X
  • #1 23 Mar 2010 09:06
    Wiktoria23
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam,
    Mam problem, który zaczął się z miesiąc temu, najpierw auto jeździło sprawnie tylko czasem zapalała się pomarańczowa lampka i wtedy samochód słabł ale po chwili gasła i dalej jechał ok...zaniedbałam sprawę z braku czasu... jednak po pewnym czasie auto całkowicie straciło moc...odpala bez problemu, ale baaaardzo powoli się rozpędza, nie przekarcza 3 tys obrotów na rzadnym z biegów, a lampka się nie pali... byłam u kilku mechaników, ale mam jakiegoś pecha bo rzaden nie ma chyba pojęcia co to może być.... większość stawiała na przepływomierz, ale po przełożeniu z innego auta, moje auto działało bez zmian, za to auto gościa z moim przepływomierzem działało dobrze więc to nie to .... teraz jest opcja że może to zawór cisnienia doładowania...no ale tego nie mam od kogo pożyczyć , muszę kupić więc wolałabym się upewnić.... może ktoś miał podobny problem?
    Zrobiłam też badanie diagnostyczne wyszły 3 błędy: czujnik ilości powietrza, czujnik temperatury powietrza dolotowego i zawór ciśnienia doładowania.

    Prosze o radę.

    Pozdrawiam
  • #2 23 Mar 2010 09:17
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Wiktoria23 wrote:
    Witam,

    Zrobiłam też badanie diagnostyczne wyszły 3 błędy: czujnik ilości powietrza, czujnik temperatury powietrza dolotowego i zawór ciśnienia doładowania.

    Prosze o radę.

    Pozdrawiam

    Wiktorio, jedź do serwisu jeśli w okolicy nie ma dobrego fachowca, masz młode auto i na pewno stać cię, chociaż jak będziesz jeździć po takich fachowcach to możliwe że dużo strarcisz bez efektu
  • #3 23 Mar 2010 09:24
    Wiktoria23
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Byłam w jakimś serwisie Bosha w Warszawie, Panowie powiedzieli mi, że za zdiagnozowanie koszt wynosi ok. 300 - 400zł ... więc dziękuję bardzo!
    To, że autko jest młode nie znaczy, że mnie stać!
  • #4 23 Mar 2010 09:33
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    A chcesz płacić "drobne" i kupować drogie części bez pewności, że diagnoza prawidłowa....
    Chociaż cennik tego serwisu "warszawski"....
    Jedź do serwisu Opla, lub zasięgnij informacji o dobrym fachowcu - nie ma ci jak pomóc przez internet
  • #5 23 Mar 2010 10:05
    Wiktoria23
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    A jaką mam gwarancję że za te 400zł diagnoza będzie dobra? rzadnej...
    byłam chyba w 5 warsztatach i diagnoza była przepływomierz, naszczęście nie kupiłam go (cena od 700 - 1500 za część w zależności od warsztatu) tylko udało mi sie pożyczyć do sprawdzenia, bo to nie to.......
    Może miał ktoś podobne obiawy w swoim aucie?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Może zna ktoś dobry serwis opla lub mechanika kumatego który nie naciąga w okolicach warszawy?
  • #6 23 Mar 2010 15:34
    jurekk55
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    autoas ma rację jednego możliwego błędu nie masz na liście a jest to możliwe jeżeli masz DPF a czytane było jakimś starszym wynalazkiem(2 auta potwierdzają).

    Pytaj czy warsztat posiada Tech-2 wtedy masz szansę(jak umie obsłużyć)
  Search 4 million + Products
Browse Products