Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Hyundai Santa Fe 2003 r., silnik 2.0 CRDI

Safranka 13 Cze 2010 18:05
  • #1 13 Cze 2010 18:05
    Safranka
    Poziom 8  

    Nie mogę uruchomić silnika w Santa Fe po naprawie powypadkowej nadwozia, samochód stał u klienta około 1,5 roku po dachowaniu, dokonałem naprawy blacharsko-lakierniczej i mam problem z uruchomieniem silnika sprawdziłem:
    pompa elektryczna- dobra,
    pompa wysokiego ciśnienia -dobra
    elektrowtryski-dobre
    ciśnienie paliwa na listwie-prawidłowe
    sygnał na wtryski + jest, - brak

    Dodano po 11 [minuty]:

    Chciałbym dodać ze tester łączy się z układem OBDII , ale nie pokazuje żadnych błędów

  • #2 13 Cze 2010 21:42
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    cisnienie, pompa, wtryski dobre.

    a jak to sprawdziles?

  • #3 13 Cze 2010 21:56
    Safranka
    Poziom 8  

    Tak wtryski przekładałem do innego silnika (też Santa Fe 2.0), pompa po regeneracji (gdyż były wątpliwości co do ciśnienia) w specjalistycznym zakładzie pomp.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Pompa elektryczna ma wydajność zgodną z jej parametrami

    Dodano po 4 [minuty]:

    Szukam auto-dacie i specjalistycznej literaturze, podejrzewam komputer, lub czujnik wału korbowego, gdyż czujnik wałka ma rezystancję normatywną, a wału jeszcze nie wyjmowałem.

  • #4 14 Cze 2010 08:22
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    sprawdzaj cisnienie na aucie
    sprawdz przed pompa i za

  • #5 14 Cze 2010 13:01
    Safranka
    Poziom 8  

    Ciśnienie jest dobre, na wtryski idzie też dobre nie otwierają się wtryski, byc może blokuje je imo

  • #6 14 Cze 2010 18:37
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Safranka napisał:
    Ciśnienie jest dobre, na wtryski idzie też dobre nie otwierają się wtryski, byc może blokuje je imo


    jakie jest przed pompa a jakie na listwie podczas krecenia?

  • #7 15 Cze 2010 07:57
    Safranka
    Poziom 8  

    Ciśnienie na wyjsciu z pompy regenerowanej w firmie Hofman :1350 bar, ciśnienie na listwie akumulacyjnej 1350 bar, "fuel pressure regulator control solenoid" działa tez prawidłowo

  • #8 15 Cze 2010 08:20
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    skoro to immo podepnij Carman lub GDS i przypisujesz kluczyki i po problemie

  • #9 15 Cze 2010 18:14
    Safranka
    Poziom 8  

    :cry: Witam
    Dzięki biały bracie za radę, ale mój klient ma autko 4 lata i przywiózł je od zachodniego sąsiada, który niestety nie dał mu pinu i żaden tester tego nie ugryzie.

  • #10 15 Cze 2010 18:22
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Regulamin, zasady działu.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty