Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 03 Maj 2010 14:28
    neo_mx
    Poziom 14  

    Witam.
    Przybliżę trochę temat. Oddałem do regeneracji turbinke(puszczała okropnie olej na wydech i dolot) wstawiłem odpaliłem,silnik się zagrzał to w drogę.Najpierw spokojnie, rewelacji nie było, dałem gaz do końca przez sekundę poczułem ciąg i zwolnił. Raptem sam wszedł na obroty i zgasł, hol do garażu. Zerknęłem na rozrząd pompa względem miejsca blokady przesunięta o 180* założyłem blokadę na rozrząd, wał na znak, poprawiłem pompę i auto nie pali. Opadłem z sił co może tu być za przyczyna.
    Help:cry:

  • #2 03 Maj 2010 14:43
    Ambulans
    Poziom 20  

    Czy tylko pompa była przestawiona?

  • #3 03 Maj 2010 14:45
    neo_mx
    Poziom 14  

    Tak, tylko pompa. Wał względem wałka rozrządu ok.

  • #4 03 Maj 2010 14:56
    tatra-mario
    Poziom 9  

    A na pewno krzywki na wałku rozrządu na pierwszym cylindrze są w pozycji w górę? Inaczej jakoś nie obczajam co by o 180o się obrócić mogło.

  • #5 03 Maj 2010 15:41
    neo_mx
    Poziom 14  

    A ja już wiem co się wysrało.Zniszczona druga krzywka na drugim cylindrze i rozwalona szklanka reszta zaworu pewnie też.A ten rozrząd to cały rozjechany. Kiedyś jak jechałem z górki na biegu to samochód zgasł a to że była to wioska to podholowali mnie do mechanika i rozrząd się przestawił,ustawił skasował 230PLN i odpalać odpalał ale ciężej chodził, pomyślałem że może to takie przyzwyczajenie do wcześniejszej pracy silnika.Jeździłem spokojnie i teraz ostatnio jak dostał po picy to wyszło to co uszkodziło się wcześniej...Także na razie stoję w miejscu.


    Golf IV 1.9TDI 90KM ALH przestawiony rozrząd

    Golf IV 1.9TDI 90KM ALH przestawiony rozrząd

  • #6 03 Maj 2010 16:18
    janusz2008
    Poziom 33  

    Oj! i pewnie silnik będzie potrzebny?.

  • #7 03 Maj 2010 17:32
    neo_mx
    Poziom 14  

    janusz2008 napisał:
    Oj! i pewnie silnik będzie potrzebny?.


    To jakaś docinka
    :?::?::D
    Zmienię wałek sprawdzę zawory, złoże i będę jeździł.

  • #8 03 Maj 2010 19:13
    carrot
    Moderator Samochody

    Zaworu nie ma, szklanki nie ma, wałka nie ma, głowicy nie ma
    Jest to sens naprawiać ?

  • #9 03 Maj 2010 19:23
    robokop
    Moderator Samochody

    carrot napisał:
    Zaworu nie ma, szklanki nie ma, wałka nie ma, głowicy nie ma
    Jest to sens naprawiać ?

    Silnik i owszem, jeśli nie zmasakrowało dołu, to głowica po regeneracji kosztuje ok 800 zł, plus 100 dobra uszczelka. A to co na zdjęciach, to chyba już tylko do punktu skupu.

  • #10 03 Maj 2010 19:46
    neo_mx
    Poziom 14  

    Racja...Jak pech to pech:(

  • #11 04 Maj 2010 21:13
    neo_mx
    Poziom 14  

    Jednak nie jest tak źle, dół cały zero śladu kolizji, szukam czapki:). Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty