| Author |
mkupiec Poziom 5

|
14 Aug 2004 20:31 Jaki nadajnik radiowy? |
|
|
|
Witam,
Mam zainstalowane sześć systemów alarmowych (obiekt połączonych sześciu domków) na centralach SATEL CA-10. Wszystkie systemy są połączone szeregowo do jednej z central, z której ma być wysyłany sygnał do nadajnika. Jaki można zainstalować nadajnik, jak wygląda sprawa "podłączenia" przez firmę ochroniarską? Jestem laikem jeśli chodzi o monitoring radiowy, więc proszę także o podstawowe informacje.
Z góry wielkie dzieki.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
14 Aug 2004 20:31 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
elektryk Poziom 26

|
14 Aug 2004 20:50 Re: Jaki nadajnik radiowy? |
|
|
|
Sprawa wygląda tak że to firma ochroniarska dyktuje konkretne rozwiązanie technicze a także bardzo często dostarcza własny sprzęt (nadajnik).
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
14 Aug 2004 20:50 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
kafelan Poziom 12

Joined: 20 Jun 2003 Posts: 108 Location: Głubczyce/Opolskie
|
16 Aug 2004 03:39 Re: Jaki nadajnik radiowy? |
|
|
|
Nie bardzo rozumię połączenie sześciu szeregowo central CA10 (co to za hybryda ?).Jeżeli chodzi o monitoring to firma ochraniarska podłącza nadajnik do monitoringu najczęściej modół z telefonem komórkowym,lub linią telefoniczną.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
16 Aug 2004 03:39 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Paweł P. Poziom 3

|
18 Aug 2004 15:03 Re: Jaki nadajnik radiowy? |
|
|
|
Myślę, ze rzadna firma nie zgodzi się na połączenie szeregowe, oni muszą wiedzieć, w którym domu jest alarm! Typowe nadajniki radiowe mają 8 kanałów, wiec wystarczy, tyle, ze nie bedzie rozrożnienia czy z danego domu przychodzi alarm wlamaniowy czy napadowy, więc penie i tak zaproponują więcej nadajnikow, chyba, zę się poląszczą na nowych klientów nie zapeniając im dobreago zabezpiecznenia...
|
|
| Back to top |
|
 |
wowko Poziom 3

|
18 Aug 2004 23:32 Re: Jaki nadajnik radiowy? |
|
|
|