoduje brak pracy membramy pompującej(na zasadzie podcisnienia z cylindra). A również stara mieszanka paliwowo olejowa może dawać takie efekty.
  • #5 18 Mar 2010 14:49
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Musi dostawać gdzieś powietrze. Sprawdzałeś czy przepustnica zamyka się prawidłowo, ale w zamontowanym gaźniku. Cięgno jest założone do odpowiedniego otworu w dźwigni przepustnicy. Nie chodzi Ci przypadkiem o to, że łańcuch ciągle jest w ruchu, może obroty nie są za wysokie, tylko sprężynki sprzęgła są uszkodzone.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products