X

WV GOLF III 1.8 CL "92 przy zimnym silniku ma niskie ob

30 Mar 2010 11:47 MUmurphyto1
  • #1 30 Mar 2010 11:47
    murphyto1
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam wszystkich uzytkownikow forum. Mam pewien problem z moim Golfem III 1,8 CL'92. Kiedy jest zimny ma niskie obroty (300) w miare rozgrzewania silnika obroty rosna do 1200 i tak juz pozostaja. Idac droga dedukcji i logiki wymienilem pokolei swiece, kopulke i palec, wyczyscilem gaznik, wymienilem filtr paliwa, wymienilem czujnik temperatury ( ktory tylko mierzy i pokazuje temp. natomiast nie podaje wartosci do computera ). Po tej wymianie wszystko wrocilo do normy. ale tylko na 3 dni jazdy ok 1000 km. Po czym znow stalo sie to samo. Gaznik nie jest wyposazony w plywak, ktory jak myslalem, moglbybyc uszkodzony. Czy pominalem cos jeszcze. Czy jest mi ktokolwiek w stanie pomodz? Z gory dziekuje
    Pozdrawiam Pawel
  • Helpful post
    #2 30 Mar 2010 12:20
    slawek87
    Level 18  
    Helpful post? (0)
    może trafiłeś na trefny czujnik jakaś chińska podróbka pełno tego na rynku
  • #3 31 Mar 2010 15:18
    drafal79
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    moze to byc wina silnika krokowego rozbierz go i wyczysc
  • Helpful post
    #4 31 Mar 2010 15:25
    adrian1201
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Golf 3 i gaźnik,pływak? czujnik pewnie padnięty ten z niebieską wtyką
  • #5 31 Mar 2010 18:07
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    drafal79 wrote:
    moze to byc wina silnika krokowego rozbierz go i wyczysc

    Niedouczony jesteś ( wybacz). Nie ma tam krokowego, a nastawnik przepustnicy, i co tam chcesz czyścić po rozebraniu to nie wiem, chyba, że komutator lub styki krańcówki.
  • #6 31 Mar 2010 19:50
    murphyto1
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    niedouczony? hm. gaznik byl brudny od brudnego starego oleju i resztek z pokrywy filtra powietrza. Plywak - czysta ciekawosc i nieznajomosc tego rodzaju starocia. Po drugie auto calkiem inaczej sie zachowuje (bez dwoch zdan), i wydaje piekny brzeczacy dzwiek, nie mowiac o 3/4 obrotu przy odpalaniu i mocy na poczatku kazdego biegu. Kolejna rzecz jest fakt iz termostat mimo, ze byl nowy rzeczywiscie ulegl jakiemus przegrzaniu lub innemu zniszczeniu. Po zamontowaniu go dzis na nowo nie mam juz wiecej pytan i dziekuje za pomoc. Pabloo

    Dodano po 5 [minuty]:

    Ps dodam jeszcze ze filtr powietrza rowniez zostal wymiemiony. Pozdrawiam
  • #7 02 Apr 2010 09:16
    murphyto1
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    nie jest to koniec problemu. Znow wszystko od poczatku. Czujnik wymieniony. po przejechaniu 250 km znow sa za wysokie obroty a jak zimny to naturalnie za niskie.
  • #8 13 Apr 2010 20:59
    bubble_gum
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam. Mam pytanie odnoście filtru powietrza w golfiku III Tdi. Chodzi mi o tą rurę którą powietrze jest wdmuchiwane do filtra. Ona jest jakby luźna tzn nie jest połączona z uszczelką od wewnętrznej strony nadkola. Czy jest to znaczący problem czy może powinienem jakoś wepchnąć tam tą rurę. Podkreślam że chodzi mi o wlot powietrza do filtra nie wylot.Nie od tej strony co jest taka rura z prążkami na górze tylko na dole taka krótka rura która jest częścią dolnej plastikowej części filtra. Może to czymś grozić silnikowi?
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products