Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 16 Maj 2010 12:19
    wariacik0987
    Poziom 2  

    Problem polega na tym, że na zgaszonym zapłonie pedał jest ok a na odpalonym silniku powolutku wpada w podłogę zero wycieków, stało się to po wymianie przednich klocków.
    Hamulce odpowietrzałem kilkakrotnie na zgaszonym i odpalonym silniku.
    Czyżby pompa hamulca mogła się naruszyć po wymianie i cofnięciu tłoczka?
    Dla mnie jest trochę dziwne bo nigdy nie spotkałem się z problemem tego typu po wymianie.
    Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to był bym wdzięczny.

  • #2 26 Maj 2010 12:38
    archer80
    Poziom 2  

    masz ABS? - zapowietrzyłeś pompę. trudna sprawa, jest trochę zabawy ale da się zrobić. małe szanse są aby układ odpowietrzyć tradycyjnie. należy podpiąć VAG i odpowietrzyć pompę ABS a później tradycyjnie i tak nieraz trzeba kilka razy aż do skutku. pierwsze odpowietrzenie pompy VAGiem da skutek.

  • #3 29 Lis 2010 16:06
    piotrek20060
    Poziom 2  

    Odświeżam temat.
    Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę....
    Co z tym da się zrobić???

  • #4 29 Lis 2010 16:14
    przem27
    Poziom 29  

    A ja śmiem twierdzić że przed wymianą pedał też "leciał w podłogę" zanim pompa zrobi swoje to chwila zejdzie więc to naturalne zjawisko.
    pozdr

  • #5 29 Lis 2010 17:39
    llitwin
    Poziom 9  

    nie bedziesz musial wymienic serwa.

  • #6 02 Cze 2013 13:44
    Grzesiek794239
    Poziom 20  

    Witam
    Mam dosłownie ten sam problem, hamulce odpowietrzane Vagiem i tradycyjnie kilka razy. Na zgaszonym samochodzie hamulec sie napompuje i jest twardy. Gdy sie zapali robi się niby twardy ale i tak w końcu wpada w podłoge. Dodam że dawniej hamulec był o wiele bardziej wrażliwy na pedał. Nigdzie nie ma wycieków. Czy istniej na pompie ABS jakaś śruba do odpowietrzenia pompy, bo to odpowietrzanie vagiem to chyba nic nie daje. Chyba że pompę należy odpowietrzać przy popuszczonych odpowietrznikach przy wszystkich kołach?

  • #7 02 Cze 2013 14:01
    piotrusek29
    Poziom 14  

    Skoro pedał powoli opada to może pompa hamulcowa delikatnie przepuszcza. Na zapalonym silniku serwo wspomaga nacisk nogi, pompa trochę przepuszcza a pedał opada. Samo wciśnięcie tłoczka jeżeli nie było wycieków płynu nie powinno zapowietrzyć pompy.

  • #8 02 Cze 2013 15:26
    jacek074
    Poziom 22  

    Z silnikiem diesla to normalne,jeżeli skuteczność hamulców prawidlowa to nic z tym nie rób.

  • #9 02 Cze 2013 20:18
    Grzesiek794239
    Poziom 20  

    Raz poszła uszczelka przy jednym z tylnich zacisków i poszedł płyn, po odpowietrzeniu już nie było takich hamulców jak na początku po lekkim położeniu nogi były ja brzytwy :( a dodam ze na zgaszonym silniku mogę z całej siły naciskać i nie spadnie, jak odpalę nawet jak pod pompuje to w końcu spadnie.

  • #10 02 Cze 2013 22:15
    qwertyuiop1000
    Poziom 24  

    Podobnie mam w VW golfie V 1,9Tdi i ten sam problem ,odpowiedczany na wszystkie sposoby ale pedał schodzi na postoju do zera :idea: ,przy ostrej jezdzie i ostrym hamowaniu skuteczność działania hamulców jest normalna ,działanie ABS poprawne ,tylko pozostaje to dziwne uczucie ,że pedał szybko ucieka :!: :D ,
    zamierzam jeszcze sprawdzić skuteczność hamulców na hamowni :idea:

  • #11 03 Cze 2013 08:14
    benyy1
    Poziom 17  

    Wciskacie tłoczki cały syf z zacisków wpompujecie do modulatora a potem cuda się dzieją. Przy wciskaniu tłoczków należy wcisnąć pedał hamulca popuścić odpowietrznik i dopiero wciskać tłoczek i wtedy nie będzie ze pedał leci czy takie tam.

  • #12 07 Cze 2013 18:23
    Grzesiek794239
    Poziom 20  

    benyy1 napisał:
    Wciskacie tłoczki cały syf z zacisków wpompujecie do modulatora a potem cuda się dzieją. Przy wciskaniu tłoczków należy wcisnąć pedał hamulca popuścić odpowietrznik i dopiero wciskać tłoczek i wtedy nie będzie ze pedał leci czy takie tam.


    Jak syf?? Przecież dobrze odpowietrzam, pompuje pedałem hamulca, nastpnie trzymam mocno jak bd twardy z całej siły, popuszczam odpowietrznik znowu az w wężyku od odpowietrznika nie będzie bąbli..

  • #13 07 Cze 2013 19:55
    jerry1960
    Poziom 32  

    Zmierz grubość tarczy oraz klocków, czy są takie jak podaje producent. Klocki nie stają bokiem w prowadnicach.

  • #14 08 Cze 2013 00:19
    turpik5
    Poziom 18  

    Ja bym powiedział że pompa hamulcowa do wymiany ewentualnie regeneracji w środku przepuszcza na uszczelnieniach i pedał wpada do środka mimo że auto hamuje i układ nie jest zapowietrzony. Podczas regeneracji trzeba zwrócić uwagę czy powierzchnia po której porusza się tłoczek nie jest skorodowana bo uszczelnienia nawet jak są dobre to jak powierzchnia jest chropowata to i tak będzie przepuszczać.

  • #15 08 Cze 2013 23:34
    Grzesiek794239
    Poziom 20  

    ale to się stało po tym jak uciekł płyn pod jedną z uszczelek przy zacisku z tyłu. Wcześniej było wszystko ok, teraz nie ma nigdzie wycieków ale ten efekt, tak jakby pompa abs się nie zalała całkowicie, albo nie było w niej płynu pod cisnieniem

  • #16 09 Cze 2013 00:42
    nodzy
    Poziom 18  

    Grzesiek794239 napisał:
    ale to się stało po tym jak uciekł płyn pod jedną z uszczelek przy zacisku z tyłu.

    Z której uszczelki przy zacisku poszedł płyn ?
    A jak jest włączony silnik i szybko po pompujecie kilka razy to pedał twardnieje czy taki sam?, jak twardnieje to zapowietrzony układ nadal.
    Może spróbujcie maszynką do odpowietrzania na włączonym silniku taką jak do wysprzęglików hydraulicznych sprzęgła się stosuje ,powoli i długo pompować aż z litr bez bąbli poleci, każde koło .pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty