Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 21 Kwi 2010 00:22
    mb3
    Poziom 18  

    Witam.
    Poszukuję manuala jak zamontować poprawnie pompowtryskiwacze.
    Wiem, że jest odpowiednia procedura, ale niestety nie mogę jej znaleźć.
    Czy istnieje np. możliwość aby zamontować pompki w głowicy, która jest zdjęta? (głowica po planowaniu).

  • #3 21 Kwi 2010 07:42
    mb3
    Poziom 18  

    "po zamontowaniu dźwigni i wyjęciu papieru z kanałów przychodzi czas na regulacje skoku pompowtryskiwacza :twisted: :twisted: :twisted: . Każdy pompowtryskiwacz regulujemy indywidualnie w/g specjalnej procedury. "

    Co to za procedura ??

  • Pomocny post
    #4 21 Kwi 2010 07:47
    kris81orzesze
    Poziom 17  

    odnośnie prawidłowych wymiarów osadzenia pompowtryskiwaczy względem głowicy, napisz jakie masz oznaczenie silnika.

  • #5 21 Kwi 2010 12:22
    mb3
    Poziom 18  

    1.4 TDI 55KW, oznaczenie silnika AMF.

  • Pomocny post
    #6 21 Kwi 2010 14:27
    kris81orzesze
    Poziom 17  

    pożycz sobie suwmiarkę z zakresem min 400min i standardowy czujnik zegarowy,chyba że masz to spoko.
    Napiszę ci wieczorem dokładnie co i jak.

  • #7 21 Kwi 2010 14:58
    mb3
    Poziom 18  

    Wszystko to mam, nie znam tylko procedury dokładnie :)

  • #9 21 Kwi 2010 21:02
    mb3
    Poziom 18  

    Wszystkie podzespoły wymienione w manualu już zamówiłem wcześniej w serwisie. Wszystko powinno być, więc OK. Mam jeszcze jedną prośbę masz takie materiały dotyczące montażu głowicy (jestem po planowaniu) oraz rozrządu (blokady zakupiłem) ??

    PS Z manuala wynika, że dla silnika AMF (trzycylindrowego), nie potrzeba aż tak długiej suwmiarki, bo najwyższa wartość to 245mm

  • Pomocny post
    #10 21 Kwi 2010 23:36
    kris81orzesze
    Poziom 17  

    tam mam coś takiego jak znajdę chwilę to wrzucę

    Dodano po 1 [godziny] 38 [minuty]:

    Tu masz montaż paska i sposób dokręcenia głowicy.
    etap 1- 40Nm
    etap 2- 60Nm
    etap 3- 90 stopni
    etap 4- 90 stopni

    Silnik TDI - montaż pompowtryskiwaczy

  • #11 22 Kwi 2010 00:36
    mb3
    Poziom 18  

    Dane pochodzą z ELSY czy z innego źródła ??

  • #12 22 Kwi 2010 07:48
    kris81orzesze
    Poziom 17  

    W ELSIE też powinny być takie dokładne instrukcje. Nie wiem bo ja mam inne zródło.

  • #13 22 Kwi 2010 09:51
    mb3
    Poziom 18  

    OK, w takim razie bardzo dziękuję za informację.
    Mam jeszcze jedno ostatnie pytanie, czy jeśli na rysunku koło pasowe na wałku mam ze strony prawej, a w rzeczywistości stojąc na przeciw maski mam je po lewej stronie to powinienem odwrócić kolejność przykręcania śrub czy mogę kręcić niezależnie od tego tak jak jest na rysunku ?

  • #14 22 Kwi 2010 14:28
    kris81orzesze
    Poziom 17  

    regułą jest , że dokręca się od środka głowicy do zewnątrz,zrób tak jak na rysunku i będzie dobrze. Ważne jest żebyś wymienił śruby na nowe i dokładnie wydmuchał olej i pozostałości płynu chłodniczego z otworów.

  • #16 22 Kwi 2010 22:13
    kris81orzesze
    Poziom 17  

    nie musi być koniecznie smar miedziany, ale ważne żeby śruby były nasmarowane.

  • #17 23 Kwi 2010 02:16
    mb3
    Poziom 18  

    OK, w takim razie wszystko zostanie właśnie tak wykonane. Bardzo dziękuję za wszystkie dane, były mi one niezbędne do prawidłowego montażu.

  • #18 18 Cze 2010 23:18
    Grzegorz1600
    Poziom 8  

    Witam
    Szanowni szukam procedury montażu pompowtryskiwaczy do silnika VW 2.0 TDI symbol BKP. Pompowtryskiwacz o symbolu 03G130073D. Jeśli ktoś mógłby pomóc będę zobowiązany. Pozdrowienia Grzegorz

  • #20 19 Cze 2010 23:28
    Grzegorz1600
    Poziom 8  

    dziękuje za link. Znalazłem go już jakiś czas temu - interesują mnie szczegółowe informacje jakie są odległości do pompowtryskiwaczy od bloku głowicy. czy ma ktoś dane serwisowe ? niestety do tej pory nie udało mi się tych danych. Kupiłem nawet oryginalną niemiecką książkę dedykowaną dla B6 - ale niestety to strata pieniędzy. żadnych konkretów poza poradami jak odkręcić zderzak :-) pozdrowenia Grzegorz

  • #21 29 Cze 2010 23:06
    Grzegorz1600
    Poziom 8  

    Witam ponownie
    Po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się że pompowtryski w silniku passat BKP są mocowane za pomocą 2 śrub (odpada regulacja). Wymieniłem 4 pompki, listwę elektryczną i świece żarowe przy okazji. VAG nie zwraca już błędów przerw w obwodzie pompek ani zwarcia na świecach. Mam pytanie - przy regulacji popmpowtryskiwaczy obróciłem wał korbowy w kierunku obrotów silnika, az czujnik zegarowy znalazł się w najniższy punkcie - po dokręceniu popychacza czy cofnąć śrubę regulacyjną o 180 st czy 225 st ?

  • #22 29 Cze 2010 23:55
    mb3
    Poziom 18  

    Koleś który regenerował mi pompki kazał cofnąć o 225stopni.

  • #23 08 Lip 2010 19:14
    Grzegorz1600
    Poziom 8  

    Cześć - jestem w desperacji :-) ale nie dam za wygraną :-)
    potrzebuję porady
    - wymienione 4 pompki nowe
    - wymienione świece żarowe nowe
    - wymieniona listwa elektryczna pompek nowa
    - regulacja pompek wskaźnikiem zegarowym zgodnie ze sztuką :-)

    po poskładaniu silnik pracuje ale nierówno i kopci
    potrzebuję porady kogoś doświadczonego - jakie mogą być możliwe przyczyny?
    VAG nie zwraca żadnych błędów - procedura kontroli pompowtryskiwaczy dla silników 2.0 TDI - wykonuje się bez problemów.
    Panowie - jeśli macie dostęp do wartości mierzonych dla poszczególnych kanałów będę zobowiązany za podzielenie się wiedzą

    silnik BKP 140 KM Passat B6
    pozdrowienia
    Grzegorz

  • #25 09 Lip 2010 01:02
    Grzegorz1600
    Poziom 8  

    dziękuje bardzo za pomoc

  • #26 10 Sie 2010 11:09
    pie_cia
    Poziom 2  

    Czy dostanę podobne manuale do silnika 1,9 TDi AJM 115KM. Chodzi mi o ustawienia pompowtryskiwaczy oraz paska rozrządu.

    Z góry dziękuję

  • #28 19 Lis 2010 14:46
    Nussi
    Poziom 15  

    Czy dostanę podobne manuale do silnika 2.0 TDi bgw 136KM - Passat B5 FL DPF styczeń 2005. Chodzi mi o ustawienia pompowtryskiwaczy, likwidację luzów oraz paska rozrządu. Jestem po remoncie głowicy i dawki korekty wtrysku na 1-ym i 2-im cylindrze mam prawie +-2.0. 3-ci i 4ty culinder mieści się w granicach -0.5 do +0.5. Przed remontem wszystkie cylindry miały tak jak teraz na 3cim i 4tym. Miałem wydmuchaną uszczelkę od strony kolektora wydechowego przy przebiegu 182000km.

    Z góry dziękuję

  • #29 19 Lis 2010 18:45
    kris81orzesze
    Poziom 17  

    Ogólna zasada montażu jest taka sama jak w 1.9 tdi, a wymiry to;
    4- 64,8 do 66,4 mm
    3- 152,8 do 154,4 mm
    2- 244,2 do 245,8 mm
    1- 332,2 do 333,8 mm

  • #30 19 Gru 2010 22:10
    NeogŁ
    Poziom 1  

    Czy dostanę podobne manuale do silnika 1.9 TDi atd 101KM - Skoda Fabia 2004r. po liftingu czyli 2004-2007. Chodzi mi o ustawienia pompowtryskiwaczy. Mam obecnie pompki BQ ale się wysypały chcę zamontować AL. Bardzo dziekuje za pomoc. Pozdrawiam.

    Dodano po 2 [godziny] 33 [minuty]:

    Bardzo proszę o pomoc. !

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty