Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Brak iskry Quad HB-ATV 110

mar_ign 10 Cze 2010 19:42
  • #1 10 Cze 2010 19:42
    mar_ign
    Poziom 2  

    Mam problem z w/w quadem, brak iskry na świecy.
    Sprawdzone elementy to:
    Iskrownik- nowy - ok
    Moduł zapłonu, sprawdzony na innym motorze - ok
    Cewka wysokiego napięcia- wymieniona - ok
    Po wymianie nowego iskrownika motor był sprawny przez ok.3 godzin.
    Następnie problem się powtórzył, i nie ma iskry, natomiast iskrownik napewno jest ok. ponieważ był sprawdzony na innym quadzie./
    czekam na podpowiedzi .... z góry dziękuję

  • #2 21 Lip 2010 23:20
    jabu33
    Poziom 9  

    Mam dokładnie ten sam problem. Wszystko wskazuje u mnie na centralę alarmu. Grzeją mi się na niej przekaźniki i cała jest pokryta śniedzią i nalotem. Próbowałem ominąć alarm zwierając kable o tym samym potencjale. Plusy i minusy razem. Niestety skończyło się spaleniem bezpiecznika i znalazłem błąd ale już nie miałem zapasowego bezpiecznika. Dzisiaj kupiłem i będę walczył od jutra dalej. Jak odpalę to napiszę.

  • #3 22 Lip 2010 14:42
    xwaldek1
    Poziom 20  

    mar_ign napisał:
    Mam problem z w/w quadem, brak iskry na świecy.
    Sprawdzone elementy to:
    Iskrownik- nowy - ok
    Moduł zapłonu, sprawdzony na innym motorze - ok
    Cewka wysokiego napięcia- wymieniona - ok
    Po wymianie nowego iskrownika motor był sprawny przez ok.3 godzin.
    Następnie problem się powtórzył, i nie ma iskry, natomiast iskrownik napewno jest ok. ponieważ był sprawdzony na innym quadzie./
    czekam na podpowiedzi .... z góry dziękuję


    Zobacz w moduł alarmu, sprawdź przewód WN.

  • #4 30 Lip 2010 22:55
    jabu33
    Poziom 9  

    Mój Quad już pracuje. Spalone były cewki zasilające moduł zapłonu CDI. Dostęp do nich jest po odkręceniu czterech śrub w karterze po lewej stronie. Osadzone są przy kole magnetycznym. Znajduje się tam też czujnik położenia wału. Wychodzi od nich pięć przewodów. Nie trzeba rozbierać silnika żeby zbadać ich sprawność. Wystarczy omomierz. Zielony przewód to masa i do niego podłączamy COM miernika. Następnie mierzymy po kolei wszystkie przewody. Czarno-czerwony jest od czujnika położenia wału i powinno tam być 150 Ohm. Żółte lub żółty i biały oraz czerwony są od cewek i na każdym powinno być ok 200-300 Ohm. U mnie na cewkach (wszystkie 3 kable) miały przebicie do masy (pełne zwarcie). Co do ominięcia alarmu to podobno wystarczy wyjąć bezpiecznik przed alarmem i przekaźniki bez zasilania mają być zwarte i umożliwiać pełne przejście.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty