X
  • #1 20 Jun 2010 21:08
    mosiek7
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam,
    Troszkę szukałem info na ten temat i co nieco znalazłem, ale nie znalazłem żadnego konkretnego tematu.

    I chodzi mi o pomoc w najprostszym podłączeniu instalacji elektrycznej.

    Jak w temacie, jest to chinol pojemność 110. Z silnika wychodzą dwie kostki.
    Pierwsza (z grubszymi kablami):
    - niebiesko-biały (niby impulsator)
    - czarny-czerwony (zasilanie CDI)
    - zielony (masa)
    - żółty (do regulatora napięcia)
    - różowy (zamienia się na biały za kostką)

    Druga (cienkie) idą przez pokrywę do jakiegoś plastikowego gówienka nad zębatką: Już wiem to sa od kontrolek do luzu i wstecznego :P
    - różowy
    - zielono-różowy
    - fioletowy

    Moduł widziałem coś podobnego na forum:
    Quad 110, instalacja ekeltryczna, podłączenie

    Cewka:
    -czarny (do modułu "cewka zapłonowa")
    -zielony (zapewne masa)

    Na moje rozumowanie to trzeba to tak podłączyć:
    -Masę w obu przypadkach (kabelki z silnika i modułu) do ramy.
    -Z silnika czarny do "zasilania" modułu
    -Z silnika niebieski(impulsator) do "czujnika położenie wału" w module?? ;>
    -Z modułu "cewka zapłonowa" do cewki zapłonowej

    A jak podłączyć w module gaszenie? Do tego podłącza się plus czy minus, czy może jakiś inny kabelek, oczywiście przez przełącznik:P)

    II Ładowanie.
    Myślałem, że to będzie tez małe zamieszanie :P
    Idą dwa kable z silnika:
    -żółty
    - różowy ( za kostką zamienia się na biały)

    Regulator (4 piny):
    Quad 110, instalacja ekeltryczna, podłączenie
    Podłączenie:
    -z przodu górny czerwony
    -dolny biały (z silnika różowy)
    -tył górny żółty
    -dolny zielony

    Pytanie moje brzmi: dlaczego idą dwa kabelki z silnika do regulatora ?

    III Jak podłączyć światła?

    Jak są podłączone światła? Jakby były pod akumulator to by świeciły bez odpalenia, a one świecą jak się odpali quada. Na takiej zasadzie jak w komarkach im większe obroty tym lepsze światło. Ale światła nie są podłączone pod cewkę do ładowania, a z regulatora idzie plus od razu do akumulatora...

    I jeszcze jedno pytanie związane z instalacją. Dlaczego prawie wszystkie kabelki masowe są podłączone ze sobą zamiast być połączone krótkimi kabelkami do masy quada (ramy czy silnika)?


    Z góry wielkie dzięki ;)


    PS w razie co to coś mogłem pomylić, bo prędzej powyrywałem chwasty od świateł i kontrolek luzu i biegu wstecznego :P
    I zanim powyrywałem kabelki coś nie tak było z rozrusznikiem to znaczy, słabo kręcił, a nawet podłączałem go pod samochód na kable i na krótko i też słabo kręcił w porównaniu do jego siły na początku.
  • #2 27 Aug 2010 22:27
    djalek
    Level 1  
  Search 4 million + Products
Browse Products