| Author |
krzkosior Poziom 6

|
26 Jul 2010 20:33 Unitra AT9100 brak odbioru stereofonicznego. |
|
|
|
Witam! Przestroiłem amplituner wg. opisu z elektrody, wszystko ładnie śmiga tylko nie łapie sygnału stereo gdy wlutowany jest T10, przy wylutowanym dioda stereo czasem miga. To samo przy włączaniu i wyłączaniu sprzętu. Napięcie na nóżce nr 9 układu UL1621 to 2,24V. Z tego co znalazłem na forum to powinno być tam przynajmniej 2,3V. Dodam jeszcze że UL1621 wymieniłem na nowy, napięcia w przedwzmacniaczu i wzmacniaczu doprowadziłem do stanu z instrukcji serwisowej tylko z tunerem mam taki problem. Morduję się z nim już około 2 miesięcy. Może ktoś z Forumowiczów ma jakieś pomysły co może być przyczyną obecnego stanu rzeczy. Jakie elementy odpowiadają za napięcie na nóżce 9 UL1621? Proszę o pomoc, dodam że jestem początkujący i nie mam wyposażenia typu oscyloskop czy generator częstotliwości. Do serwisu też nie oddam sprzętu bo zawziąłem się że zrobię to sam. Inaczej się nie nauczę... Proszę o pomoc Oczywiście funkcji szukaj używam w związku z tym problemem bardzo często lecz żaden z postów nie pomógł mi rozwiązać problemu.
|
|
| Back to top |
|
 |
Lee.LW Poziom 16

Joined: 20 Oct 2008 Posts: 320 Location: (prawie) Strzałkowo
|
26 Jul 2010 23:07 Re: Unitra AT9100 brak odbioru stereofonicznego. |
|
|
|
Witam!
Na większość Twoich pytań są odpowiedzi tutaj . Zrób próby tam opisane i podziel się ich wynikiem. Zwróć uwagę na to:
| Quote: |
| Wylutuj na chwilę T10 i zobacz czy jest poprawa. Jeśli nie to spróbuj ruszyć lekko R82 lub R90. Jeśli nic nie pomoże to by trzeba było spróbować dostroić głowicę, ale bez doświadczenia marnie to widzę. |
Pozdrawiam,
Lee
|
|
| Back to top |
|
 |
krzkosior Poziom 6

|
27 Jul 2010 21:11 Re: Unitra AT9100 brak odbioru stereofonicznego. |
|
|
|