Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

jak wpisac ten kod

kavasaki 08 Sie 2004 16:35
  • #1 08 Sie 2004 16:35
    kavasaki
    Poziom 2  

    Dziendobry mam pytanko .w fordzie scorpio mam radio 5000rds i mam do niego papiery z kodem wpisuje ten kod tak jak w instrukcji i wyskakuje mi ze kod jest zly a wczesniejszy wlasciciel twierdz ze wszystko powinno byc dobrze.nie wiem co mam zrobic?zostala mi juz tylko jedna proba z 10.

  • #2 08 Sie 2004 17:03
    picador
    Poziom 33  

    właściwie to już powinieneś poszukać punktu Radio_code , za chwile zablokujesz radio i bedzie drożej , skoro wpisywałeś kod i nie wszedł :wink:

  • #3 08 Sie 2004 17:34
    kavasaki
    Poziom 2  

    a gdzie moge znalezc taki punkt moze macie jakis link lub namiary.

  • #4 08 Sie 2004 17:37
    jozefg
    VIP Zasłużony dla elektroda

    kavasaki napisał:
    a gdzie moge znalezc taki punkt moze macie jakis link lub namiary.
    Wpisz przynajmniej w profil w jakim mieście mieszkasz bo inaczej nikt Ci nie poda... :D

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty