Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 08 Sie 2010 16:15
    winio77
    Poziom 2  

    Mam problem z Laguną 2001r. Jeździ bez zarzutu, natomiast często dymi jak stary poczciwy "Jelcz". Komputer nie pokazuje żadnych błędów, natomiast często podczas pracy na "luzie" obroty "skaczą" od 900 do 1000 i wtedy wydobywa się czarny dym. Poza tym auto wyłącza się również podczas jazdy (tak po przejechaniu jakiś 30 - 40 km), szczególnie podczas pracy na wolnych obrotach.
    Czy może mieć na to jakiś wpływ przepływomierz, ponieważ podczas jego wymiany okazało się iż zamontowany jest w niej z motoru 2.2 dCI. Czy to normalne i nie tu leży problem.
    Auto było bite z przodu i możliwe ze po taniości poprzedni właściciel wrzucił do niej to co miał.

  • #2 09 Sie 2010 08:58
    Usunięty
  • #3 15 Sie 2010 00:51
    winio77
    Poziom 2  

    Na dymienie pomogła wymiana przepływomierza (niestety na oryginalny). Dzięki za pomoc.

  • #4 30 Sie 2010 08:20
    matiaga
    Poziom 2  

    Witaj Jorge83?
    U mnie niestety i kopci i słychać syczenie z przodu jak dodam gazu,konkretnie jak przekroczę 70 km/h?
    Co to może byc, bardzo Cię prosze o odpowiedź?
    pozdrawiam
    Matiaga

  • #5 30 Sie 2010 18:54
    KAROL1138
    Poziom 16  

    Sprawdż dokładnie przewody i chłodnicę powietrza(często je rozsadzało):D

  • #6 31 Sie 2010 17:39
    Falco76
    Poziom 24  

    Wykręć i sprawdź zawór EGR, czy nie zasyfiony. Kopcenie na czarno świadczy o złym spalaniu mieszanki. Mogą już wtryski siadać i leją. Zarypany filtr powietrza. Turbina niedomaga. Nieszczelności w układzie doładowania. Przyczyn może być dużo.

  • #7 31 Sie 2010 19:21
    KAROL1138
    Poziom 16  

    Przecież napisał że syczy.

  • #8 01 Wrz 2010 16:57
    Usunięty
  • #9 01 Wrz 2010 17:14
    jannaszek
    Poziom 39  

    Czy w okolicach zaworu EGR nie widzisz przypadkiem przepalonego czarnego oleju?

  • #10 21 Wrz 2010 11:32
    beskidenluchs
    Poziom 9  

    Jak w okolicach EGRu syf to podejrzewam padajaca turbine, aby wyeleiminowac lejaca turbine odkrec waz dolotowy powietrza (za silnikiem z prawej strony silnika jak stoisz przodem do auta) i sprawdz luzy na turbinie. Zlap za os turbiny palami(nakretka mocujaca wiatraczek) Jesli wyczuwasz okolo 1 mm luzu lewo-prawo i wiecej niz okolo 0.5 mm gora dol to juz tylko bedzie gorzej...rereneracja lub wymiana turbo.

    A jak tylko glosno syczy to zapewne lapie lewe powietrze i nalezy uszczelnic lub wymienic waz, albo zapchany intercooler.

  • #11 24 Wrz 2010 08:40
    jannaszek
    Poziom 39  

    Cytat:
    Jak w okolicach EGRu syf to podejrzewam padajaca turbine

    każda turbina przepuszcza trochę oleju, bo ośka jest pływająca i pracuje na poduszce olejowej.
    Natomiast olej zdradza miejsce nieszczelności, gdzie ten "syf".
    Pozdrawiam Banbury, uroczy ryneczek.

  • #12 13 Gru 2010 00:56
    aurelka82
    Poziom 8  

    witam!
    mam podobny problem
    od ponad miesiąca mam lagunę 2 1.9 dci 120km przebieg 118 tyś (udokumentowany)autko przed zakupem sprawdzone od a-z było wszystko ok żadne błedów po podpięciu kompa.tylko badzro mi kopci na czarno przy pierwszych biegach gdy jest zimny, jak już się zagrzeje to jest ok,wiadomo gdy sie mocniej depnie na pedał to trosze zakopci ale jak jest zimny to bardziej aż widać w lusterku,dochodzi do tego kontrolka od świec żarowych mignie na pare sekund jak jadę zimnym autem gdy dodam więcej gazu, po zagrzaniu wszystko znika ,autko bardzo dobrze przyśpiesza nawet na niskich biegach zapala na dotyk nawet na mrozach,chodzi równiutko ,tylko są niekiedy problemy na zimnym silniku.turbo sprawdzone nie bierze oleju.
    wiem że muszę przeczyścić zawór egr i powymieniać filtry,paliwo tankuje na bp.to juz 5 moje autko z firmy renault i byłam bardzo zadowolona,ale po raz pierwszy mam desla i nie wiem co jest grane.proszę o szybką pomoc;)

    pozdrawiam

  • #13 13 Gru 2011 16:00
    Cinekz18
    Poziom 1  

    Witam , mam lagunke 2 1.9 dci , otoz mam tego typu problemy , dymi mi na czarno przy 3,3400 obr , cos gwizda pod maska , wyczyscilem egr byl dosc brudny , po zalozeniu egr'u autko dalej gwizdze i dymi co jest przyczyna , oraz cos przy dodawaniu gazu na biegu jak sie jedzie cos jakby wpada w rezonans ,prosze o bardzo szybka odpowiedz , z gory dzieki i pozdrawiam Cinek .

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty