Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 15 Kwi 2010 17:18
    bommer
    Poziom 15  

    Witam
    Mój problem polega na tym, że mam w/w autko i jest elektrozawór(w komorze silnika po prawej stronie przy nadkolu) do którego są podłączone trzy wężyki ciśnieniowe. Jedna sprawa to nie wiem czy nie są one pomieszane a druga sprawa jeden wężyk prowadzi do aparatu zapłonowego do którego przymocowany jest prawdopodobnie regulator pneumatyczny i podczas prostej próby dmuchania przez ten wężyk do tego regulatora przy aparacie powietrze leci w jedną i w drugą stronę bez oporów. Czy tak ma być?
    Właściwie jeśli ktoś z was dysponuje jakimś prostym schematem który wężyk gdzie bardzo bym był wdzięczny. Dodam że silnik jest na wtrysku mono jetronic.

  • Pomocny post
    #2 31 Maj 2010 22:03
    Pieraś
    Poziom 10  

    hej, u mnie w TU1M jeden idzie z boku tego plaskiego plastiku (polaczenie wtrysku z filtrem powietrza) do wlotu powietrza tam gdzie otwiera doplyw cieplego, a drugi wraca do tej plaskiej puchy ale od dolu patrzac blizej modulut wtryskowego ... laczy sie z takim inny przewodem ktory idzie w dol


    Co do oporow itp to nie mam zielonego pojecia co i jak

  • Pomocny post
    #3 01 Cze 2010 00:17
    coperfild
    Poziom 30  

    witam . przyspieszacz zapłonu powinien być szczelny do wymiany.

  • #4 01 Cze 2010 09:35
    bommer
    Poziom 15  

    Dziękuję wam za pomoc. Faktycznie się poprawiło ale i tak musiałem wszystkie wężyki powymieniać bo poprzedni właściciel porobił takie patenty że nawet mi jako sztukmistrzowi :D się nie śniło.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty