Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 19 Cze 2010 11:26
    J. Kleban
    Poziom 25  

    Witam !
    Nie mam pewnosci czy wlasciwy dzial wybralem, ale jesli potrzebuje tego do wykonania modelu to sadze ze nie pomylilem sie.

    Otoz poszukuje tabeli z wymiarami lozysk i symbolami.
    Posiadalem kiedys takowe ale mi zginely, a po tylu latach to pamiec juz zawodzi.
    Pamietam ze np. lozysko 6004 ma wewnatrz 20mm srednicy a na zewnatrz jesli sie nie myle 42mm.
    Majac taka tabele mozna latwo dobrac wymiar lozyska do srednicy planowanego wymiaru walka i zamowic je majac pewnosc jakie sa jego rozmiary.

    Z gory dziekuje za pomoc.

  • Pomocny post
    #2 19 Cze 2010 11:58
    Homeruss
    Poziom 13  

    Może ta strona będzie pomocna:

    Link

  • #3 19 Cze 2010 12:09
    J. Kleban
    Poziom 25  

    Dzieki !

    Choc przydaloby sie takze tabele z wieksza rozpietoscia rozmiarow, tzn. przy danej srednicy wewnetrznej do jak najmniejszej zewnetrznej.
    W UK maja straszny balagan z rozmiarami lozysk i ciezko zamowic lozysko podajac wymiary i typ lozyska. Najczesciej uzywaja numerow katalogowych czesci zamiennych i niewielu sprzedawcow rozumie o co chodzi.

  • #4 19 Cze 2010 13:29
    pukury
    Poziom 35  

    Witam.
    No i w Wielkiej Brytanii możesz się " nadziać " na łożyska calowe :D
    Miałem parę przypadków z tym problemem .
    Bierz to pod uwagę .
    Pozdrawiam .

  • #5 19 Cze 2010 21:24
    J. Kleban
    Poziom 25  

    Jesli wybiore z tabeli odpowiedni wymiar to bedzie on mial oznaczenia i wtedy spokojnie moge pytac o takie konkretne lozysko. Nie robi mi roznicy czy wymiar bedzie metryczny czy imperial, wazne abym wiedzial ze dany numer lozyska ma takie a nie inne wymiary.

    W ogole to na codzien musze uzywac obu miar, bo wiekszosc starszych Anglikow nie moze sie przyzwyczaic do milimetrow i metrow.
    W kazdym badz razie dzieki za zainteresowanie.

  • Pomocny post
    #6 19 Cze 2010 21:31
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Sprawdź sobie tabele producentów łożysk. FLT (FŁT), SFK, FAG, inne...
    Niestety w krajach "wysoce rozwiniętych" wszystko dobiera się nie po wymiarze, tylko po numerze katalogowym produktu. Wymiar jest nieważny. Ważny jest numer części i model urządzenia, w którym występuje. Tak miałem nie tylko z łożyskami, ale i ze szczotkami do silników w Holandii.

  • #7 20 Cze 2010 13:39
    J. Kleban
    Poziom 25  

    Dzieki!
    Chyba tabele u producentow beda najbardziej odpowiednie.
    Moj klopot polega na tym ze to urzadzenie jeszcze nie istnieje :-)
    i nie znajde go w zadnym katalogu :-)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty