Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 28 Mar 2010 21:00
    pawlak2505
    Poziom 2  

    Witam
    Mam problem z moja corsa 1999 1.2 16v model silnika x12xe. Mianowicie kiedy rano wyjeżdżam do pracy odpala bez problemów, jedzie równo i cicho bez żadnych problemów (temp. jest ok, obroty super). Gdy się zatrzymam wyłączę auto i gdy odpalę ponownie po około 10 minutach to tez wszystko ok, ale jak powiedzmy robię zakupy i wrócę do auta po około 1 godzinie to nie chce mi odpalić, można próbować, próbować i nic, rozrusznik kręci i jak dodaje gazu to jest odpalony a gdy tylko lekko puszcze pedal gazu to od razu gasnie. Trzeba wtedy czekać około 4-5 godzin po czym znów odpali i jedzie ok. Podpiąłem auto pod komputer, wyskoczył błąd p0100 ( przepływomierz powietrza), myślicie, ze to może być przyczyna?? Przepływkę wymieniałem jakieś 4 miesiące temu ( tyle tylko, ze kupiłem nowa ale nie oryginalna tylko zamiennik). Aha i jeszcze sprawdziłem, ze w tym czasie kiedy auto nie chce odpalić jak odepnę wtyczkę od przepływki to auto od razu odpala i mogę jeździć bez problemów tyle tylko, ze kontrolka check engine jest zapalona (wiem, ze nie powinienem tak jeździć bo na pewno to szkodzi na coś innego...). Poza tym nie wiem czy ma to jakiś związek z tym problemem odpalania, ale dzis zauważyłem, ze pod korkiem oleju i na bagnecie jest dziwne "masło" a do tego olej ma brzydki kolor kawy z mlekiem... nie wiem o co chodzi? a i jeszcze się chyba nie załącza wentylator chłodnicy, gdy temp. się zwiększy.
    Proszę o wasze sugestie i pomoc, może ktos z Was spotkal sie z takim problemem lub po prostu wie co sie dzieje.

  • #2 28 Mar 2010 21:01
    radzio740
    Poziom 16  

    uszczelka pod glowica uszkodzona

  • #3 28 Mar 2010 21:04
    pawlak2505
    Poziom 2  

    Płyn chłodniczy nie ubywa i auto nic nie kopci. Jak można sprawdzić czy to na pewno uszczelka pod głowica ??

  • #4 28 Mar 2010 21:09
    milejow
    Poziom 42  

    Jak latasz po mieście, do tego niedawno jeszcze była zima to masło pod korkiem to normalka, nie żadna uszczelka. Parametry pracy z przepływki do sprawdzenia

  • #5 28 Mar 2010 21:15
    autoas
    Poziom 41  

    Pisał też o "maśle" na bagnecie, a to już trochę problem, ale sprawdzić trzeba zanim głowica do góry

  • #6 28 Mar 2010 22:07
    TNT
    Poziom 10  

    Podjedź do warsztatu w którym mają testery do sprawdzania uszczelek pod głowicą, za niewielką opłatą wyeliminujesz lub potwierdzisz problem.

  • #7 29 Mar 2010 23:02
    pawlak2505
    Poziom 2  

    a czy da sie to tak sprawdzic?? nie wiedzialem. Dzis wymienilem olej, zeby dokladnie zobaczyc ten stary i wiecie co tam bylo?! olej ten wyglada jak taki muł z bagna!! masakra pierwszy raz sie spotkalem z takim czyms... to chyba jednak bedzie ta uszczelka pod glowica...tylko, ze auto nie dymi i płyn chlodniczy ze zbiorniczka raczej nie wycieka. czy jak wymienia sie taka uszczelke konieczne jest plantowanie glowicy lub wymiana jeszcze innych czesci takich jak pompy wodnej i termostatu? Cos mi sie takiego o uszy obilo. A czy ta uszczelka moze miec jakis wplyw na te moje problemy z odpalaniem auta?

  • #8 29 Mar 2010 23:18
    powidz
    Poziom 20  

    Zobacz na parametrach przepływke , bo wydaje mi się że mocno zawyża, wtedy wtryski mają dłuższy czas wtrysku i zalewa silnik. Przez to jest problem z odpaleniem silnika. A cześć paliwa morze przedostawac się do oleju.

  • #9 30 Mar 2010 00:07
    pawlak2505
    Poziom 2  

    Jak można zmierzyć parametry przeplywki? Czy jest możliwe, żeby paliwo dostało się do oleju? którędy? Tak dopytuje bo chciałbym, żeby właśnie ta przeplywka była przyczyna moich problemów a nie uszczelka pod głowicą. jakiego koloru jest olej do którego dostanie się płyn chłodniczy a jakiego olej z paliwem? Nadmiar paliwa w silniku powoduje problem z odpalaniem ok, ale czy to również tyczy się do problemu odpalania auta około 1 godz po wcześniejszej jeździe. Bo u mnie jest tak, ze gdy zgaszę auto (po wcześniejszej jeździe) to do 10 minut znowu mogę je odpalić i jechać a już później nie da rady go odpalić, trzeba czekać kilka godzin i znów jest ok...

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty