Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Auto Mechanics -> Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę
Author
Message
Kamar75
Poziom 3
Poziom 3


Joined: 11 Nov 2008
Posts: 6
Location: Kraków

Post#1 Post from the author of the topic 03 Apr 2010 15:38   

Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Witam i jednocześnie proszę o pomoc.

Od pewnego czasu miałem niewielkie ubytki płynu chłodzącego i uzupełniałem w miarę potrzeb. (Ostatnio coraz bardziej się zwiększały lecz nie mogłem namierzyć żadnego wycieku)
W ubiegły poniedziałek pojechałem wymienić olej silnikowy przy okazji dolano mi do odpowiedniego poziomu również płyn chłodzący (nie wiem co dolali ale skasowali za to 20 złotych). Mechanik stwierdził, że być może nieszczelny jest korek (ja nie zauważyłem wcześniej żeby się pocił itp.)

Dzisiaj jadąc wyparskało mi cały płyn chłodzący pod maskę (z nasileniem na tylną oraz lewą stronę patrząc od przodu samochodu) w ciągu 3-5 minut jazdy.

Zalało wszystko do tego stopnia, że nawet pasek klinowy zaczął piszczeć w trakcie podjazdu pod górkę. (czy o tym również czeka mnie wymiana pasków rozrządu, klinowego i innych jeszcze rzeczy? elektryka też pozalewana Sad )

Chciałbym wlać tam teraz jakąś ciecz, żeby móc namierzyć skąd pryska chłodziwo (miejsce wycieku) lecz nie wiem czym mogę zalać układ chłodzenia, bo szkoda mi pieniędzy na płyn chłodzący który i tak za chwilę wywali pod maskę.

Chcę wyeliminować potencjalne usterki za które ktoś chętnie by wziął ode mnie pieniądze, a ja i tak nie będę wiedział czy płacę za faktyczną usterkę.

Wiem, że możliwe przyczyny to uszczelka pod głowicą, nieszczelność przewodów, słabe już opaski, uszczelka kolektora ssącego. Być może coś pominąłem więc proszę również o wskazanie możliwości kolejnych przyczyn.

Jeszcze jedna prośba, może jest ktoś z Krakowa kto zna naprawdę godnego polecenia mechanika znającego się na marce Daewoo, a nie laika zdziercę?

Pozdrawiam i mam nadzieję, że uporam się z tym przez święta (też mi święta jak mam taki problem na głowie Sad ), gdyż auto teraz stoi i jestem uziemiony na maxa Sad .

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 03 Apr 2010 15:38   





Back to top
   
kukiz1986
Poziom 21
Poziom 21


Joined: 18 May 2008
Posts: 1192
Location: Mierzęcice

Post#2 03 Apr 2010 16:45helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


jak ci tak porządnie prysło to nie z nieszczelnosci napewno, tylko spowodowane jest to ciśnieniem w układzie chłodzenia, albo masz ten woz zle odpowietrzony albo nie otwiera ci sie termostat i gotuje wode, włacza ci sie wentylator na chłodnicy? No i ostatnia najgorsza opcja to uszczelka, bo jak znika płyn i nie ma wycieku to znaczy ze przedostaje sie do komory spalania.

Helpful message? + -

Back to top
   
gimak
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 31 Jul 2008
Posts: 2021
Location: Jastrzębie Zdrój

Post#3 03 Apr 2010 20:22helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Quote:
Chciałbym wlać tam teraz jakąś ciecz, żeby móc namierzyć skąd pryska chłodziwo (miejsce wycieku)

Możesz nalać przegotowanej wody. Odpowietrz układ chłodzenia. Jak to zrobić nie powiem, bo nie znam tego silnika, nie wiem również czy ma wskaźnik temperatury czy tylko kontrolkę, nie wiem czy zbiornik wyrównawczy pracuje jako ciśnieniowy. Po w/w czynnościach odpaliłbym silnik i niech sobie chodzi na wolnych obrotach i się nagrzewa. W trakcie nagrzewania obserwowałbym wskaźnik temperatury (jeżeli jest lub kontrolkę – zakładam, że są sprawne) oraz jaka jest temperatura przewodów do chłodnicy (szczególnie górny). Na początku górny wąż powinien być zimny, a po osiągnięciu przez silnik temperatury zbliżonej do właściwej temperatury pracy powinien zrobić się gorący - to świadczy o tym, ze termostat się otwiera (nie wiadomo jeszcze czy całkowicie), po chwili dolny przewód z chłodnicy powinien zrobić się gorący. Jeżeli jest zimny to znaczy, że termostat jest niesprawny. Silnik pracuje nadal i temperatura rośnie (i tutaj nie jestem pewny czy wskaźniku to będzie dostrzegalne) powinien załączyć się wentylator. Jeżeli się nie załącza to może być:
- brak zasilania wentylatora (bezpiecznik),
- niesprawny wentylator,
- niesprawny czujnik temperatury załączający wentylator (jeżeli jest osobny).
Wentylator powinien chwilę popracować i się wyłączyć. Jeżeli się nie wyłącza to należy sprawdzić temperatury przewodów do chłodnicy, górnego i dolnego. Jeżeli jest duża różnica (wyraźna) temperatur to świadczyłoby o niepełnym przepływie przez chłodnicę. Może to być spowodowane:
- niepełnym otwarciem termostatu,
- nie w pełni drożną chłodnicą,
- niewydajną pompą wodną.
Wyniki w/w postępowania powinny odpowiedzieć czy układ chłodzenia (jego elementy) jest sprawny, a w przypadku negatywnym zasugerować przyczynę niesprawności.
Przyczyną niesprawności może być mocno zapowietrzony układ chłodzenia – objaw jak przy niesprawnym termostacie, brak lub ograniczony przepływ przez chłodnicę. Po właściwym odpowietrzeniu problem ustępuje i nie pojawia się więcej. Natomiast jak są przedmuchy do układu to zapowietrzanie układu jest stałe i odpowietrzanie układu daje tylko chwilową poprawę.
Na to czy są przedmuchy czy ich nie ma daje jednoznaczną odpowiedź test z butelką, który opisywałem już na tym forum wystarczy poszukać.
Po zalaniu układu wodą możesz na nim jeździć do jesieni, do uzupełniania ubytków stosuj wodę przegotowaną. Na zimę wodę spuścić i zalać układ właściwym płynem.

Helpful message? + -

Back to top
   
pEndrju
Poziom 10
Poziom 10


Joined: 15 Apr 2009
Posts: 58
Location: Nasielsk

Post#4 03 Apr 2010 20:48helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


to wina uszczelki pod głowicą jest do wymiany,auto odstawic do warsztatu,chyba ze zalewac układ wodą i jeżdzić tak, ale gorzej bedzie jak po kolejnym zagotowani woda dostanie sie do oleju i wtedy koszty naprawy się zwiekszą,wiec czy warto kompinować??

Helpful message? + -

Back to top
   
Kamar75
Poziom 3
Poziom 3


Joined: 11 Nov 2008
Posts: 6
Location: Kraków

Post#5 Post from the author of the topic 03 Apr 2010 21:15   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Witam ponownie. Postaram się zastosować do waszych podpowiedzi panowie i zobaczymy jakie są objawy. Podziękowania za podpowiedź odnośnie tej wody przegotowanej! Jak już ustale mniej wiecej gdzie moze byc przyczyna to wtedy na pewno od razu dam znać tutaj jak to wszystko wygląda. Może wtedy bedzie można cos dokładniej ustalić.

Jeszcze jedno pytanie do Gimaka odnośnie zapowietrzenia się tego układu, czy jeśli po prostu wleje ta wodę i nie odpowietrzę układu, to czy będzie w ogóle możliwe stwierdzenie przyczyn tak jak to opisałeś? Czy jednak powinienem stanowczo odpowietrzyć?
I drugie pytanie, czy bez odpowietrzenia zalewając tą wodą zakładam, że wody nie wywali pod maskę to czy dojadę do serwisu jakieś 3 km? A może lepiej po prostu na hol? I druga opcja - wodę wywali znowu - holować? (wydaje mi się że raczej tak)

Aha, a propos wentylatora, nie wiem nawet czy się włącza :/ Po prostu przez cały czas użytkowania samochodu (rok czasu) nie zwróciłem na to uwagi... Wiem, że to śmieszne, ale umknęło mi to - z tego co mi się jednak wydaje to nie włączył się w trakcie jazdy kiedy wywaliło mi ten płyn (w trakcie tych 3-5 minut jazdy wg wskaźnika temperatury ona nie skoczyła gwałtownie w górę tylko normalnie tak jak zawsze doszła do połowy tak jakby silnik łapał temperaturę normalnie nie przegrzewając się, być może to istotna informacja)

Helpful message? + -

Back to top
   
gimak
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 31 Jul 2008
Posts: 2021
Location: Jastrzębie Zdrój

Post#6 03 Apr 2010 22:54helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Kolego, tak jak napisałem matiza znam tylko z zewnątrz. Nie wiem jaki jest układ przestrzenny układu chłodzenia i czy sam się odpowietrza. Tego czy wody nie wyrzuci tego też nie wiem, bo nie wiem co jest przyczyną, ale nie powinno do tego dojść na wolnych przy próbie o której pisałem. Możesz te próbę (a nawet radzę)wykonać przy zdjętych korkach na zbiorniku wyrównawczym i chłodnicy (jeżeli jest), wtedy nie powinno dojść (cały czas silnik na wolnych obrotach) do gwałtownego wyrzucenia cieczy (jeżeli układ jest samo odpowietrzający się to powinno nastąpić jego odpowietrzenie). Po zalaniu układu i odpaleniu silnika włącz ogrzewanie kabiny, jeżeli będzie dmuchać coraz cieplejsze powietrze, to oznacza działanie małego obiegu i próbę można kontynuować. Jeżeli mały obieg nie działa to próbę trzeba przerwać, żeby nie doprowadzić do przegrzania silnika (prawdopodobnie układ wymaga jednak odpowietrzenia).
Quote:
Aha, a propos wentylatora, nie wiem nawet czy się włącza :/ Po prostu przez cały czas użytkowania samochodu (rok czasu) nie zwróciłem na to uwagi... Wiem, że to śmieszne, ale umknęło mi to - z tego co mi się jednak wydaje to nie włączył się w trakcie jazdy kiedy wywaliło mi ten płyn (w trakcie tych 3-5 minut jazdy wg wskaźnika temperatury ona nie skoczyła gwałtownie w górę tylko normalnie tak jak zawsze doszła do połowy tak jakby silnik łapał temperaturę normalnie nie przegrzewając się, być może to istotna informacja)

Ta informacja jest o tyle istotna, że wygląda na to, że nie doszło do zagotowania (przegrzania) płynu, ale raczej doszło do gwałtownego wzrostu ciśnienia w układzie w wyniku przedmuchu o dużym natężeniu i to się uwidoczni już na początku próby na wolnych obrotach. Chwilę po odpaleniu silnika obieg będzie puchł i woda będzie się wylewać przez niezakręcone korki.
Przypuszczam, że kolega ma raczej małe doświadczenie w tej materii, więc chyba lepiej będzie skorzystać z usług serwisu.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 03 Apr 2010 22:54helpful post - solution   





Back to top
   
steyr
Poziom 11
Poziom 11


Joined: 16 Jul 2008
Posts: 79
Location: wadowice

Post#7 03 Apr 2010 23:02helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


jak dla mnie to albo z kolektora cieknie,albo z pompy,ale z nastawieniem na kolektor[ częsta przypadłość tego modelu],bo piszesz ze masz zachlapana ścianę za silnikiem,układ w matizie sam się odpowietrza,niema dodatkowych odpowietrzników,ale dla pewności na pracującym silniku odkrec korek wyrównawczy,no i co ważne jak reszta pisze możne po prostu go zagotowujesz? jak temp na desce,wchodzi na czerwone pole podczas jazdy?Wentylator w matizie rzadko się włącza,tzn przez to ze ma 2 biegi prędkości obrotowej,wiec miałeś prawa go rzadko słyszeć.

Helpful message? + -

Back to top
   
Kamar75
Poziom 3
Poziom 3


Joined: 11 Nov 2008
Posts: 6
Location: Kraków

Post#8 Post from the author of the topic 04 Apr 2010 15:07   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Dziękuję za odpowiedzi jeszcze raz i jednak odstawię samochód do warsztatu. Myślę, że mógłbym wyrządzić więcej szkód aniżeli to warte.

Jeszcze tylko informacyjnie dodam, że nigdy temperatura na wskaźniku deski rozdzielczej nie podniosła się ponad normę (standardowa temperatura - do połowy skali czy to lato czy zima) więc nie został płyn zagotowany na 100%.

Ostatnie pytanie z mojej strony panowie. Czy jak zaleję wodą układ to mógłbym podjechać samodzielnie do warsztatu oddalonego 3 km? Czy po prostu lepiej będzie jeśli go tam jakoś zaholuje?
Mam po prostu obawy co do tego czy nie wyrządzę większych szkód jadąc samochodem samodzielnie, a z drugiej strony ciężko mi będzie znaleźć pomoc w zaholowaniu autka we wtorek rano i to w zasadzie jedyny powód dla którego zadaję to pytanie.

Tymczasem życzę wam wesołych świąt i spokojnego odpoczynku Smile

ps. za pomoc oczywiście dziękuję - pozdrawiam

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 04 Apr 2010 15:07   





Back to top
   
gimak
Poziom 22
Poziom 22


Joined: 31 Jul 2008
Posts: 2021
Location: Jastrzębie Zdrój

Post#9 04 Apr 2010 18:26   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Quote:
Ostatnie pytanie z mojej strony panowie. Czy jak zaleję wodą układ to mógłbym podjechać samodzielnie do warsztatu oddalonego 3 km? Czy po prostu lepiej będzie jeśli go tam jakoś zaholuje?
Mam po prostu obawy co do tego czy nie wyrządzę większych szkód jadąc samochodem samodzielnie, a z drugiej strony ciężko mi będzie znaleźć pomoc w zaholowaniu autka we wtorek rano i to w zasadzie jedyny powód dla którego zadaję to pytanie.

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Wszystko zależy jaka jest przyczyna tego ambarasu. Jedno jest pewne, jak nie doszło do zagotowania (wg autora i mnie nie doszło) nieszczelność układu musi być duża i powstała nagle. Nieszczelność na zewnątrz o których kolega steyr pisał można spróbować zlokalizować przez dokładne oględziny elemenów zewnętrznych układu i trochę temu pomóc przez wytworzenie nadciśnienia w układzie chłodzenia (sprężone powietrze nie wiem jakimi warunkami dysponuje kolega). W takim przypadku można by defekt usunąć na miejscu.
Natomiast w przypadku przedmuchania uszczelki pod głowicą może dojść do przedostania się wody do układu smarowania bezpośrednio lub przez cylindry (zależy od miejsca przedmuchu), o ile to już nie nastąpiło. Szkoda że kolega nie sprawdził zaraz po zdarzeniu jaki był olej na bagnecie (woda z olejem w czasie pracy silnika tworzy emulsję koloru kawy z mlekiem, która ma tendencję w czasie postoju zanikać). W tym przypadku wg mnie po wymianie uszczelki konieczna jest wymiana oleju.
Jeszcze jedna uwaga nawet w silnikach samo odpowietrzających się do samo odpowietrzenia konieczne jest nagrzanie silnika do otwarcia termostatu.
Ja na podstawie przemyśleń wyłuszczonych w moich postach zaryzykowałbym. Napełniłbym układ wodą i przy otwartych korkach uruchomił silnik. Jeżeli jest duży przedmuch na uszczelce to zaraz po uruchomieniu silnika zacznie przez jeden z otworów wlewowych wyrzucać wodę i w tym przypadku pozostaje holowanie. Jeżeli nie wywala wody to są dwa wyjścia. Jedno, to doprowadziłbym do odpowietrzenia silnika przez nagrzanie na wolnych obrotach do temperatury otwarcia termostatu, po uzupełnieniu wody, zakręciłbym korki i zaraz do warsztatu. Drugie, zaraz zakręciłbym korki i do warsztatu. W czasie jazdy nie męczyłbym silnika wysokimi obrotami oraz obserwowałbym wskazania temperatury silnika, wykorzystywałbym każdą możliwość zatrzymania się i zobaczenia co dzieje się pod maską silnika (może ujawni się źródło wycieku). W przypadku wycieków lub wyrzucania wody przez korek, wyłączyłbym silnik, poczekał aż trochę przestygnie dolałbym wody i tak na raty dojechał do warsztatu. W przypadku zbliżania się wskazania temperatury do normalnego poziomu też bym się zatrzymywał i pozwolił silnikowi trochę ostygnąć oraz zajrzał pod maskę. Oczywiście postępowanie korygowałbym a zależności od sytuacji jak się rozwinie, a to trudno przewidzieć.
To co napisałem, są to tylko przemyślenia jak bym postąpił w takim przypadku, ponieważ w rzeczywistości nie spotkałem się z takim przypadkiem.
Decyzja oczywiście należy do kolegi.
Powodzenia!

Helpful message? + -

Back to top
   
witoj
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 17 Feb 2008
Posts: 1011

Post#10 04 Apr 2010 18:46helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Korek wlewowy został wymieniony? Bo w nim jest odpowietrzanie i uszkodzony nie wypuszcza ciśnienia na zewnątrz wtedy puszcza uszczelnienie na pompie.
Testowo zalej wodą układ i zamiast korka szmatka albo nic i sprawdź.

Helpful message? + -

Back to top
   
stanleym126
Poziom 16
Poziom 16


Joined: 24 Jun 2006
Posts: 281
Location: Siedlce, woj. mazow.

Post#11 05 Apr 2010 09:09helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


W korku zbiorniczka wyrównawczego są dwa zaworki i trzeba sprawdzić czy one działają.
Po to by sprawdzić skąd jest wyciek nie trzeba zalewać przegotowanej wody.Wapń nie zdąży się odłożyć w układzie chłodzenia.

Attachments:

Helpful message? + -

Back to top
   
3fazypradu
Poziom 11
Poziom 11


Joined: 13 Dec 2009
Posts: 60
Location: Gorlice

Post#12 05 Apr 2010 10:09helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Mam matiza i wiem że nawet bez korka nic sie nie dzieje.
Pozatym uciałen już dawno kolektor dolotowy od strony alternatora i zaślepiłem wyjście wody bo tam wiecznie się leje.
Pozatym podgrzewanie przepustnicy też czasami szwankuje.
Musisz zalać do pełna wodą i czekać aż sie włączy wentylator na 1 prędkości .
Oczywiście korek zamknięty, zobaczysz skąd cieknie.

Bez tego ten temat jest bez sensu dalszego pisania.

Helpful message? + -

Back to top
   
Kamar75
Poziom 3
Poziom 3


Joined: 11 Nov 2008
Posts: 6
Location: Kraków

Post#13 Post from the author of the topic 05 Apr 2010 13:20   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Zastosuje się do waszych porad i dam znać jak się sprawy potoczyły.
(dla innych mogą tu być ciekawe informacje na przyszłość)

Helpful message? + -

Back to top
   
Toni_TT
Poziom 2
Poziom 2


Joined: 16 Apr 2010
Posts: 2
Location: Białystok

Post#14 16 Apr 2010 13:36helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Według mnie to jest ewidentnie przeciek z kolektora ssącego.

Odpowiedź znajdziesz w tym wątku: -> matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego

Napisałeś że "wywaliło" płyn i ludzie myślą, że się zagotował. Płyn po porostu popłynął po silniku z nieszczelnego kolektora. Miałem to samo, też się nieźle lało.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 16 Apr 2010 13:36helpful post - solution   





Back to top
   
stan2300
Poziom 14
Poziom 14


Joined: 13 Jun 2009
Posts: 150
Location: gdansk

Post#15 16 Apr 2010 14:46helpful post - solution   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


proponowal bym sprawdzenie termostatu ,przy niesprawnie dzialajacym wentylator sie nie wlaczy gdyz nie ma obiegu ,a narasta cisnienie w bloku silnika wowczas przez cisnienie woda z bloku zostaje wypychana spowrotem do zbiorniczka i po przekroczeniu cis. 1 at wyleci przez zawor nadcisnieniowy,dzieje sie to nie tylko w matizach mialem to w seacie ibiza ,czesto w polonezach i innych autach sie to zdarza rowniez

Helpful message? + -

Back to top
   
Kamar75
Poziom 3
Poziom 3


Joined: 11 Nov 2008
Posts: 6
Location: Kraków

Post#16 Post from the author of the topic 16 Apr 2010 18:54   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Witam panowie Smile

Na szczęście udało mi się samochód zaholować do zakładu mechanicznego i znaleźć przyczynę tej usterki o której pisałem.

Okazało się, że doszło do wycieku płynu chłodzącego z kolektora ssącego (wypryskało cały płyn chłodniczy pod maskę samochodu - dla uściślenia), który znajduje się z tyłu silnika po lewej stronie. Kolektor ssący został wymieniony na inny i awaria całkowicie ustąpiła. Nie ma również żadnego ubytku płynu chłodzącego po tygodniu użytkowania pojazdu.

Usunięcie awarii kosztowało mnie 430 złotych
(robocizna + części - kolektor zregenerowany z innego matiza z identyczną usterką, facet miał już kilka takich usterek kolektorów i ma patent na ich trwałą naprawę, daje gwarancję, że się samo od siebie nie zrypie ponownie)

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i mam nadzieję, że ten temat pomoże też komuś w podobnym kłopocie jak mój.
Pozdrowienia dla wszystkich Smile

Helpful message? + -

Back to top
   
Jacek Grabowski
Poziom 2
Poziom 2


Joined: 20 Jul 2010
Posts: 3
Location: Warszawa

Post#17 29 Aug 2010 20:14   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Witam.
Jak cieknie płyn chłodzący z kolektora ssącego w Matizie, to nie odkręcajcie kolektora, bo to podła robota. Po stwierdzeniu wycieku z kolektora wystarczy wziąć brzeszczot bez ramki i odciąć koniec kolektora zatykający kanał wodny. Po odcięciu odkręcam dwie śruby i wyjmuje kawałek kolektora, który służy mi za wzór do dorobienia dekla z płytki aluminiowej o grubości 10 mm. Smaruję płytkę płynną uszczelką, przykręcam i po kłopocie. Zrobiłem kilka takich cięć i jest to szybka i pewna naprawa.
Pozdrawiam.

Helpful message? + -

Back to top
   
Kamar75
Poziom 3
Poziom 3


Joined: 11 Nov 2008
Posts: 6
Location: Kraków

Post#18 Post from the author of the topic 21 May 2011 19:42   

Re: Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę


Temat do zamknięcia. Uwalony kolektor ssący.

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Auto Mechanics -> Daewoo Matiz 800, wywaliło cały płyn chłodzący pod maskę
Page 1 of 1
Similar topics
Rover 75 2.0 v6 LPG - Wywaliło cały płyn chłodniczy (1)
Tryska płyn chłodzący tylko na ssaniu, tico-matiz (3)
Daewoo Matiz 800 friend 2002 - brak swiateł (8)
Daewoo matiz - daewoo matiz 2002r nie odpala (35)
znika płyn chłodzący i olej... (13)
Znikający płyn chłodzący. Clio I (25)
Atego 1223 - Płyn chłodzący (5)
Jak zmienić płyn chłodzący v VWII (7)
astra 1,7dti - znikający płyn chłodzący (26)
Audi A3 - gdzie znika płyn chłodzący ? (28)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.079 seconds

elektroda.pl topic RSS feed