Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 4 1.9tdi wpadający hamulec na odpalonym silniku

wariacik0987 16 Maj 2010 12:19 8871 15
  • #1 16 Maj 2010 12:19
    wariacik0987
    Poziom 2  

    Problem polega na tym, że na zgaszonym zapłonie pedał jest ok a na odpalonym silniku powolutku wpada w podłogę zero wycieków, stało się to po wymianie przednich klocków.
    Hamulce odpowietrzałem kilkakrotnie na zgaszonym i odpalonym silniku.
    Czyżby pompa hamulca mogła się naruszyć po wymianie i cofnięciu tłoczka?
    Dla mnie jest trochę dziwne bo nigdy nie spotkałem się z problemem tego typu po wymianie.
    Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to był bym wdzięczny.

  • #2 26 Maj 2010 12:38
    archer80
    Poziom 2  

    masz ABS? - zapowietrzyłeś pompę. trudna sprawa, jest trochę zabawy ale da się zrobić. małe szanse są aby układ odpowietrzyć tradycyjnie. należy podpiąć VAG i odpowietrzyć pompę ABS a później tradycyjnie i tak nieraz trzeba kilka razy aż do skutku. pierwsze odpowietrzenie pompy VAGiem da skutek.

  • #3 29 Lis 2010 16:06
    piotrek20060
    Poziom 8  

    Odświeżam temat.
    Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę....
    Co z tym da się zrobić???

  • #4 29 Lis 2010 16:14
    przem27
    Poziom 29  

    A ja śmiem twierdzić że przed wymianą pedał też "leciał w podłogę" zanim pompa zrobi swoje to chwila zejdzie więc to naturalne zjawisko.
    pozdr

  • #5 29 Lis 2010 17:39
    llitwin
    Poziom 9  

    nie bedziesz musial wymienic serwa.

  • #6 02 Cze 2013 13:44
    2194341
    Usunięty  
  • #7 02 Cze 2013 14:01
    piotrusek29
    Poziom 14  

    Skoro pedał powoli opada to może pompa hamulcowa delikatnie przepuszcza. Na zapalonym silniku serwo wspomaga nacisk nogi, pompa trochę przepuszcza a pedał opada. Samo wciśnięcie tłoczka jeżeli nie było wycieków płynu nie powinno zapowietrzyć pompy.

  • #8 02 Cze 2013 15:26
    jacek074
    Poziom 24  

    Z silnikiem diesla to normalne,jeżeli skuteczność hamulców prawidlowa to nic z tym nie rób.

  • #9 02 Cze 2013 20:18
    2194341
    Usunięty  
  • #10 02 Cze 2013 22:15
    qwertyuiop1000
    Poziom 24  

    Podobnie mam w VW golfie V 1,9Tdi i ten sam problem ,odpowiedczany na wszystkie sposoby ale pedał schodzi na postoju do zera :idea: ,przy ostrej jezdzie i ostrym hamowaniu skuteczność działania hamulców jest normalna ,działanie ABS poprawne ,tylko pozostaje to dziwne uczucie ,że pedał szybko ucieka :!: :D ,
    zamierzam jeszcze sprawdzić skuteczność hamulców na hamowni :idea:

  • #11 03 Cze 2013 08:14
    benyy1
    Poziom 17  

    Wciskacie tłoczki cały syf z zacisków wpompujecie do modulatora a potem cuda się dzieją. Przy wciskaniu tłoczków należy wcisnąć pedał hamulca popuścić odpowietrznik i dopiero wciskać tłoczek i wtedy nie będzie ze pedał leci czy takie tam.

  • #12 07 Cze 2013 18:23
    2194341
    Usunięty  
  • #13 07 Cze 2013 19:55
    jerry1960
    Poziom 33  

    Zmierz grubość tarczy oraz klocków, czy są takie jak podaje producent. Klocki nie stają bokiem w prowadnicach.

  • #14 08 Cze 2013 00:19
    turpik5
    Poziom 18  

    Ja bym powiedział że pompa hamulcowa do wymiany ewentualnie regeneracji w środku przepuszcza na uszczelnieniach i pedał wpada do środka mimo że auto hamuje i układ nie jest zapowietrzony. Podczas regeneracji trzeba zwrócić uwagę czy powierzchnia po której porusza się tłoczek nie jest skorodowana bo uszczelnienia nawet jak są dobre to jak powierzchnia jest chropowata to i tak będzie przepuszczać.

  • #15 08 Cze 2013 23:34
    2194341
    Usunięty  
  • #16 09 Cze 2013 00:42
    nodzy
    Poziom 18  

    Grzesiek794239 napisał:
    ale to się stało po tym jak uciekł płyn pod jedną z uszczelek przy zacisku z tyłu.

    Z której uszczelki przy zacisku poszedł płyn ?
    A jak jest włączony silnik i szybko po pompujecie kilka razy to pedał twardnieje czy taki sam?, jak twardnieje to zapowietrzony układ nadal.
    Może spróbujcie maszynką do odpowietrzania na włączonym silniku taką jak do wysprzęglików hydraulicznych sprzęgła się stosuje ,powoli i długo pompować aż z litr bez bąbli poleci, każde koło .pozdrawiam

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME