Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mini zestaw na Estrade VK15p140 i GDS-30-200-8-SE

bakteria221 29 Lip 2010 14:26 5101 7
  • Mini zestaw na Estrade VK15p140 i GDS-30-200-8-SE

Witam!

Na wstępie wielkie podziękowania dla kolegi Dynamiks za pomoc w szukaniu odpowiednych skrzyń i doradztwo podczas budowy.
    Podkreslam że w tej dziedzinie jestem laikiem i dopiero zdobywam doświadczenie.

A więc: Przedstawiam wam dziś kolumny jakie wykonałem na małe imprezki okolicznościowe, 18-tki, domówki no i czasem do remiz.

*O Projekcie:

Prawie 2 lata temu nie mając zbytniego pojęcia o budowie kolumn złożyłem 2 Paczki, bez żadnych wyliczeń czy czego kolwiek, wymiary z kosmosu, wszystko ''miało poprostu grać"-no i grało, bass jakiś tam był, wystarczało na sale 50m2 lecz to nie było to co powinno być. Głośniki grały całym pasmem, brakowało średnich tonów i dynamiki.
    Dlatego oglądając zestawy estradowe na elektrodzie doszedłem do wniosku że bardziej profesjonalnie i lepiej będzie zrobić zestaw na 2 Dołach i 2 Nadstawkach.

*Założenia:

-Miało być tanio
    -Zestaw powinien grac poprawnie (Brak dziur w paśmie)
    -Bass miał ''kopać w klatę''
    -Mowa przez mikrofon powinna być w miarę wyraźna i dobrze słyszalna
    -Sprzęt miał być mobilny, ze względu na różnorodność imprez (a przedewszystkim miał wchodzić do golfa 3) :)

*Budowa:

-Basy:

Wiem że nie znajdę tu nikogo kto ma dobre zdanie o Firmie Voice Kraft, lecz takie przetworniki kupiłem przed 2-ma laty za 170zł sztuka i pomimo ich chińskiego pochodzenia gra mnie zadowala. :)

Przetworniki to:
    -2x VK15p140 15'' -300 RMS