X

Opel Astra F 1992 1,4 8v benzyna termostat

PromiL2006 20 Mar 2010 14:49
  • #1 20 Mar 2010 14:49
    PromiL2006
    Level 8  
    Helpful post? (+1)
    witam serdecznie. szukam juz od ponad godziny jakiegos zdjecia / opisu wymiany termostatu przy Opel Astra F 1992 1,4 8v.

    bylem zmuszony kupic termostat poniewasz samochod nie lapal temperatury i chodzil ciagle na ssaniu (ciagle zimny niby) wynikeim tego jest napewno termostat od 10 lat nie byl wymieniany.

    jak by ktos mogl i bylby tak dobry podac linka badz zrobic zdjecie gdzie termostat sie znajduje (wiem ze gdzies przy rozrzadzie )
  • Helpful post
    #2 20 Mar 2010 15:00
    kamil II
    Level 18  
    Helpful post? (+3)
    Opel Astra F 1992 1,4 8v benzyna termostat
  • #3 20 Mar 2010 16:11
    PromiL2006
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    a zeby sie do tego zabrac trzeba caly rozrząd rozebrac?

    ostatnio to duzo problmow z moim oplem mialem. jak w kopulce mialem wode to strasznie szarpal przez co musialem ja czesto wycierać. wymienilem filtr paliwa bo strasznie slabo ciagnol (zanim wszedl na obroty to mijala krotka chwila ale teraz jest duza poprawa) termostat musze wymienic ponieważ skazowka jest ciagle na niebieskim tylko czasem sie podnosi i w tedy ciagle jest podniesiona jak ostygnie to znowu ciagle na niebieskim . nigdy nie slyszalem zeby mi sie nawet wentylator zaloczyl a jak starszy nim jezdzil (jakies pol roku temu) to mowil ze temperatura ponad pierwsza kreske zawsze byla i jak byla wiekrza wentylator sie zalaczal zalaczal (czyli prawidlowo). stwierdzilem ze termostat sie zacina ponieważ silnik rozgrzewal sie rowno z chlodnica i samochod ciagle jedzil na ssaniu przez co palil czasem 16 litrow na 100
  • #4 20 Mar 2010 16:30
    PromiL2006
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    dzieki sliczne za informacje. widze ze na tym forum to sporo fachowcow jest;] i szybkie odpowiedzi. zaraz ide patrzec jak to wszystko dokladnie wyglada. licze sie z tym ze srpawa nie zbyt prosta
  • #5 10 Apr 2010 22:52
    musiii
    Level 11  
    Helpful post? (+1)
    Całego rozrządu to nie należy rozbierać - tylko ściągnąć pasek, odkręcić koło zębate i osłonę tylną rozrządu potem tą metalową część z nałożonym wężem gumowym przykręconą dwiema śrubami. Wypłynie trochę płynu chłodzącego.
    przy zakładaniu paska należy pamiętać aby założyć go tak samo jak był wcześniej (w tą samą stronę ) no chyba że zakładamy nowy.
  Search 4 million + Products
Browse Products