FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Zapomniane hasło do routera WRT120N

Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Network, Internet -> WiFi Networks -> Zapomniane hasło do routera WRT120N
Author
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post from the author of the topic 19 Mar 2010 16:18   

Pomocy Router brak hasła

Witam ( jestem zielony w sprawach komputerów wiec nie denerwować się proszę )

mam taki problem posiadam router CISCO Linksys WRT120N i nie mam hasła aby się podłączyć z siecią na laptopie nie wydrukowałem hasła ... miałem ja na twardym dysku który niestety się spalił :( gadałem z znajomym i mowił mi ze trzeba wcisnąć reset znajdujący się z tyłu routera ... lecz nie wiem jak mam to zrobić wciskałem kilka razy i nic to nie daje ... nie wiem jak mam usunąć starą siec w celu założenia nowej nowej sieci bo jak wkładam płytke i chce skonfigurować sieć to pyta mnie o chasło albo pisze ze juz wykryto istniejący ruter lub bramke ... nie mam pojecia co robić zeby zainstalować sobie na nowo ten router ... bo przecież nie kupie nowego routera :/ posze pomocy! :(
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 19 Mar 2010 16:18   

Back to top

przemek.tomala
Poziom 19
Poziom 19

Post#2 19 Mar 2010 16:30   

Re: Pomocy Router brak hasła

Kolego, powinieneś ten reset przytrzymać.
Nie wiem jak jest z Cisco, ale routery resetuje się na dwa sposoby. Albo przytrzymujesz przycisk reset, aż coś się zacznie dziać dziwnego z ledami z przodu :) (zgasną wszystkie naraz, zapalą się naraz, zaczną migać dziwnie naraz itp) Albo odłączasz go od zasilania, wciskasz reset, trzymasz go i podłączasz zasilanie (trzymając reset) i możesz przytrzymać jeszcze z 10 sekund. Któryś z tych sposobów powinien go zresetować. A najlepiej na googlach poszukać instrukcji obsługi do niego. Tam na pewno będzie jak się go resetuje. Po zresetowaniu będzie nowe hasło - domyślne, które też w instrukcji znajdziesz.
Powodzenia.