X

Hyundai Santa Fe 2003 r., silnik 2.0 CRDI

13 Jun 2010 18:05 SASafranka
  • #1 13 Jun 2010 18:05
    Safranka
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Nie mogę uruchomić silnika w Santa Fe po naprawie powypadkowej nadwozia, samochód stał u klienta około 1,5 roku po dachowaniu, dokonałem naprawy blacharsko-lakierniczej i mam problem z uruchomieniem silnika sprawdziłem:
    pompa elektryczna- dobra,
    pompa wysokiego ciśnienia -dobra
    elektrowtryski-dobre
    ciśnienie paliwa na listwie-prawidłowe
    sygnał na wtryski + jest, - brak

    Dodano po 11 [minuty]:

    Chciałbym dodać ze tester łączy się z układem OBDII , ale nie pokazuje żadnych błędów
  • #2 13 Jun 2010 21:42
    fuelinyourblood
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    cisnienie, pompa, wtryski dobre.

    a jak to sprawdziles?
  • #3 13 Jun 2010 21:56
    Safranka
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak wtryski przekładałem do innego silnika (też Santa Fe 2.0), pompa po regeneracji (gdyż były wątpliwości co do ciśnienia) w specjalistycznym zakładzie pomp.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Pompa elektryczna ma wydajność zgodną z jej parametrami

    Dodano po 4 [minuty]:

    Szukam auto-dacie i specjalistycznej literaturze, podejrzewam komputer, lub czujnik wału korbowego, gdyż czujnik wałka ma rezystancję normatywną, a wału jeszcze nie wyjmowałem.
  • #4 14 Jun 2010 08:22
    fuelinyourblood
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    sprawdzaj cisnienie na aucie
    sprawdz przed pompa i za
  • #5 14 Jun 2010 13:01
    Safranka
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Ciśnienie jest dobre, na wtryski idzie też dobre nie otwierają się wtryski, byc może blokuje je imo
  • #6 14 Jun 2010 18:37
    fuelinyourblood
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Safranka wrote:
    Ciśnienie jest dobre, na wtryski idzie też dobre nie otwierają się wtryski, byc może blokuje je imo


    jakie jest przed pompa a jakie na listwie podczas krecenia?
  • #7 15 Jun 2010 07:57
    Safranka
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Ciśnienie na wyjsciu z pompy regenerowanej w firmie Hofman :1350 bar, ciśnienie na listwie akumulacyjnej 1350 bar, "fuel pressure regulator control solenoid" działa tez prawidłowo
  • #8 15 Jun 2010 08:20
    fuelinyourblood
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    skoro to immo podepnij Carman lub GDS i przypisujesz kluczyki i po problemie
  • #9 15 Jun 2010 18:14
    Safranka
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    :cry: Witam
    Dzięki biały bracie za radę, ale mój klient ma autko 4 lata i przywiózł je od zachodniego sąsiada, który niestety nie dał mu pinu i żaden tester tego nie ugryzie.
  • #10 15 Jun 2010 18:22
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (0)
    Regulamin, zasady działu.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products