X

wymiana wahaczy przód - peugeot 206 99r 1.6 90km

04 May 2010 20:16 HEhetman83
  • #1 04 May 2010 20:16
    hetman83
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam, przejrzałem wiele tematow na temat wymiany wahaczy ale nie znalazlem odpowiedzi co do tego co zaraz napisze.
    dodam ze moje wahacze a dokladnie gumy wyglądaja tak To view the material on this forum you must be logged in.
    czyli masakra;/
    kumpel zakupil mi takie cos To view the material on this forum you must be logged in.
    za 240zł z 30% znizką. to jest Deckermann,
    1. co sadzicie o tej firmie? bo ktos pisal w jednym temacie ze nie mogl wlozyc sruby w tuleje w tych wahaczach.

    Wlasnie po niedzieli mam zamiar je wymienic z kumplem, on robi u mechanika i ma pojecie, ja tez mam ale mniejsze
    Oponki tez zmieniam bo narazie jezdze na zimówkach a na jednej przedniej mam ostrego guza i wali mi gdy jade i wogole samochod pływa taki dziwnie, kierownica drga jakby miala padaczke,
    2 czy to wina wahaczy czy moze cos innego?a mzoe opona tak sobie guza wyrobila przez te wyrobione wahacze;/?
    3. aha jeszcze jedno, czy warto zalozyc nowe sruby do tych tulei w wahaczach? bo slyszalem ze tak ze lepiej nowe i po wymianie zrobic zbieżność.

    Proszę o pomoc w powyższych pytaniach, bede wdzięczny

    Dodano po 37 [sekundy]:

    Witam ponownie, w czwartek zakladam nowe oponki wiec te bicie kierownicy mam nadzieje zniknie, a w piatek prawdopodobnie wezme sie za wymiane wahaczy, chcialbym dostać kilka porad bo czytalem juz o tym ale chce wiedziec jeszcze wiecej
    Wiadomo, że najpierw odkreca sie sruby przy tulejach a na koniec wybija sworzen.
    1. lepiej robic to na kanale i lekko podniesc auto na lewarku czy bez lewarka?
    2. czytalem cos zeby uwazaz na oś zeby nie wypadła z prawej strony, zeby ja od piasty odkrecic, bo niby olej ze skrzyni moze wylecieć, czy to prawda?
    3. użyc tych samych srub przy tulejach czy zalozyc nowe? jedni mowią ze lepiej stare a inni ze lepiej nowe
    4. dociągac sruby na opuszczonym samochodzie czy moze byc podlewarowany?
  • #2 09 May 2010 21:54
    hetman83
    Level 11  
    Topic author Helpful post? (0)
    a więc wymieniłem dzis z kumplem....zebym wiedzial ze tyle jebania bedzie to bym oddal do mechaniora ale zawsze cos $$ zostalo w kieszeni
    ogolnie strone od kierowcy byla ok z tym ze na moment ośka nam wypadla jak wkladalismy sworzen ale troszke oleju pocieklo i zaraz ja wlozylismy szybko, ale drugi wahacz od pasazera to porazka, wycentrowanie otworow zajelo nam mnostwo czasu a jeszcze wiecej wlozenie sworznia ;/// naginalem wahacz na max w dol a i tak brakowalo z 2cm zeby go wlozyc w dziure jakos sie udalo, ośka po tej stronie sklada sie z dwoch czesci i na tym przegubie wlasnie nawet nam sie rozpieła ale jakos kumpel wepchal to i bylo ok, wczesniej odkrecilismy oske sruba 30 albo 32, bylo mnostwo pieprzenia ztym ale w koncu sie udalo, lekko guma na sworzniu sie przetarla ale to wypelnie niedlugo specjalnym srodkiem zeby tam sie nic nie dostalo.
    wszystko zajelo nam z 5h.
    Ps. ktos pisal ze mial wahacze deckermanna i nie pasowaly sruby do tych otworow, otoz mowie ze mam teraz takie wlasnie wahacze i otwory sa ok

    Moderated By manta

    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

    Kosz.

    Całość do zrobienia w godzinę.

  • #3 14 May 2013 00:10
    arturartur24
    Level 12  
    Helpful post? (+1)
    Ja w ogóle nie odkręcałem półosi , poza tym sworznie wyciągałem na opuszczonym samochodzie ewentualnie delikatnie w górę , sworzeń wyciąga się w dół więc jak uniesiemy auto to nam opada cała zwrotnica i już za bardzo do dołu nie ma jak dogiąć wahacza bo już jest w dole , montaż w odwrotnej kolejności
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products