Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 30 Mar 2010 11:47
    murphyto1
    Poziom 2  

    Witam wszystkich uzytkownikow forum. Mam pewien problem z moim Golfem III 1,8 CL'92. Kiedy jest zimny ma niskie obroty (300) w miare rozgrzewania silnika obroty rosna do 1200 i tak juz pozostaja. Idac droga dedukcji i logiki wymienilem pokolei swiece, kopulke i palec, wyczyscilem gaznik, wymienilem filtr paliwa, wymienilem czujnik temperatury ( ktory tylko mierzy i pokazuje temp. natomiast nie podaje wartosci do computera ). Po tej wymianie wszystko wrocilo do normy. ale tylko na 3 dni jazdy ok 1000 km. Po czym znow stalo sie to samo. Gaznik nie jest wyposazony w plywak, ktory jak myslalem, moglbybyc uszkodzony. Czy pominalem cos jeszcze. Czy jest mi ktokolwiek w stanie pomodz? Z gory dziekuje
    Pozdrawiam Pawel

  • Pomocny post
    #2 30 Mar 2010 12:20
    slawek87
    Poziom 18  

    może trafiłeś na trefny czujnik jakaś chińska podróbka pełno tego na rynku

  • #3 31 Mar 2010 15:18
    drafal79
    Poziom 10  

    moze to byc wina silnika krokowego rozbierz go i wyczysc

  • Pomocny post
    #4 31 Mar 2010 15:25
    adrian1201
    Poziom 29  

    Golf 3 i gaźnik,pływak? czujnik pewnie padnięty ten z niebieską wtyką

  • #5 31 Mar 2010 18:07
    1078231
    Usunięty  
  • #6 31 Mar 2010 19:50
    murphyto1
    Poziom 2  

    niedouczony? hm. gaznik byl brudny od brudnego starego oleju i resztek z pokrywy filtra powietrza. Plywak - czysta ciekawosc i nieznajomosc tego rodzaju starocia. Po drugie auto calkiem inaczej sie zachowuje (bez dwoch zdan), i wydaje piekny brzeczacy dzwiek, nie mowiac o 3/4 obrotu przy odpalaniu i mocy na poczatku kazdego biegu. Kolejna rzecz jest fakt iz termostat mimo, ze byl nowy rzeczywiscie ulegl jakiemus przegrzaniu lub innemu zniszczeniu. Po zamontowaniu go dzis na nowo nie mam juz wiecej pytan i dziekuje za pomoc. Pabloo

    Dodano po 5 [minuty]:

    Ps dodam jeszcze ze filtr powietrza rowniez zostal wymiemiony. Pozdrawiam

  • #7 02 Kwi 2010 09:16
    murphyto1
    Poziom 2  

    nie jest to koniec problemu. Znow wszystko od poczatku. Czujnik wymieniony. po przejechaniu 250 km znow sa za wysokie obroty a jak zimny to naturalnie za niskie.

  • #8 13 Kwi 2010 20:59
    bubble_gum
    Poziom 9  

    Witam. Mam pytanie odnoście filtru powietrza w golfiku III Tdi. Chodzi mi o tą rurę którą powietrze jest wdmuchiwane do filtra. Ona jest jakby luźna tzn nie jest połączona z uszczelką od wewnętrznej strony nadkola. Czy jest to znaczący problem czy może powinienem jakoś wepchnąć tam tą rurę. Podkreślam że chodzi mi o wlot powietrza do filtra nie wylot.Nie od tej strony co jest taka rura z prążkami na górze tylko na dole taka krótka rura która jest częścią dolnej plastikowej części filtra. Może to czymś grozić silnikowi?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty