X

Piekarnik EBP 8652 Amica nie działa wyświetlacz pokazuje

09 May 2010 00:31 MImilerek
  • #1 09 May 2010 00:31
    milerek
    Level 7  
    Helpful post? (+2)
    Witam i proszę o pomoc.
    W moim piekarniku są identyczne objawy jak w poście które znalazłem w archiwum http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1264618.html.. Od razu powiem że przełącznik pozycyjny sprawdziłem i jest dobry. Muszę od razu powiedzieć że jestem laikiem w tych tematach. Tyle co wymienić daną część to sobie poradzę ale nie mam zielonego pojęcia którą część mam wymienić.
  • #2 10 May 2010 12:25
    telmut
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    czy zegar wyświetla informację Serwis 1 lub Serwis 2 ?
    Potrzebuję więcej informacji
  • #3 10 May 2010 17:52
    milerek
    Level 7  
    Topic author Helpful post? (0)
    Zegar wyświetla normalnie godzinę. Po przekręceniu lewego pokrętła świeci się lewe pokrętło prawe pokrętło się nie świeci. Jak kręcę prawym pokrętłem na wyświetlaczy pokazują się kolejne funkcje jak by było wszystko OK, tylko pokrętło się nie świeci a powinno. Ale w piekarniku cisza kompletnie nic, nawet światło nie świeci się w środku. Jak wypiąłem niebieski przewód z zegara co przychodzi z lewego pokrętła i połączyłem z tym drugim niebieskim co też wchodzi do zegara tylko z prawego pokrętła to zaczęło świecić światło i zaczął chodzić wentylator, czy grzałki grzeją to nie wiem bo nie czekałem tak długo.
    Pozdrawiam. I dzięki za chęć pomocy.
  • #4 11 May 2010 07:33
    telmut
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    Na początek proszę wyłączyc wtyczkę na kilka minut . Po chwili od początku ustawiamy programator zgodnie z instrukcją.
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=8061511#8061511
    Jeżeli to nie zadziała to niestety - programator do wymiany
  • #5 12 May 2010 15:28
    milerek
    Level 7  
    Niestety, nie pomogło. Może wiesz gdzie tanio dostanę taki programator i może znasz jego symbol? Z góry dziekuje. Pozdrawiam.
  • #6 13 May 2010 07:22