FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Jaki nadajnik radiowy?

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Stationary Security -> Jaki nadajnik radiowy?
Author
Poziom 5
Poziom 5

Post#1 Post from the author of the topic 14 Aug 2004 20:31   

Jaki nadajnik radiowy?

Witam,
Mam zainstalowane sześć systemów alarmowych (obiekt połączonych sześciu domków) na centralach SATEL CA-10. Wszystkie systemy są połączone szeregowo do jednej z central, z której ma być wysyłany sygnał do nadajnika. Jaki można zainstalować nadajnik, jak wygląda sprawa "podłączenia" przez firmę ochroniarską? Jestem laikem jeśli chodzi o monitoring radiowy, więc proszę także o podstawowe informacje.
Z góry wielkie dzieki.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 14 Aug 2004 20:31   

Back to top

elektryk
Poziom 26
Poziom 26

Post#2 14 Aug 2004 20:50   

Re: Jaki nadajnik radiowy?

Sprawa wygląda tak że to firma ochroniarska dyktuje konkretne rozwiązanie technicze a także bardzo często dostarcza własny sprzęt (nadajnik).
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 14 Aug 2004 20:50   

Back to top

kafelan
Poziom 12
Poziom 12

Post#3 16 Aug 2004 03:39   

Nie bardzo rozumię połączenie sześciu szeregowo central CA10 (co to za hybryda ?).Jeżeli chodzi o monitoring to firma ochraniarska podłącza nadajnik do monitoringu najczęściej modół z telefonem komórkowym,lub linią telefoniczną.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 16 Aug 2004 03:39   

Back to top

Paweł P.
Poziom 3
Poziom 3

Post#4 18 Aug 2004 15:03   

Myślę, ze rzadna firma nie zgodzi się na połączenie szeregowe, oni muszą wiedzieć, w którym domu jest alarm! Typowe nadajniki radiowe mają 8 kanałów, wiec wystarczy, tyle, ze nie bedzie rozrożnienia czy z danego domu przychodzi alarm wlamaniowy czy napadowy, więc penie i tak zaproponują więcej nadajnikow, chyba, zę się poląszczą na nowych klientów nie zapeniając im dobreago zabezpiecznenia...
Back to top

wowko