Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

VW T5 2.5tdi AXD -Bierze olej

Bob1000 13 Lip 2010 19:57
  • #1 13 Lip 2010 19:57
    Bob1000
    Poziom 7  

    Witam,mam taki problem z którym się borykam już dłuższy czas a mianowicie ubytek olej.Na 500km potrafi zniknąć 1l olej.Silnik jest po remoncie kapitalnym,po wymianie pompy oleju vac pompy.Nie kopci a oleju nie ma,a dodam że turbo jest nowe!olej wlany zgodnie z normą VW 506.01 Kto się spotkał z takim przypadkiem?

  • #2 13 Lip 2010 20:45
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Zakres tego remontu podaj. Turbo nowe czy drugie używane.

  • #3 13 Lip 2010 21:03
    Bob1000
    Poziom 7  

    Turbo nowe,a co do remontu nowe pierścienie nowe tulej w bloku,Panewki,Głowica po regeneracji.

  • #4 13 Lip 2010 21:08
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Nowe pierścienie, nowe tuleje. A tłoki jakie?

  • #5 13 Lip 2010 21:15
    Bob1000
    Poziom 7  

    Tłoki zostały stare z tym że blok silnika poszedł cały do szlifierza i on to pasował,dodam że po remocie zalałem go olejem 5w/40 i to był mój bład!.Tarez jeżdzi na 5w/30 506.01 i robi 1000km na 1l olej czyli poprawiło sie ale dalej za dużo znika.

  • #6 14 Lip 2010 11:01
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Jakie były rowki pod pierścienie w tych starych tłokach. Lepiej było zamontować nowe tłoki nadwymiarowe niż zniszcyć kadłub tulejami.

  • #7 14 Lip 2010 18:35
    Bob1000
    Poziom 7  

    Rowki ok. Uważasz że zniszczyłem kadłub przez tulejowanie?

  • #8 28 Gru 2010 21:36
    PAWEL8105
    Poziom 2  

    Witam
    Mam ten sam problem z t5 2,5 AXD ubywa mi dużo oleju to jest ok 1 na 1000 km
    Głowice juz mam po regenerowana , turbo wymienione na nowe. Samochód po przebiegu 150,000 udokumentowany przebieg chciałem zapytac czy moze Bob1000
    rozwiazał ten problem
    Z góry dziekuje Paweł

  • #9 29 Gru 2010 13:15
    Bob1000
    Poziom 7  

    Witam.

    Okazało się że turbina która była nowa zrobiła 15000tys.km,poczym wirnik się rozleciał.Po zamontowniu regenerowanej silnik robi 1800km bez dolewki.Moja taka rada,przed wymianą turbiny sprawdź ciśnienie oleju bo tam siadają pompy oleju!

  • #10 30 Gru 2010 16:37
    PAWEL8105
    Poziom 2  

    Witam
    Z góry dziękuję za szybka odpowiedz i rozwijam przebieg całych problemów Po zakupie samochodu w tamtym roku po przejechaniu ok500 km ukręciła mi sie ośka w turbinie została ona zregenerowana . Następnie po przebiegu ok 1500 do 2000 km uszkodziła mi sie głowica i pompa wody.(pewnie było to następstwem że woda dostawała sie do oleju a zatarły mi sie prowadnice zaworów) Po regeneracji głowicy samochodem przejechałem ok 2000 km podczas jazdy na autostradzie odcięło mi turbo zjechałem na zjazd sprawdziłem olej i okazało sie ze jest go niżej min. Po odpaleniu samochodu moc wróciła ale gdy dojechałem na miejsce samochód oddałem do vw we Francji stwierdzili ze turbo,sprawdzili ciśnienie oleju wymienili czujniki od sterowania turbo i turbosprężarkę na nowa mam nam na nią 2 lata gwarancji. teraz po naprawie w dalszym ciągu ubywa mi olej. Jak narazie zostało mi chyba jeszcze tylko wymiana pierścionków.
    A i zaobserwowałem ze po odpalenu na zimnym silniku z wydechu wychodzi niebiesko siwy dym ale nie na długo jakieś 5 s a później jest ok no i czasami jak by silnik leciutko faluje na wolnych obrotach

  • #11 09 Maj 2011 09:25
    Bob1000
    Poziom 7  

    ile ci bierze teraz oleju?,serwis przewiduje że ten model może brać 0.7l/1000km. ,faluje na zimnym czy na ciepłym, spr. kostke która wchodzi do głowicy do popowtrysków (okrągła) tam pękają kable w kostce.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty