X

Cerberus P 6331-4A + przejściówka RJ45 na RJ11

dexter_6669 01 Aug 2010 14:04
  • #1 01 Aug 2010 14:04
    dexter_6669
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość.
    Posiadam w/w ruter(kiedyś korzystałem z neti) teraz mam internet w multimedia. Problem polega na tym że nie chce sprzedawać mojego cerberusa, kiedyś dużo za niego zapłaciłem a teraz sprzedam go za bezcen:(
    Mam modem motorola z wyjściem internetowym RJ45 ruter ma wbudowany modem ADSL(wejście RJ11) czy zastosowanie przejściówki RJ45 na RJ11 pozwoli na jego uruchomienie??
  • #2 01 Aug 2010 14:26
    hicat
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    Nie. Temat powtarzał się na forum kilka razy. NIE ma przejściówki RJ45 na RJ11 i w 2 stronę. Teraz potrzebujesz routera DSL a masz router ADSL to są 2 różne urządzenia.

Jeżeli masz modem i nie potrzebujesz połączeń ani specyficznych ustawień bo modem jest konfigurowany i można na nim zrobić serwer DHCP. To możesz spróbować wykorzystać swojego Cerebeusa poprzez wyłączenie w nim serwera DHCP i wpięcie do niego kabelka w port 1,2,3,4 wtedy stanie się on takim jakby switchem z wifi. Ale uprzedzam nie na każdym modelu to działa. No i uczulam że musisz już mieć serwer przydzielający adresy na modemie. Jeśli tak nie jest to czeka Cię kupno routera z wejściem WAN na RJ45
  • #3 01 Aug 2010 14:40
    dexter_6669
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Przejściówka jest, znalazłem na allegro. Czyli nie będzie można do skonfigurować kiedy dostanie sygnał z modemu?? Posiadam modem Motorola SB5101E.
  • #4 01 Aug 2010 19:56
    hicat
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    Nie będzie można skonfigurować. Jak napisałem wyżej modem jest do sieci ADSL i tyle.

Quote:
    Przejściówka jest, znalazłem na allegro.

Na allegro można znaleźć różne dziwne rzeczy. To nie znaczy że będą one działać tak jak by ktoś chciał.