Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 23 Cze 2010 23:42
    slawcza
    Poziom 9  

    Witam wszystkich forumowiczów.Mam spory problem ze swoim paskiem i zanim się zabiorę do naprawy może ktoś coś doradzi lub podpowie.Więc jest tak:
    zmieniłem uszczelkę pod głowicą 4 tysiące km temu,wszystko jest ok.Nie bierze ani grama oleju,temperatura normalna,płynu chłodniczego nie ubywa.A problem mam taki,że od jakichś dwóch tygodni jak jest zimny to telepie silnikiem i kopci na biało-niebiesko.Wyeliminowałem świece żarowe.Pali bez problemu tylko zaraz muszę wyciągać przyśpieszacz zapłonu lub jak niektórzy mówią ssanie.I w tym momencie przestaje telepać silnikiem i przestaje kopcić.Auto straciło na mocy-nie ma tego vco było dwa tygodnie temu.Ostatnio nawet zauważyłem,że jak jest już dobrze nagrzany to czasami da się zauważyć lekkie "kulenie"silnika.I jak jest ciepły to ma problem z odpalaniem.Może ktoś miał takie objawy ze swoim dieslem i coś podpowie.Mam swój typ co to może być ale na razie się nie zdradzę żeby się nie ośmieszyć.

  • #2 24 Cze 2010 00:06
    damcio69
    Poziom 14  

    czyżby pasek rozrządu przeskoczył o ząbek??

  • #3 24 Cze 2010 16:23
    slawcza
    Poziom 9  

    Też mi to przeszło przez myśl no i rzecz jasna że sprawdziłem.Mogę to wyelimi8nowac.Wszystko tak jak w książce.

  • #4 05 Paź 2010 23:03
    jaro1972
    Poziom 9  

    Uszczelka pod głowicą!!!

  • #5 19 Gru 2010 21:43
    Dasty
    Poziom 2  

    kolego to mogą być wtryski któryś może przepuszczać i dlatego samochód kuleje i kopci miałem ten sam problem ze swoim dieselkiem

  • #6 19 Gru 2010 22:15
    tkoziol

    Poziom 19  

    klin na kole wału ściety,wymieniałeś kiedyś dolne koło i śrubę

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty