Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Audi A4 wtryskiwacze paliwa

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Diesel -> Audi A4 wtryskiwacze paliwa
Autor
Wiadomość
aqua31
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post autora tematu 21 Maj 2010 20:05   

Audi A4 wtryskiwacze paliwa

Witam. Mam problem z racji że jestem kobietą nie znam się na tym tak dobrze jak mężczyzna. Otóż w zeszłym tygodniu oddałam moje dziecko Audi A4 2.0 do serwisu po diagnostyce okazało się że trzeba wymienić filtr cząstek stałych o kosztach już nie wspomnę makabra teraz nagle dzwonią i mówią mi że jest kolejny problem z wtryskiwaczami paliwa. Czy może mieć to związek z tym że filtr był zapchany ??? Bo już nie wiem czy chcą mnie naciągnąć czy rzeczywiście coś jest nie tak i dlaczego przy pierwszej diagnostyce nic mi nie powiedzieli o wtryskiwaczach ???[/b]
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 21 Maj 2010 20:05   

Powrót do góry

sstuning
Poziom 14
Poziom 14

Post#2 21 Maj 2010 20:25pomocny post - solucja   

Re: Audi A4 wtryskiwacze paliwa

Witam
Na pewno jakby Koleżanka uzupełniła w profilu informację o miejscu zamieszkania łatwiej pomóc, ponieważ ktoś z nas mógłby mieć warsztat w okolicy.

A wracając do tematu:
-filtr cząstek stałych często jest problemem (szczególnie podczas jazdy po mieście, ponieważ nie ma jak przeprowadzić pełnej procedury regeneracji, krótko mówiąc - dłuższa jazda ze stałą prędkością przez np. min. 15minut, podczas której podawana jest dodatkowa dawka paliwa w celu podniesienia temperatury spalin),